بستن

پاییز زودتر و پربار می‌آید

هفت برکه (گریشنا): باران پاییزی تا پایان هفته ادامه دارد و از روز جمعه هوا سردتر می‌شود و روند کاهش دما محسوس‌تر خواهد شد. 

به گزارش محمود آذرائین، کارشناس رشته‌ی هواشناسی:با توجه به ماندگاری جریانات مرطوب موسمی و برخورد با جریانات سردِ عرض‌های شمالی تر، پاییز زودهنگامی در حال رخ دادن است. طبق بررسی‌های صورت گرفته، کماکان شرایط ناپایداری طی روزهای آخر هفته جاری برای شهرستان گراش فراهم است، به گونه‌ای که امروز ۱۸مهرماه ۱۳۹۸ و روز جمعه احتمال رخداد بارش رگباری باران همراه با رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود، اما همچنان ماهیت بارش‌ها به صورت نقطه‌ای و تابستانه خواهد بود.

از ابتدای سال زراعی امسال (۹۹-۹۸) شهر گراش مجموع ۲۴ میلیمتر دشت کرده است، در مجموع مطابق با خروجی‌های مدهای هواشناسی معتبر دنیا، پاییز پربارشی در انتظار جنوب کشور خواهد بود و از لحاظ دمایی نیز پیش‌بینی می‌شود روند کاهشی دما از روز جمعه محسوس‌تر شود.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

  1. پیشنهاد میکنم و ضعیت آب و هوای گراش به صورت آنلاین و پیش بینی هفتگی در سایت قرار گیرد همچنینن اگر امکان داشت چند دروربین در گراش نصب کنید که آنلاین گراش را بشود دید برای کسانی که دور از شهر هستند بسیار جالب خواهد بود

  2. اداره هواشناسی کدوم خیر قراره بسازه.به نظرم با حضور فرماندار یک گروه خیرین برای ساخت نیرو انتظامی تشکیل بدین آخه فرماندار فقط افتتاح میکنه

  3. اون طور که من اطلاع دارم جناب اقای محسنی به طور جدی پیگیر کارهای اداره هواشناسی هستند.امیدواریم با تخصیص بودجه لازم و همکاری فرمانداری هر چه زودتر شاهد افتتاح ایستکاه هواشناسی باشیم.براگراش زشته با این همه علاقه مند به هواشناسی یک ایستگاه رسمی جهت حتی ثبت میزان بارش نداریم.

  4. در ضمن اگر ما معتقد به شایسته سالاری باشیم،چقدر خوبه از اقای اذرایین تو این زمینه به طور رسمی دعوت به همکاری بشه.ایشون در زمینه هواشناسی به اعتقاد من یکی از افراد صاحب نظر و البته علاقه مند وصاحب دانش به روز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top