بستن

وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح مسکن مهر به گراش می‌آید

فرماندار گراش در جلسه شورای اداری شهرستان اعلام کرد که وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح پروژه مسکن مهر به گراش سفر خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش مهندس کریمی فرد علت نیمه تمام ماندن یا عدم اتمام پروژه های راه و شهرسازی شهرستان را عدم تحقق اعتبارات تخصیص یافته به این پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: انشالله با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در شهرستان گراش به منظور افتتاح پروژه بزرگ مسکن مهر شهرستان این مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

فرماندار گراش با اشاره به اختصاص بودجه و اعتبارات مناسب سال‌های گذشته در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تاکید کرد: با تلاش و همت روسای ادارات و پیگیری های مستمر صورت گرفته امیدواریم با جذب اعتبارات لازم، شاهد عمران و آبادانی بیشتر این شهرستان باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به درخواست مردم برای تعریض جاده‌های روستایی و بعضا بین شهری در شهرستان گفت: علت همه حوادث جاده‌ای غیر استاندارد بودن و یا حادثه خیز بودن جاده‌ها نیست بلکه متاسفانه عدم وجود فرهنگ مناسب در رانندگی و توجه نکردن به قوانین و مقررات عامل بروز بسیاری از این تصادفات است که می بایست بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

پروژه مسکن مهر ۸۰۸ واحدی گراش تکمیل شده و از ابتدای سال بخشی از خانواده‌ها در آن ساکن شده‌اند. ابتدا قرار بود افتتاح مسکن مهر همزمان با سفر رییس‌جمهور به استان فارس در دهه فجر سال گذشته انجام شود اما به کمرنگ سفرهای استانی این مساله منتفی شد. در چند مرحله از جمله هفته دولت امسال قرار بود این مجموعه افتتاح شد که برنامه به آینده موکول شد. در آخرین اعلام نظر فرمانده گراش در جلسه شورای اداری که در فداغ برگزار شد از حضور وزیر مسکن و شهرسازی خبر داده است.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top