هفت‌برکه – گریشنا: برگزاری دومین جشنواره دوبله و تولیدات رادیویی گریش‌بانگ به علت همزمانی با فصل امتحانات و به درخواست علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره، یک هفته به تعویق می‌افتد. بدین ترتیب، مهلت شرکت در جشنواره نیز تا ۳۰ دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش دبیرخانه جشنواره، دومین جشنواره گریش‌بانگ که قرار بود سوم و چهارم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در گراش برگزار شود، با یک هفته تعویق، دهم و یازدهم بهمن برگزار خواهد شد. محمدعلی شامحمدی، تهیه‌کننده‌ی جشنواره، درباره‌ی دلیل عقب افتادن جشنواره توضیح می‌دهد: «تاریخی که در نظر گرفته بودیم، با فصل امتحانات پایان ترم بسیاری از علاقه‌مندان همزمان بود. در این مدت درخواست‌های زیادی دریافت کردیم که این تاریخ کمی به عقب‌تر موکول شود. ضمن این که گروه نمایشی صبا نیز درخواست داشتند که در این تاریخ در سینما فرهنگ نمایشی به روی صحنه ببرند. بنابراین، با هماهنگی به عمل آمده، برگزاری جشنواره به یک هفته بعد موکول شد.»

شامحمدی در ادامه افزود: «با این تغییر در برنامه‌ی برگزاری، فرصت بیشتری نیز، تا ۳۰ دی‌ماه، در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد که در جشنواره شرکت کنند.»

تهیه‌کننده جشنواره همچنین اعلام کرد اسامی داوران جشنواره در روزهای آینده نهایی و برای اطلاع علاقه‌مندان منتشر خواهد شد. او افزود: «ما از فرصت حضور داوران در جشنواره استفاده می‌کنیم و کارگاه‌هایی را برای علاقه‌مندان تدارک می‌بینیم. این کارگاه‌ها نیز به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای مطالعه فراخوان و شرکت در جشنواره گریش‌بانگ، این صفحه گریشنا را ببینید: http://www.gerishna.com/gerishbang

 

GerishBang