هفت‌برکه: با برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای، غلامرضا پورکریمی، از اصناف باسابقه گراش، به عنوان رییس جدید اتاق اصناف انتخاب شد.

اسماعیل بلبلی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گراش، گفت: «بعد از برگزاری انتخابات ۹ اتحادیه صنفی شهرستان در چند ماه اخیر، لازم بود ترکیب جدید اتاق اصناف نیز مشخص شود. ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در انتخابات میان‌دوره‌ای با رای روسای ۱۰ اتحادیه صنفی شهرستان گراش، ۵ عضو اتاق اصناف گراش انتخاب شدند.»

بلبلی گفت: «در رای‌گیری داخلی و توافق بین اعضای جدید اتاق اصناف گراش، غلامرضا پورکریمی، رییس اتحادیه خواربارفروشان گراش، به عنوان رییس اتاق اصناف گراش انتخاب شد. در دو سال آینده، عباس مهیایی، نایب رییس اول، رحمت افشار، نایب‌رییس دوم، مهدی باقرپور، دبیر، و سعید چترابگون، خزانه‌دار اتاق اصناف خواهند بود.»

رییس اداره صمت گراش گفت: «این انتخابات به صورت میان‌دوره‌ای بود و دوره بعد انتخابات اتاق اصناف سال ۱۴۰۵ همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد. جا دارد از زحمات و همکاری آقای حسین فولادی که در دو سال گذشته ریاست اتاق اصناف را بر عهده داشتند تشکر کنیم.»

غلامرضا پورکریمی که به نام حمید نیز شناخته می‌شود، متولد ۱۳۵۴ و ۴۹ ساله است. پورکریمی از سال ۱۳۷۶ در سوپرمارکت مروارید در خیابان آبیاری وارد کسب و کار خانوادگی‌شان شد و تا امروز در این خواربارفروشی مشغول به  کار است.

پورکریمی به جز فعالیت صنفی و کاری، از اعضای فعال انجمن اولیا و مربیان است و در انجمن ۷ مدرسه گراش عضویت داشته است. او در حال حاضر عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز است و به عنوان یکی از سه نماینده اولیا دانش‌آموزان در شورای آموزش و پرورش گراش نیز عضویت دارد.

پورکریمی بهمن سال گذشته به ریاست اتحادیه خواربارفروشان گراش انتخاب شد و از ۲۷ مردادماه ۱۴۰۳ با رای اعضا، ریاست اتاق اصناف را بر عهده گرفت.

Poorkarimi Asnaf