بستن

حسین حسین‌زاده: تنها راه نجات منطقه انرژی و صنعت است

هفت‌برکه – گریشنا: حسین‌ حسین‌زاده اولین نامزد ثبت‌نامی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز، با تاکید بر تخصص خود در حوزه انرژی و نفت، وارد انتخابات شد.

حسین حسین‌زاده ۴۰ساله و در حال حاضر دانشجوی دکترای مهندسی نفت در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران است. او در معرفی سوابق خود گفت: «عضو ارشد کمیته سرمایه‌گذاری توسعه میادین نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران و در حال حاضر مسئول عملیات حفاری و استخراج شرکت ملی نفت کشور هستم.»

حسین حسین‌زاده اهل گراش است و صبح ۱۰ آذرماه ۱۳۹۸ در اولین روز ثبت‌نام به فرمانداری لارستان مراجعه کرد. محمد حسین‌زاده، عموی او، و ابوالحسن محمودی او را در محل ثبت‌نام همراهی می‌کردند.

چهارمین تجربه انتخاباتی

حسین‌زاده یکی از پدیده‌های سومین دوره انتخابات شورای شهر گراش در سال ۱۳۸۵ بود و  در آن انتخابات در جایگاه سوم قرار گرفت. او بعد از حدود یک سال عضویت در شورای شهر، به دلیل مسائل شغلی، از شورای شهر استعفا داد. حسین‌زاده ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر تهران را نیز تجربه کرده است.

حسین‌زاده در انتخابات مجلس یازدهم در مرحله نخست به دلیل نقص مدرک تایید صلاحیت نشد اما در ادامه با تایید هیات نظارت به گردونه انتخابات بازگشت. حسین‌ حسین‌زاده آخرین نامزد گراشی انصراف داده در دور قبل انتخابات بود. او در آخرین روز فرصت تبلیغات انتخاباتی انصراف خود را اعلام کرد و در بیانیه انصراف خود گفت که به نفع مردم گراش کنار می‌رود و نه به نفع هیچ‌کدام از نامزدهای دیگر: «تکلیف خود می‌دانم که مراتب انصراف خود را از صحنه‌ی انتخابات به نفع مردم شریف شهرستان گراش و وحدت منطقه اعلام دارم.»

تاکید بر انرژی و اشتغال

مهندس حسین‌زاده  بعد از ثبت‌نام، پاسخگوی پرسش خبرنگاران بود. او در مورد هدف خود از حضور در انتخابات گفت: «هدف خدمتگزاری به مردم است و نگاه من به توسعه متوازن با محوریت انرژی و صنعت  است که بتوانیم زمینه اشتغال‌زایی و رفع محرومیت منطقه را فراهم کنیم. با چشم‌اندازی که در زمینه اشتغال داریم، نیاز به یک نگاه راهبردی با اتکا به دانش جوانان، نخبگان و بانوان داریم.»

شعار مهندس حسین‌زاده «توسعه متوازن و پایدار با محوریت صنعت و انرژی» است. او گفت: «اگر به همین کوه‌های اطراف لار و گراش توجه شود، کوه‌های غنی وجود دارد که در صنایع می‌توان از آن استفاده کرد. انرژی‌های فراوانی در منطقه ما وجود دارد که استارت استخراج آن در فیلد ارم خنج زده شده است و فاز یک حفاری زده شده است. استعدادهایی که در مناطقی مثل بیرم و جویم وجود دارد که می‌توانیم در راستای توسعه صنعت و انرژی از آن استفاده‌ها کنیم. جنس کاری خود من و تخصصم همین است که این را می‌بینم که می‌توانم موثر باشم.»

