بستن

اتومبیل‌ران زن گراشی روی سکوی سوم کشوری ایستاد

هفت برکه – گریشنا: فاطمه زمانی در چهارمین راند مسابقات قهرمانی کشوری اتومبیلرانی رشته اسلالوم به میزبانی استان کرمان به مقام سوم رسید.

به گزارش هفت‌برکه، مسابقات اتومبیل‌رانی رشته‌ی اسلالوم در تاریخ ١٠ آبان ١٣٩٨برگزار شد و فاطمه زمانی اتومبیلران گراشی با برتری از دیگر رقبای خود توانست به مقام سوم کشوری برسد.

این مسابقه در پنج کلاس منفی ١۵٠٠ آقایان، منفی ١۵٠٠ بانوان، مثبت ١۵٠٠ آقایان، مثبت ١۵٠٠ بانوان و کلاس آزاد با بیش از ۶٠ راننده برتر سراسر کشور برگزار شد که فاطمه زمانی به عنوان نماینده‌ی استان فارس در کلاس مثبت ١۵٠٠ بانوان سکوی سوم قهرمانی را از آن خود کند. مسابقات اسلالوم کشوری هر ساله در شش راند برگزار می‌شود که در پایان با توجه به امتیازات به دست آمده توسط هر راننده، راننده‌ی سال معرفی می‌شود.

فاطمه زمانی تنها راننده‌ی گراش است که در این مسابقات شرکت می‌کند. او همچنین قهرمانی منطقه‌ای و مقام سوم استانی را در کارنامه‌ی خود دارد.

او در گفت‌وگو با هفت‌برکه می‌گوید: «با توجه به علاقه‌ی شدیدی که به این رشته دارم، می‌خواهم تا آن‌جا که بتوانم این رشته را به طور جدی ادامه بدهم تا به مقام قهرمانی سال برسم. با توجه به این که این رشته در گراش نوپا است از اداره ورزش می‌خواهم که از این رشته کمی بیشتر حمایت کند. دوست دارم که این رشته را ادامه بدهم و مدرک مربی‌گری این رشته را هم بگیرم تا بتوانم تکنیک‌های این رشته را به علاقه‌مندان این رشته آموزش بدهم.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. با سلام و احترام
    تبریک عرض میکنم خدمت خانم زمانی، به امید موفقیت های بیشتر.بهتر بود عکس ارسال شده در گریشنا با حجاب عرف می بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top