بستن

وزارت نفت در فداغ سالن ورزشی می‌سازد

هفت‌برکه – گریشنا: با بودجه یک و‌ نیم میلیارد تومانی وزارت نفت، سالن ورزشی در فداغ ساخته می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه، عبدالله فضلی، بخشدار مرکزی شهرستان گراش، با اشاره به اجرای سیاست توسعه‌ی متوازن دولت در شهرستان گفت:ٖ «در راستای خدمت‌رسانی به مردم روستاهای شهرستان و همچنین نیاز به سالن ورزشی سرپوشیده مناسب در روستاهای بخش مرکزی، به زودی کلنگ احداث یک سالن سرپوشیده‌ی ورزشی در فداغ به زمین زده خواهد شد.»

فضلی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده و موافقت اداره کل ورزش استان با احداث این سالن ورزشی گفت:ٖ «با همت فرودی، فرماندار شهرستان، و قول مساعد کامیاب، مدیرکل ورزش و جوانان، ان‌شالله به زودی این سالن با اعتبار یک و‌ نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات اختصاصی وزارت نفت که دو درصد آن جهت ورزش و طرح‌های نیمه تمام اختصاص داده شده، در این روستا ساخته می‌شود، تا در اختیار ورزش مناطق محروم گذاشته شود.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

  1. باسلام. تشکر از مسئولین و کسانی که در این سالها تلاش کردن واسه پیگیری و ساخت سالن ورزشی بزرگ. ان شالله که زودتر شروع بشه و هم به نتیجه برسه.

  2. احسنت به بخشدار ولایی و پر تلاشمان
    ایشان همیشه تلاش میکنند تا روستاهای بخش مرکزی به خواسته هایشان برسند

    1. سلام
      همینطور که جناب خواجه پور گفتند و در متن خبر آمده بودجه این سالن از محل درآمدهای فروش نفت وزارت نفت است که دو درصد آن جهت ورزش و طرح های نیمه تمام اختصاص داده میشود
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top