هدف مهندس حسین‌زاده حضور در کمیسیون انرژی مجلس است. او گفت: «۴۱ سال از انقلاب می‎‌‌گذرد و طرح ملی خاصی که بتوانیم هزار تا دو هزار نیرو را جذب کنیم نداشته‌ایم. لامرد ۹۸ حلقه چاه دارد و اولین پالایشگاه خصوصی کشور، صنایع انرژی‌بر و آلومینیوم دارد. ما خیلی عقب افتادیم و این به خاطر شهر همجوار نیست، جنس نمایندگان ما جنس فنی و تخصصی در زمینه صنعت و انرژی نبوده که شاید یکی از دلایل عقب افتادن ما همین مورد باشد. همه نمایندگان تلاش کردند و کارها را خوب پیش بردند، ولی با توجه به خشکسالی و دوری از مرکز، دوری از راه آهن و دوری از دریا و وضع جغرافیایی و بیابان بودن منطقه، هیچ راهی نداریم جز اینکه رو بیاوریم به سمت انرژی و صنعت.»

تا آخر هستم

حسین‌زاده به عنوان یک چهره مستقل وارد انتخابات شده است: «هیچ جناح سیاسی ندارم و کاملا مستقل هستم و با نگاه مستقل آمده‌ام ولی از طیف‌های گوناگون سیاسی که نیاز به همفکری داشته باشم حتما استفاده خواهم کرد. معتقدم تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است.»

او در پاسخ به خبرنگار آفتاب لارستان در مورد احتمال کناره‌گیری و ائتلاف گفت: «قطعا صددرصد خواهم ماند. حسن نیت خودم را دور قبل در منطقه و شهرم انجام داده‌ام و این دوره صددرصد تا آخر هستم.»

گریشنا از حسین‌زاده در مورد احتمال هماهنگی با دیگر نامزدهای گراش پرسید و او پاسخ داد: «قطعا هماهنگی و صحبت با نامزدهای دیگر خواهم داشت و لجبازی در سیاست معنا ندارد. با توجه به حسن نیتی که دور قبل انجام دادم که دقیقه ۹۰ با توجه به تمام هزینه‌هایی که انجام داده بودم به خاطر وحدت شهرم کناره گیری کردم انتظارم دارم بتوانم یک جایی توانمندی‌هایم را ارائه دهم.»

گریشنا از حسین‌زاده در مورد مهمترین رقیب‌اش در انتخابات پرسید و او گفت: «رقیب جدی من قطعا از لار است. از میان نفرات زبده‌تر و معروف‌تر که حضور دارند.»

حسین‌زاده در مورد منابع مالی نامزدی در انتخابات گفت: «هزینه تبلیغات من کاملا شخصی است.»

حسین‌زاده در مورد راه حل خود برای مشکلات اقتصادی کشور گفت: «ما در همین شرایط تحریم می‌توانیم افزایش اشتغال را داشته باشیم، خیلی از مشکلات اقتصادی ما برمی‌گردد به سو مدیریت مدیران ما، که امیدوارم با ارائه راهکارهای مناسب شرایط را بهتر کنیم. سه چالش بزرگ منطقه نداشتن نیروی فنی و متخصص، بها ندادن به نیروی جوان، نخبگان و فرهیختگان و سوم عدم همگرایی بین شیعه و سنی است.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

43 نظر

  1. تا آخر هستم! یعنی میخواهم لج کنم، مردم مهم نیستند، من مهم هستم! اون کنار رفتن دور قبل به درد خودت می‌خورد! روز آخری که شما کنار رفتی منطقه تصمیمش رو گرفته بود.

    1. تا اخر هستم یعنی عزم جدی دارم . دوست عزیز اونی که لج میکنه اخرش کوتاه نمیاد . مهندس حسین زاده نشان دادند که اهل تعامل هستند ؟
      دوست عزیز حسین زاده دوره قبل رفت کنار یا حسین شیری یا بهمنی؟
      بفرمایید کدوم لج بازی کرد؟

      بنده دوره قبل به حسین شیری رای دادم اما بخاطر لج بازی این بار حاضر نیستم .

