بستن

هوای بهاری گراش در پاییز ۹۸ + عکس

هفت‌برکه – گریشنا: پاییز ۹۸ با ۱۱۸ میلی‌متر بارندگی و هوای بهاری روزهای خوبی را برای گراش رقم زده است. بارندگی در هفته آخر پاییز نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش محمود آذرآیین کارشناس ارشد هواشناسی بارندگی روز جمعه ۲۲ آذرماه به ۳ ملیمتر رسید سه روز وسط هفته نیز بیش از ۲۵ میلی‌متر باران در گراش بارید که جمع بارندگی سال زراعی از ابتدای مهرماه مجموعا ۱۱۸ ملیمتر باشد. 

آذرآیین با پیش‌بینی ادامه بارندگی‌ها گفت: «طبق نقشه‌های هواشناسی برای هفته جاری طی امروز شنبه و فردا یکشنبه هوا آفتابی و کمی ابری پیش‌بینی می‌شود. ولی از آخر وقت یکشنبه تا بامداد چهار شنبه باران خوبی را برای منطقه پیش‌بینی می‌کنیم. شدت باران برای روز سه شنبه بیشتر از دو روز دیگر است و آب گرفتگی معابر، احتمال جاری شدن سیلاب و رودخانه فصلی پت دور از انتظار نیست.»

کارشناس انجمن هواشناسی هوای جنوب گفت: «باتوجه به نقشه‌های پیش‌بینی و احتمال تثبیت این نقشه‌ها احتمال بارندگی شدید زیاد است. برای همین شاید لازم باشد ستاد بحران درباره تعطیلی روز سه‌شنبه تصمیم‌گیری کند.»

بارندگی‌های بعد از پایان پاییز نیز ادامه خواهد داشت. آذرآیین گفت: «در صورت تثبیت نقشه‌ها و پیش‌بینی‌ها برای اوایل دی‌ماه نیز ان‌شااله موج جدیدی در راه خواهد بود.»

 

 

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top