بستن

تقدیر از افتخارآفرینان گراش در سومین همایش چهره‌های ماندگار

هفت‌برکه – گریشنا: یک چهره ماندگار و هشت چهره برتر سال در سومین همایش چهره‌های ماندگار گراش معرفی شدند.

به گزارش هفت برکه، بیستم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ سومین همایش چهره‌های ماندگار گراش در سالن شیخ احمد انصاری برگزار شد. در این مراسم که همچون سال‌های گذشته از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری گراش برگزار می‌شد، از یک چهره‌ی ماندگار و هشت جهره برتر سال در زمینه‌های مختلف تقدیر شد.

چهره ماندگار: پروفسور جعفر حسن‌زاده

دکتر حسن‌زاده متولد ۱۵بهمن‌ماه ۱۳۴۶ در گراش است. او دکترای تخصصی اپیدمیولوژی دارد و در حال حاضر در دانشکده علوم پزشکی شیراز به عنوان دانشیار مشغول به فعالیت است. دکتر حسن‌زاده در سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان در رشته تفسیر و ترجمه به رتبه‌ی اول رسید.

چهره‌های برتر سال ۹۸

حاج مهدی نیساری: چهره دفاع مقدس سال

حاج مهدی نیساری جانباز ۵۰ درصد و از فرماندهان دوران دفاع مقدس است. او همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعین حرم حضرت زینب(س) بوده‌ است. ریه‌های این جانباز در دوران جنگ تحمیلی شیمیایی شده است و بخشی از آن نیز بر اثر اصابت ترکش از بین رفته است.

قاسم فرسوده: چهره ورزشی سال

قاسم فرسوده متولد ۱۳۴۸ در گراش است. او علاوه بر معاونت فرمانداری گراش، مدیر عاملی موسسه فوتبال هلال احمر را نیز بر عهده دارد. تیم هلال احمر گراش در رده‌های مختلف در مسابقات استانی و کشوری شرکت دارد و از افتخارات این باشگاه می‌توان به نایب قهرمانی تیم زیر ۱۷ سال در استان، حضور تیم جوانان در لیگ دسته اول کشور و قرار گرفتن در صدر جدول و صعود به دور دوم، و قهرمانی مسابقات باشگاهی شهرستان گراش اشاره کرد.

 

حاج نجات آشفته: شهروند نمونه سال

حاج نجات، معروف به خال‌نجات، متولد ۱۳۲۸ در گراش و دارای هفت فرزند است. شغل اصلی حاج نجات در دوران جوانی جوشکاری و همچنین تدریس آمادگی دفاعی در تمامی مدارس بوده است. همچنین در دوران دفاع مقدس در تیپ ۳۳ المهدی به مدت شش ماه حضور داشته است. از فعالیت‌های این شهروند دلسوز و زحمتکش مخصوصا در حیطه ورزشی می‌توان به ۱۸سال فعالیت در فرماندهی پایگاه مقاومت سیدالشهدا و عضویت در هیات رزمندگان اسلام و هیات امنای شهدای گمنام اشاره کرد.

علی‌اکبر فروزش: خیر و کارآفرین سال

علیاکبر فروزش، فرزند حاج شیخ علی فروزش، متولد ۱۳۲۹ در کشور قطر است. او از خیرین بنام گراش به ویژه در حوزه درمان است. از جمله کارهای خیر او می‌توان به ساخت ساختمان درمانگاه شماره یک و دو، مسجد ابوفاضل، مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، دانشکده علوم قرآنی گراش و همچنین تاسیس موسسه خیریه عنیبه اشاره کرد.

علی‌اکبر فروزش در زمینه اشتغال‌زایی در کشورهای نظیر چین، امارات و قطر از نیروهای بومی و گراشی در شرکت‌های وابسته‌اش استفاده کرده است.

مهوش شیبانی، بانوی سال

مهوش شیبانی متولد ۱۳۳۸ است. او سابقه ۳۰ سال خدمت در آموزش و پرورش در سمت معاونت و مدیریت در پایه‌های دبیرستان، هنرستان و پیش دانشگاهی دارد. عضویت در هیات امنای بیت الزهرا (س)، مسئولیت کمیته خواهران در یادواره شهدا، عضویت در کمیسون امور بانوان بخشداری، سمت مشاور امور بانوان در اداره آموزش و پرورش و فرماندهی بسیج در مدارس از دیگر فعالیت‌های فرهنگی او محسوب می‌شود. مهوش شیبانی سابقه عضویت در شورای شهر دوره اول و چهارم را نیز دارد.