  2. جناب دکتر حسین زاده در دوره قبل با توجه به تمامی زحمات،برنامه ریزی‌های کاملا دقیق و تمام هزینه بازهم منفعت مردم رو برهر چیزی ترجیح دادن و به نفع مردم فهیم گراش انصراف دادن که این خود نشان از اصالت و حُسنِ نیت این جوان توانمند رو نشان میده،امیدوارم این دوره با دید باز بتونیم اونی که واقعا لیاقت این کُرسی رو داره و خودشو به شهر و منطقه اثبات کرده پای صندوق رای بریم و…

    1. ایشون دوره قبل نه برنامه ریزی دقیق داشتن نه دیگه اون روزهای آخر با موندن و نموندنشون و شکل مدیریتشون نشون دادن که حتی شم سیاسی و بازی سیاسی بلدند که بازیچه یکی از کاندیداها قرارگرفتن و بازی خوردن
      ما نیازمند حسن نیت خالی نیستیم

  3. نگاهی به لشکریان جعفرپور بندازید که چکار دارن میکنن
    مهندس عزیز ضمن احترام به شما تازه ۴۰ سال دارید عجله نکنید برای مجلس فرصت زیاد دارید در آینده اجازه بدید مسیر اجماع باز باشد کناره گیری لحظه آخر از طرف هرکسی باشد به هیچ کاری نمیاد لطفا به گراش رحم کنید.

  4. دکتر حسین زاده امیدوارم که مردم فهیم و آگاه ۴ شهرستان لار و گراش و اوز خنج با عنایت به تخصص و دلسوزی شما با حداکثر آرا شما را روانه مجلس کنند تا ازپتانسیلهای موجود انرژی در منطقه و با توجه به تخصص و کارامدی جنابعالی منطقه از محرومیت نجات پیدا کند اشتغال زایی شود بدون تردید شما هیچگونه تعصبی نسبت به شهرستان خاصی ندارید هدفتان توسعه و پیشرفت هر چهار شهرستان است فکر نکنم در بین کاندیداها متخص تر از شما وجود داشته باشند نماینده سیاس بدرد ما نمیخوره درود بر شما موفق باشید

  5. با سلام….با تجربه ایی که دوره قبل دیدم اگه خواص از حالا بفکر اجماع نباشن فرصت سوزی و از همه مهمتر دور ریختن پوله…ولی بعید میدونم این خواص خاصیت داشته باشن اکثر شون فکر منافع خودشون هستن…..لجاجت اقای حسین شیری دوره قبل اگه لج نکرده بودن حداقلش مث دکتر محبوبیت در کل جامعه داشتن…

  6. سلام
    در بیان جناب مهندس حسین زاده امده که من مسئول عملیات حفاری هستم لطفا بفرمایید برای زادگاه خود گراش چه کرده اید بقیه مناطق بعدا ثانیا می فرمایید لامرد و مهر پالایشگاه دارد توسط نیروی زبردست سیاسی و نماینده قدر و توانمند ایجاد شده مثل اقای علوی و اقای حیاتی و هیچ کدام مهندس نفت و صنایع نبوده اند پس مدرک فنی بودن خیلی ملاک نیست بلکه اینها هزاران نفر از نیروهای فنی را مثل جناب مستطاب برایشان ایجاد اشتعال کردند

    1. دوست عزیز
      اگر لامرد و جم و ….. پیشرفت کرد بخاطر نماینده مجلس شون بود چون امکان پیشرفت اوز خنج ارد از لحاظ توسعه میادین گازی بیشتر از لار بوده این لاری ها بودن که نخواستن این شهر ها پیشرفت کنه
      نماینده های مجلس که اغلب از لار بودن هیچ وقت حاضر به توسعه معادن و میادین نیستند

    1. چرا ما گراشی ها میخواهیم فقط تو گراش خودمون بمونیم و حاضر نیستیم به ارتقا و پیشرفت فکر کنیم
      وقتی ی نفر میتونه به جایگاه بالاتری برسه چرا میخواهیم زمین گیرش کنیم
      وقتی ی نفر مثل مهندس حسین زاده میرن ژاپن و روسیه و ….. مذاکرات نفتی و حفاری میکنن و باعث افتخار بشن چرا باید تو شورا بمونه ؟

  7. باسلام از اینجا علام میکنم ب ی کاتدیدا نرسیم خودم رای نمیدم دیگران هم تشویق ب رای ندادن میکنم……

