بستن

جهانبانی از نامزدی مجلس انصراف داد

هفت‌برکه – گریشنا: سید عباس جهانبانی از نامزدهای شناخته شده انتخابات به دلیل عدم استعفا در زمان مناسب، یک روز پیش از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها در هیات نظارت استان فارس، از ادامه نامزدی در انتخابات مجلس یازدهم انصراف داد.

جهانبانی در توضیح دلیل انصراف‌اش از کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم برای گریشنا نوشت: «هیات نظارت استان از سازمان امور اداری و استخدامی کشور استعلام کرد و پاسخ داده‌اند که مسئولیت ستاد نمازجمعه در ردیف مسئولیت‌هایی است که می‌بایست در تاریخ ۱۰ تا ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ یعنی ۶ ماه قبل از ثبت‌نام استعفا می‌دادم. چون دو دوره قبل در دوره‌های هفتم و دهم نیازی به استعفا نبود، این دوره نیز همانند دوره‌های قبل به موقع استعفا نداده و در نتیجه از ادامه فعالیت محروم شده‌ام.»

جهانبانی در ادامه نوشته است: «تنها راه خدمت به نظام، مجلس شورای اسلامی نیست. من افتخار دارم که سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستم و هر کجا که نظام به وجودم نیاز داشته باشد با جان و دل در خدمت هستم. مراتب جهت اطلاع عموم مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و بخش‌های تابعه اعلام و از همه عزیزان از ادامه راه پوزش می‌طلبم.»

جهانبانی در انتخابات مجلس هفتم نامزد اصلی شهر گراش بود. او در دوره دهم، بعد از تایید صلاحیت، نخستین نامزد گراشی بود که انصراف داد. این دوره نیز او به پیش‌نهاد برخی از معتمدین گراش برای انتخابات ثبت‌نام کرد اما به دلیل عدم استعفا از ریاست ستاد نماز جمعه نتوانست تایید هیات نظارت برای نامزدی را به دست بیاورد. تفسیر سازمان اداری امور اداری و استخدامی از تغییرات قانون انتخابات این است که رییس ستاد نماز جمعه نیز مشمول استعفا می‌شود.

با کنار رفتن جهانبانی، ۷ نفز از ۳۵ نامزد حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز اهل شهرستان گراش هستند. فردا شنبه قرار است نتایج بررسی صلاحیت‌ها به نامزدها اعلام شود.

 

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top