محمد خواجی، چهره هنری سال

محمد خواجی متولد ۱۳۷۰ در گراش است. او از شش سالگی با دیدن شعبده‌بازی از یکی از اقوام به این هنر علاقه‌مند شد و از ان زمان تاکنون از این هنر دست نکشده است. خواجی در چندسال گذشته مقام‌ها و عناوین مختلفی را کسب کرده است و در سال ۹۷ نیز در برنامه تلویزیونی عصر جدید حضور داشت. خواجی در حال حاضر به صورت حرفه‌ای هر شب در جزیره کیش در قالب جنگ ایرانیان و دینامت‌شو فعالیت دارد. او همچنین برای سری جدید برنامه عصر جدید در حال ضبط است.

غلامرضا آرمان‌مهر، جوان فعال در زمینه میراث فرهنگی

غلامرضا آرمان‌مهرمتولد ۱۳۷۰ در گراش و کارشناسی معماری از دانشگاه پیام نور اوز است. او عضو هیات موسس و هیات مدیره انجمن ایکوموس و تنها فرد دارنده مدرک و مجوز رسمی مرمت از وزارت سازمان میراث فرهنگی کشور در جنوب فارس است. از سوابق او می‌توان به انجام پروژه‌های بزرگ و مهم حمام دهباشی، سرای سعادت و مسجد آخوند اشاره کرد. او همچنین دبیر برگزاری خونه کدیم ۳ و خونه کدیم ۴ بوده است.

محمد ناصری، چهره فرهنگی سال

محمد ناصری متولد ۲۲ اسفند ۱۳۴۴ در گراش است. او از دبیران با سابقه دبیرستان‌های گراش است که در سال‌های اخیر تمرکز خود را بر برگزاری دوره‌های آمادگی کنکور همانند گزینه دو و کانون فرهنگی آموزش قرار داده است. ناصری سابقه عضویت در شورای چهارم را دارد و در شورای پنجم نیز عضو البدال بود که به دلیل مشکلات جسمی و عمل قلب از ورود به شورای پنجم انصراف داد.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

9 نظر

  1. سلام
    فک کنم این خط رو اشتباه نوشتین:
    “دکتر حسن‌زاده متولد ۱۵بهمن‌ماه ۱۳۶۴ در گراش است.”
    احتمالا تاریخ تولد ایشون رو خواستین ۱۳۴۶ بنویسید

  2. شورایی وجود ندارد و منحل است چرا باید م اسم برگزار کند حالا دو نفر از آقایان شورا بهیچ عنوان نمی‌خواهند از شورا دل بکنند و هنوز در شورای منحل شده مانده اند از سازمان بازرسی تقاضای رسیدگی داریم و ضمنا از حضور مسولین گله داریم که چرا در مراسمی که شورای غیر قانونی گرفته است حضور پیدا کرده اند آیا این دهن کجی به مردم گراش نیست. از آقای فرسوده هم گله مخصوص است که ایشان معاون سیاسی فرماندار هستند و بهتر از هر کسی از انحلال شورا خبر دارند چرا باید به روی سن برود و از دست آنان اهدایی بگیرد از آقای محمد ناصری هم بعنوان یک شهروند تشکر میکنم که در مراسم غیر قانونی شرکت نکرد و اهدایی آنان که احتمالا زیرکانه قصد فریبش داشتند که با دادن اهدایی او و خواهرش را برگردانند و شورا را رسمیت بدهند و هرگز فریب شیطنت آنان نخورد قابل تقدیر است ولی از آقای فرسوده همین انتظار می‌رفت و به آنان نه میگفت. آقای مسول خودتون خوب میدانید شورایی وجود ندارد و هرگز نباید به دو نفری که در شورا منحله مانده اند اجازه داد که د ب شورا را باز کنند و یا تصمیمی در شورای منحله بگیرند و باید هر چه زودتر با صداقت به مردم خوب گراش انحلال شورا را الان کنند درود بر محمد ناصری که با بصیرت بودند

  3. باسلام و عرض ادب
    به تمام چهره های ماندگار و برتر شهرمان گراش تبریک عرض میکنم و انشالله همیشه موفق و پیروز باشند .
    تجلیل از چهره های ماندگار و برتر باعث دلگرمی و تلاش بیشتر جوانان میشود .
    لطفا کلمه (مهندس) به نام آقای غلامرضا آرمان فر اضافه کنید . با تشکر فراوان

  4. در مورد استاد حسن زاده به ظر حقیر یا بنویسیم دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز
    یا دانشگاه علوم پزشکی شیراز (نه دانشکده)
    ایشان دارای رتیه دانشیاری است یا استادی؟!

  5. سلام آقای دارشی
    اره درست میفرمایید. دانشگاه علوم پزشکی!! عجیبه که نوشته شده دانشکده!
    بله ایشون استاد تمام هستن چندین ساله..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top