  8. خدا را شکر که شخص متخصص و با تجربه ای مثل مهندس حسین زاده که در رده بالای وزارت نفت مسولیت دارند کاندید شده اند اولین بار است که یک گراشی متخصص و دلسوز در صحنه حضور دارند و انشاالله که کرسی مجلس تصاحب کند اگر در گراش قصد اجماع است بدون تعصب باید ایشان انتخاب شود مجلس به نیروی متخصص نیاز دارد

    1. اولین بار نیست البته. همین خودش قبلا هم اومده بود و زنگ آخر انصراف داده بود. دکتر بهمنی که دوره قبل نامزد بودن هم استاد دانشگاه شیراز بودن و متخصص بودن. آقای حسین‌شیری هم که دوره قبل نامزد بودن دو دوره فرمانداری در سابقه‌شون داشتن. آقای فقیهی هم که هیپنوتیزم کار می‌کنه. تخصص خوبه به کار بیاد برای مردم!

  9. تا‌حالا‌مجبور‌بودم‌(!)انتخاب‌کنم،
    از‌این‌به‌بعد‌ اراده‌ می‌کنم‌که‌برا‌هیچی
    مجبور‌نباشم.

  10. جناب دکتر حسین زاده در صنعت نفت حفاری فردی شناخته شده و نام آشنایی می باشند و ایشان فردی دلسوز و کاردان می باشند و در اشتغال جوانان شهر سهم بسزایی دارند .بهترین گزینه برای گراش که باید روی آن اجماع شود ایشان می باشند .

  11. با سلام و درود خدمت تمامی دوستانی که نظر دادن . با کمال احترام به عرض جنابان عالی برسانم که اگه نظرتون بر رای ندادن هست لطفا ترویجش ندین چون دیگران حق انتخاب دارن . برادران من اگه کمی بصیرت بخرج بدین و با دید باز انتخاب کنین حتما انتخابی درست انجام میدید . من با شناختی از مهندس حسین حسین زاده دارم جز تواضع و تعامل چیزی نبوده و نیست آزمونش رو پس داده و جهت اطلاع برای دوست عزیزمون که فرد فنی کار آمدی نداره و باید سیاسی باشه بگم که مهندس حسین زاده تا الان حدود ۲۰ نفر و شاید هم بیشتر از افراد متخصص و لایق گراشی زمینه اشتغال را براشون در صنعت نفت ایجاد کرده در صورتی خیلی از افراد اصلاح طلبی که دم از مردم و انقلابی و …. میزنن نتونستن مفید به معنای واقعی کلمه باشن . و در مورد فرمایش دوست عزیزمون که میگفت تازه حسین زاده چهل سالشه بگم که همیشه دنبال کسی باش که نیروی کارآمد و توانا و صاحب نفوذ باشه نه دنبال آدم های سالخورده و مسن ، نیروی مسن توانا نیست . دوستان تورو خدا متحد باشین و تخریب نکنین دیگران رو دلیل موفقیت همین لاریها اتحادشون هستش . بخدا گراش ۴ سال به فنا رفت . یک بار میدان رو برای نیرو جوان فراهم کنید به گفت رهبر انقلاب . تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری هستش . با تشکر

    1. عجب دل خوشی داری شما. خودت ۱۰ خط تبلیغ کردی بعد می‌گی اونی که نظرش بر رای ندادن و ناکارآمدی این صندوقه، نظرش رو ترویج نده؟ نظر تو آدمه نظر بقیه خارداره؟

  12. انشالله که همه کاندیدا به اجماع برسن و یک نفر کاندید بشه و هر کاندیدا باید تسلیم
    تصمیم نهایی بزرگان و مهتمدان شهر باشن در جهت به اجماع نهایی
    […]

