با شروع ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال جام رمضان در سالن مجموعه ورزشی شهدا گراش آغاز شد.

در این دوره از بازی‌ها هشت تیم ستاره آبی، شاهین، اتحاد شهدا، اتحاد ارد، المپیک، گراش جوان ب و گراش جوان به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

در شب اول بازی‌ها با انصراف تیم پرسپولیس نوین، گراش جوان ب جایگزین و بازی افتتاحیه را با ستاره آبی برگزار کردکه با نتیجه ۵ بر ۲ به سود ستاره آبی به پایان رسید.

 در دومین بازی اتحاد با نتیجه ۴ بر ۱ از سد المپیک گذشت. در بازی سوم و در حضور چشمگیر تماشا‌گران گراش جوان و شهدا در یک بازی بسیار زیبا به مصاف هم رفتند که به نتیجه‌ی مساوی رسیدند و در بازی پایانی شاهین، اتحاد ارد را شکست داد و با نتیجه۸ بر ۲ به پیروزی رسید.

در ادامه‌ی این بازی‌ها دیشب بیست‌وسوم تیر‌ماه تیم المپیک در مصاف با ستاره‌آبی با نتیجه‌ی سه بر دو به پیروزی رسید و تیم شاهین در مقابل تیم اتحاد با نتیجه‌ی ۴ بر ۳ بر حریف خود غلبه کرد.

امشب بیست‌وچهارم تیر‌ماه نیز ساعت ۲۲ گراش جوان ب با شهدا و در ساعت ۲۳ گراش جوان با اتحاد برای رسیدن به پیروزی به رقابت خواهد پرداخت.

قضاوت این بازی‌ها بر‌عهده عبدالرضا حسین‌پور، محمد‌کاظم عابد، حمید واحدی، مجید افشار است و غلام‌رضا افشار و عبدالمهدی مهروری سرپرستی این بازی‌ها را بر‌عهده دارد.

نبود دستگاه سرمایشی و تهویه هوا و نور کم سالن از جمله مشکلات این دوره از مسابقات جام رمضان است.