بستن

از امروز حاجی ها می آیند

حمیدرضا سیدی، چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۴۶۰ نفر از حجاج خانه خدا، به وسیله هواپیمای بویینگ ۷۴۷ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی درنخستین پرواز امروز، شهرمدینه را به مقصد شیراز ترک خواهند کرد.

وی ادامه داد: فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز آماده استقبال از چهار هزار و ۳۰ نفر ازحجاج خانه خداست و تمام تدابیر لازم برای این امراندیشیده شده است.

سیدی اظهارداشت: پارکینگ فرودگاه شهید دستغیب شیراز ظرفیت مشخصی دارد و حضوربیش از گنجایش خودروهای استقبال کنندگان ، می تواند هم برای خودشان و هم سایر کسانی که از سمت شرق قصد ورود به شهر را دارند مشکل ایجاد کند.

مدیرکل فرودگاه های فارس از شهروندان و استقبال کنندگان خواست تا در صورت امکان از مراجعه به فرودگاه برای استقبال خودداری و درمکان های دیگری از حجاج استقبال کنند.

او اضافه کرد: با توجه به تغییراتی که در شرایط جوی ممکن است ایجاد شود، به طورحتم تجمع و ازدحام خودروها و افراد استقبال کننده هم برای مسافران دیگر پروازها و هم برای سایرشهروندان مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

وی درمورد برنامه ورود حجاج به شیراز گفت: پروازها از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه ۲۴ آبان آغاز و تا ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۹ ماه جاری ادامه خواهد داشت.

سیدی گفت: براین اساس دومین و سومین پرواز حجاج روز پنجشنبه ۲۵ آبان ساعت سه و ۵۵ دقیقه بامداد و ۱۷ و ۴۰ دقیقه عصر، چهارمین و پنجمین پرواز حجاج ساعت چهار و ۵۰ دقیقه بامداد و ۱۶ عصر روز جمعه ۲۶ آبان وششمین و هفتمین پرواز حجاج نیز روز شنبه ۲۷ آبان ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه صبح و ۱۷ و ۲۰ دقیقه عصر انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های فارس ادامه داد: هشتمین گروه حجاج خانه خدا نیز ساعت چهار و ۳۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه ۲۸ آبان و آخرین گروه حجاج نیز ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۹ آبان وارد فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز خواهند شد.

سیدی اضافه کرد: به جز پرواز ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۶ آبان و ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۷ آبان که از مقصد جده انجام خواهد شد، سایر پروازها از مدینه به شیراز خواهد بود.ک/۳

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

1 نظر

  1. دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی حجکم مقبول و سعیکم مشکور دوست گرام برادر محترم حاج علی محمدی و حاجیه خانم رخست دیدار دوباره بیت الله الحرام و حج واجب گوارای وجودتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top