  13. مردم عزیزشهرم گراش اتحاد اتحاد اتحاد مهندس حسین زاده فردی متخصص هستند وبه دردشهرمیخورندالبته بایداجماح صورت بگیره فقط یک نفربمونه خواهشها کاندیداهای محترم لج ولجبازی بگذارین کنار فقط مصالح شهروکل چهار شهرستان درنظربگیرین فقط ازگراش یک کاندیدبمونه و همه ازش حمایت کنندتخریب نکنید ناساگی وبلیلزی نکنی فقط گراشی و متخصص

  14. تنها راه نجات منطقه انتخاب فردی جوان و پرکار هست .خیلی از کاندیدا تاکنون امتحان خود را پس داده اند و بدرد منطقه نمی خورند .بروجردی با شعار استان زاگرس وارد صحنه انتخابات بروجرد شود الان قصد دارد از منطقه اچم زبان یک شخص لر برود که واقعا نشان از بی درایتی را دارد .آقای کاظم رحیمی نژاد هم جز متعصبان هستند که در شعارشان این امر را تاکید دارند که باید بیمارستان خنج و حتی ادارات اوز زیر مجموعه لارستان باشند و این نیز همه چی را در لار می بیند .اگر ما می خواهیم به منطقه انرژی بر لامرد و مهر که فرسنگ ها فاصله گرفته ایم چند قدمی نزدیک شویم و حرفی برای گفتن داشته باشیم و در مقابل لامرد و لامردی تعظیم نکنیم هیچ گزینه ای جز دکتر حسین زاده نمی تواند این پتانسیل را داشته باشند .یا روند خضوع در مقابل لامرد و مهر را باید پیش گرفت یا باید سرافراز در منطقه با رای با دکتر حسین زاده بار دیگر نشان دهیم که منطقه ما نیاز به پالایشگاه و پتروشیمی برای ارتقا و اشتغال جوانان داشته باشد .امروز پالایشگاه مهر چرا باید از محمله خنج تغذیه شود و چه دست های در کار هست وچرا نفت و گاز خنج باید در پتروشیمی لامرد تصفیه شود اینان مباحثی هست که نیاز ما را به وجود شخصی مانند دکتر حسین زاده نزدیک می کند

    1. شما به فکر شهر خودتی و به ایرانت کار نداری نه؟ اگه نظر کارشناسی کشور روی ساختن پالایشگاه توی گراش نباشه چی؟ ایرانت رو فدای زورآزمایی سیاسی می‌کنی؟ ۲۰ خط نوشتی که بگی دکتر حسین‌زاده فلان بهمان؟

  15. آقای فداغی تو فقط حق دادن یک رای را داری لطفا کسی رو تخریب نکن کاندید شو تا کل فداغ بهت رای بدن واون رای هم مطمعنم به گراشی نمیدی

  16. بله آقای فداغی حق دارند انتقاد کنند .وقتی ضعف مدیران منطقه را می بینند چرا لب به اعتراض نزنند .اینکه آقای جعفر پور در کمیسیون ورزش فقط به چند زمین چمن مصنوعی اکتفا می کنند دلمان را به چه خوش کنیم .وقتی آقای فداغی می بینند در یک قدمی خود لامرد و مهر چنان کارخانه های عظیمی ساخته می شود و نماینده لار تنها به فکر محدود کردن حوزه خود هست چرا لب به انتقاد نگشاید.چرا باید روستاییان لامرد و مهر جز بومی حساب شوند ولی فداغ و بیرم و خنج جز بومی کار لامرد حساب نشوند .اولین در خواست از دکتر حسین زاده در صورت رای آوردن بومی سازی و زیر مجموعه منطقه ویژه اقتصادی هست که باعث ایجاد اشتغال می شود که با پیگیری می تواند این امر محقق شود و همچنین پتروشیمی خلیلی که زمین اش آماده ساخت است .

