هفت برکه – گزارش آگهی: درمان یا زیبایی، به دنبال هر کدام از این دو که باشید،دغدغه‌ی انتخاب درست، رهایتان نمی‌کند و شما را می‌کشاند پای صفحه‌های مجازی برای دیدن تبلیغات رنگارنگ، سر زدن به کلینیک‌ها و گشتن از این شهر به آن شهر و نشستن پای صحبت‌های این و آن. پیشنهاد ما به شما اعتماد به دکتر فاطمه حبیب‌زاده، جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و پلاستیک است.

Habibzadeh

به گزارش هفت برکه: دکتر فاطمه حبیب‌زاده، فارغ‌التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی است و علاوه بر داشتن تخصص، دارای بورد تخصصی نیز است. او از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در مطبش در گراش، ساختمان طالب،طبقه دوم، واحد ۲۰۱، حضور دارد.

جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)،  درمان آلرژی، جراحی و درمان بیماری‌های گوش، جراحی و درمان اختلالات خواب و بزرگی لوزه‌ها، شما به هر کدام از این خدمات که نیاز داشته باشید می‌توانید به مطب او مراجعه کنید.

Habibzadeh 2

این مطلب مجهز به دستگاه اندوسکوپی بینی، دستگاه عکس رنگی حنجره ( لارنگوسکوپی) و دستگاه ساکشن گوش است. او در پیج اینستاگرام خود، تجربه‌ی بیمارانش را از عمل‌های جراحی زیبایی و یا درمانی خود به اشتراک گذشته است و در این صفحه جوابگوی سوالات بازدیدکنندگان، بیماران و زیباجویان است.

اگر به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می‌توانید با شماره‌های ۰۷۱۵۲۴۵۹۸۱۱ و ۰۹۹۲۴۶۷۹۵۵۳ تماس بگیرید.

 Habibzadeh 0 3