هفت‌برکه: پلیس اماکن گراش اعلام کرد با آرایشگاه‌هایی که بدون نظارت پزشک از دستگاه‌های لیزر برای عمل‌های زیبایی استفاده می‌کنند، برخورد می‌شود.

سروان رهایی، رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی گراش، گفت: «برخی از افراد در آرایشگاه‌های زیبایی و حتی اماکن مسکونی از دستگاه‌های لیزر زیبایی استفاده می‌کنند. استفاده از این دستگاه‌ها حتما باید زیر نظر پزشک و افراد دارای صلاحیت حرفه‌ای باشد.»

رهایی گفت: «برای حفظ سلامت شهروندان و همچنین پیشگیری از حوادثی که هر از چند گاه در اثر استفاده غیرحرفه‌ای از این دستگاه‌ها رخ می‌دهد، نیروی انتظامی بر اساس وظایف قانونی خود با این گونه آرایشگاه‌ها و افراد برخورد می‌کند. از ابتدای سال به دو مرکز غیر مجاز در شهر گراش تذکر داده شده است که در صورت تکرار، دستور پلمب صادر خواهد شد.»

رییس پلیس اماکن گراش گفت: «افرادی که بدون داشتن پروانه رسمی در ماده ۳ اصلاحی قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی اقدام به عمل لیزر پوست می‌نمایند، پس از تشکیل پرونده به اتهام دخالت در امور پزشکی بدون داشتن پروانه رسمی، به مرجع قضایی معرفی و محل مورد نظر پلمب می‌شود.»

رهایی گفت: «از شهروندان عزیز نیز درخواست داریم برای حفظ سلامت خود، برای استفاده از خدمات لیزر پوست صرفا به مراکز مجاز و دارای پروانه مراجعه کنند و به تبلیغات فریبنده افراد سودجو توجه نداشته باشند.«

Leyzer