  17. با سلام و احترام
    با توجه به نامزدهای انتخاباتی که تا الان برای اخذ کرسی مجلس ثبت نام کردن و با توجه به سوابق کاری که در سایت گریشنا و آفتاب لارستان و دیگر منابع اطلاعاتی از این نفرات ارایه شده است از تظر بنده بهترین و شایسته ترین انتخاب قطعا میتونه جناب دکتر حسین حسین زاده باشه که برخی از مهمترین دلایل هم میتونه به شرح زیرباشه:
    -تعهد و تخصص در زمینه کاری و اجرایی
    -آشنا با پتانسیل منطقه از لحاظ ظرفیت بالقوه توسعه در بخش انرژی با توجه به منابع موجود هیدروکربنی
    -جوان. پرانرژی و پرتلاش و فعال در تمامی زمینه ها
    داشتن سوابق موفق مدیریتی و اخذ بهترین رده های مدیریتی در شرکت ملی نفت مناطق مرکزی
    -تجربه و اطلاعات کافی در زمینه مذاکرات با کشورهای خارجی با توجه به سابقه نمایندگی ایشان در مذاکرات بین المللی شرکت نفت با شرکتهای نفتی بین المللی ژاپن. روسیه و چین
    -دلسوز نسل جوان و پیگیر مسایل آحاد مردم
    و بسیاری دیگر از سوابق مدیریتی موفق و کارآمد ایشان که بدلیل طولانی نشدن نظر بنده از ذکر آنها اجتناب میکنم
    به امید فردایی روشن برای منطقه لارستان خنج و گراش
    همه با هم برای آبادی و پیشرفت منطقه به جناب دکتر حسین حسین زاده رای دهیم
    با تشکر

  18. باسلام
    امیدوارم که گراش به وحدت نظربرسه وگرنه ضررش برای گراش وکل منطقه خواهد بود.
    جهت اطلاع دکترحسین زاده عضو کمیته سرمایه گذاری نفتی که با شرکتهای معتبر نفتی درارتباط هستند میباش و مدیریت ارشد وزارت نفت ورییس دکلهای حفاری نفت وگاز کشور بوده حدود ۲۰ سال سابقه کار و کاملا مسلط به زبان انگلیسی و دنیا دیده هستند و اکثر کشورهای نفتخیز وسازندگان قطعات نفتی دنیا سفر وبازدید داشته اند وحتی برگزیده مدیر استراتژیک از دوره در کشور ژاپن هستند ضمن اینکه در کمیسیون انرژی هر سه ماه یکبار حضور دارند وباتوجه به اینکه عضو شو ای شهربودندو الانم عضو کارگروه انرژی شهر های لامرد وفیروزاباد هستند باید استفاده بهینه برد وکاملا به مسایل سیاسی وا تباطات واقفند و انسانی خوشفکر واز مدیران پاکدست صنعت نفت میباشد وانسانی صادق ومعنوی هستند بطوریکه هرساله با بسیج وزارت نفت در مراسم های مختلف ازجمله پیاده روی اربعین حضور دارند .

  19. ” آنچه در آینه جوان بیند ، پیر در خشت خام آن بیند ”

    جوان مظهر شور و قدرت و سرعت و شجاعته که بیشتر در سطوح اجرایی بکار میاد ولی فعالیت در در سطوح مدیریت عالی ، نیاز به تجربه ، تدبیر ، تامل و سعه صدر که ویژه مسن ترهاست .
    شما نگاهی به میانگین سنی داوطلبین لاری بندازین، ببینین توی چه رنجیه .! دکتر و مهندسان جوان اونا که تعدادشون هم کم نیست کجان ؟ یعنی اونا دکتر و مهندس جوان ندارن ؟
    نمیدونم کی میخواهیم ما گراشی ها به بلوغ سیاسی برسیم ! اونا باتجربه ها و خاک خورده های سیاسی شون رو برا مجلس و … میفرستند تا جوانهای تحصیل کرده شون رو برای کارهای اجرایی در سطح شهرستان ، استان و کشور استخدام بشن ودر نتیجه نیروی های انسانی کارآمد و با تجربه برا دهه های آینده آماده کنن ، ولی ما چی ، پیشکسوتهامون رو کلا نفی میکنیم و با شعار جوان ، جوان ، جوان وارد کارزار میشیم. نمیدونیم به چه زبونی بگیم ، الان وقت آزمون و خطا نیست.
    بابا طرفمون اینقدر مار خورده تا افعی شده ولی ما چی ، هنوز اندر خم یک کوچه ایم .

