بستن

تساوی هلال‌احمر در آغاز لیگ برتر فوتبال فارس

هفت برکه (گریشنا): بازی هفته اول مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان فارس بین تیم‌های هلال احمر گراش و کاروتک کازرون با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

به گزارش حجت عابدی: جمعه، ۲۹ شهریورماه تیم هلال احمر گراش در لیگ برتر بزرگسالان استان فارس در ورزشگاه شهدا میزبان تیم پر مهره کاروتک کازرون بود. گل هلال احمر در دقیقه ۴۰ را  ایمان کیالی با ضربه سر به ثمر رساند.

برای تیم هلال احمر، احمدرضا محمودی،رضا جوکار،محسن محمدی، مصطفی رادمرد، محمد علی کرباسی، مصطفی مرادی، رضا سوزنده، ابراهیم کامیاب، محمد علی وطن خواه،(صادق صداقت دقیقه ۵۵) ایمان کیانی(محمد رضا روزیه ۷۵) و علیرضا محمدی(مصطفی کارگشا ۶۵) به مربی‌گری جواد آذربادگان و سرپرستی قاسم فرسوده به زمین رفتند.

مسابقات لیگ برتر بزرگسالان فوتبال فارس با حضور ده تیم از ۲۹ شهریورماه آغاز شد. در دیگر بازی‌های هفته اول لیدوما نورآباد با پادنا میمند به تساوی یک بر یک رسیدند. پرسپولیس شیراز و بنتو اسیر مهر دیگر تساوی یک – یک این هفته بود. در دو بازی دیگر ایمان سبز شیراز با یک گل پدیده ستارگان آباده را شکست داد و ماهان نوین شیراز نیز با یک بر صفر استوک مرودشت را شکست داد.

تیم هلال احمر گراش در هفته دوم مسابقات لیگ برتر استان فارس روز پنج‌شنبه، ۴ مهرماه مهمان تیم استوک مرودشت خواهد بود. جواد آذربادگان سر‌مربی تیم فوتبال هلال احمر گراش در پایان این دیدار اظهار داشت:«امسال با توجه به مشکلات و مسائلی که وجود دارد تلاش کردیم نسبت به سال گذشته تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم و هدف ما کسب امتیاز و رسیدن به رده‌های بالای جدول و صعود به لیگ دسته سه کشور است.»

رضا جوکار،کاپیتان تیم هلال احمر گراش گفت:«با توجه به این که شروع فصل، می‌بایست امتیازهای دیدار خانگی را حتی‌الامکان از دست ندهیم حیف شد که بازی برده را با تساوی عوض کردیم. و امیدوارم در بازی‌های آینده امتیازها را به دست بیاوریم تا از همین اول در بالای جدول قرار بگیریم و تحقق این هدف نیازمند همراهی هواداران و مسئولان منطقه و در کنار تیم بودن آنان است.»

نتایج تیم هلال‌احمر در لیگ برتر فوتبال فارس – فصل ۹۸

هفته اول: هلال‌ احمر ۱ –  کاروتک کازرون ۱  گل: ایمان کیالی

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top