    1. بزرگان عزیز جبهه انقلاب!
      چهل سال است که شما کاندید بوده اید و نسل سوم و چهارم حمایتتان کرده اند و به شما رای داده اند.
      در گام دوم انقلاب نوبت شماست که کنار بایستید،حماینتشان کنید و به انها رای بدهید. تکرار شما ملال آور است، رای آور هم نیست.

  20. حسین زاده فردی خودشیفته هستند و ما که خدمتی از یشون ندیدیم و تا الان چه کارهای برای منطقه کردند؟؟اصلا بگو آقا تشریف داشتن بین مردم که به مردم خدمت کننن؟خدمتگزار مردم باید در میان مردم و دلسوز منطقه

  21. ایشون قابلیت بالایی جهت توسعه کل لارستان دارند. نظری پخته در مورد اشتغال و رقیب شناسی دارند. امیدوارم پیشکسوتان گراش ازش حمایت کنند چراکه تفکر برخی شان مانع جوانگرایی و معرفی جوان گراشی است.

  22. با سلام خدمت دوستان عزیز . محمد عزیز ممنون از نظرتون ولی با کمال احترام باید عرض کنم جناب دکتر حسین زاده چندین نفر از گراش و منطقه رو بکار گرفتن و زمینه اشتغال رو فراهم کردن . تا جایی که من اطلاع دارم مانند آقایان مهندس غلامی و انصاری و محمودی و ابراهیمی و …. و تعداد بسیاری از افراد در منطقه خنج . نماینده مجلس باید نماینده کل منطقه باشه نه فقط نماینده شهر خودش مثلا آقای جعفر پور در این چند سال کار چشم گیری در شهرستان های خنج یا گراش انجام نداده اند . کل حرف و عمل آقای حسین زاده در تمام دوران مسئولیتش در شرکت نفت تلاش و دلسوزی برای مردم منطقه بوده مثل کشف فیلد گازی بزرگ ارم در خنج که ایشون نقش بسزایی داشتن .

  23. همشون یکی هستن اینجا شعار میدن وقتی وارد میدان شدن به فکر منافع شخصی خودشون هستن شک نکنید پس درنتیجه رای ممتنح بهتره تا رای به اشخاص دادن

  24. به‌امیر‌دلخوش
    این‌آقای‌حسین‌زاده‌که‌ایقد‌سنگشو‌به‌سینه‌
    میزنی‌توی‌خود‌گراش‌،کشفشون‌چی‌بوده!؟
    همه‌ی‌کاندیداها‌سر‌وته‌یک‌کرباسن.
    تا‌رأی‌ندادیم‌ماآدمایشریفی‌هستیم‌‌
    برا‌اینکه‌بهشون‌رأی‌بدیم،
    رأیمون‌که‌توی‌صندوق‌انداختیم‌دیگه‌ما‌
    رانمیشناسن‌.یکی‌بگه‌بعد‌از‌رأیمون‌
    ‌مگه‌شریفیمون‌هم‌
    میوفتهتوی‌صندوق‌‌آیا؟؟!!!!!!

  25. گریشنا هر کامنت ۱۰۰ هزار میگیره برای مهندس حسین زاده گذاشته میشه ۳۶۰۰۰۰۰
    هزار تا الان خوبه دیگه

    1. این کامنت را به عنوان کامنت طنز منتشر کردیم. اما بازگویی یک نکته لازم است:
      ما در انتشار کامنت‌ها در سایت گریشنا، فقط به توهین و افترا حساسیت نشان می‌دهیم و نظرات خوانندگان با کوچکترین دخالت منتشر می‌شوند.
      مطالبی را که جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشند هم با عناوینی همچون «آگهی» یا «گزارش آگهی» دقیقا مشخص می‌شوند.

  26. سلام
    خدا قوت
    واقعا داشتن فردی در تخصص آقای حسین زاده برای پیشرفت منطقه مفید هست
    اما دو نکته این بین وجود دارد که موجب تردید من برای انتخاب ایشون میشه اول آیا هدف ایشون صرفا پیشرفت منطقه است یا مطالبه گرانه به نفع تمام ایران خواهند ایستاد
    دوم مردم منطقه به گراشی ها بی اعتماد شدن و گمان میکنند نماینده گراشی صرفا برای گراش فعالیت خواهد کرد نه تمام حوزه انتخابی
    ایشون برای جلب اعتماد مردم سایر مناطق چه برنامه ای دارند؟

  27. سلام مهندس حسین حسین زاده عزیز
    حال که باحمایت مردم انقلابی، به مجلس راه یافته اید،به عنوان یک جوان انقلابی که از حجم بی نظمی، شلختگی و سهل انگاری برخی مسئولان ادارات، دلش به درد آمده است، مطالبه هایی دارم.
    بنده یک چوپان با مدرک لیسانس از روستای بشیرآباد هستم، دغدغه هایی دارم که مدتیست قلبم را میآزارد.
    نزدیک به سی سال سن دارم، و تقریبا از کودکی درگیر دامداری بوده ام و تا یاد دارم همیشه خدا روستاهای اطراف بر سر مراتع چرای دام، اختلاف نظر و گاها منازعه داشته اند.با توجه به اینکه شغل اکثریت مردم دامداری است و لذا عدم مشخص بودن حد و مرز چرای دامهایشان بصورت بالقوه باعث بروز اختلاف میشود، اگر مرتع هر روستا مشخص باشد، و با روشنگری دلسوزانه مردم توسط شوراهای محترم هر روستا همراه شود، دیگر شاهد اینگونه اختلافات نخواهیم بود.
    بخدا دلم به درد می آید که بواسطه عدم مدیریت و عدم پیگیری جدی برخی مسئولان زیربط، هنوز مردم این خطه از منطقه که پیوندهای خونی و فرهنگی بسیار زیادی باهم دارند، بر سر چنین مسائلی از یکدیگر رنجیده خاطر شوند.
    امیداوارم با حل این مسئله و اطلاع رسانی دلسوزانه، قدمی در حفظ وحدت منطقه و تعامل بیشتر مردم
    علی الخصوص جوانان،و همچنین شکوفایی پتانسیل های فردی و گروهی آنها در حوزه هایی نظیر ارتقای سطح اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و از همه مهمتر مذهبی آنها باشیم.
    معتقدم رسالت ملت شیعی ما، چیزی بسیار متعالی تر و مهمتر از اینگونه مسائل است که مطمئنا با درگیر شدن ذهن های مردم با چنین مسئله های پیش پا افتاده، محقق نخواهد شد.

    زمزمه های آخرالزمانی که از گوشه و کنار ایران و
    کشور های منطقه به گوش میرسد، نوید بخش نزدیکی تحقق آرمان ظهور است.
    گاهی اوقات که با جوانان روستاهای همجوار از ظهور و نزدیک بودن آن صحبت میکنم، میبینم که دلهای پاک آنها کشش بسیار عجیبی به این مسئله دارد. تا زمانی که ما با هم اختلاف داشته باشیم، نمیتوانیم با طیب خاطر و اثبات حسن نیت به طرح مسئله مهم ظهور بپردازیم.
    بیایید یکبار و برای همیشه به این مسائل پایان دهید و سفیر آورنده آرامش در منطقه باشید و قدم خودتان را در راه از بین بردن اینگونه مسائلی که کاملا غیر عادلانه و نسل به نسل منتقل میشوند، بردارید.
    خواسته بسیار مهم دیگرم این است که به طور جدی پیگیر طرح شفافیت در مجلس باشید و تا آنزمان که انشالله، قانون جامع شفافیت تصویب شود بنا بر اثبات حسن نیتتان آرای خود را مجلس شورای اسلامی شفاف کرده و آنگونه که صلاح میدانید به اطلاع مردم برسانید.
    از شخص حضرت بقیه الله، توفیق در اجرای وظایف انقلابی اتان را خواستارم.
    یا حق.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

43 نظر
scroll to top