بستن

فرماندار گراش: طرح‌های اجرایی کمبود بودجه دارد

گریشنا:‌ فرماندار گراش از راه‌اندازی مجتمع اداری برای متمرکز کردن کلیه ادارات دولتی خبر دارد اما گفت طرح‌های اجرایی دچار کمبود بودجه هستند.

حمید رضا کریمی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به اینکه گراش شهرستان نوپایی است ایجاد این مجتمع اداری که تمام ادارات را بصورت متمرکز در یک مکان جمع می کند تحول بزرگی برای شهرستان بشمار می رود که برای اراه اندازی و انجام طرح به نحو شایسته مراتب اعلام شده و منتظر دریافت منابع هستیم.

وی افزود: به خاطر رقم بالای این پروژه اعتبار به زودی به طور کامل فراهم نمی شود اما تا کنون نقشه طرح فراهم و مساحت خوبی برای ادارات در نظر گرفته شده و همچنین حدود ۱۰ -۱۵ درصد شروع عملیات را شاهد هستیم.

کمی بودجه در انجام طرح های اجرایی

فرماندار گراش ابراز کرد: احداث مسیر مواصلاتی بین چند روستای گراش از دیگر طرح های اجرایی است که این مسیر مواصلاتی هر دو بخش مرکزی شهرستان را به هم وصل و مسیر بخش ارد را کوتاه تر میکند و ایجاد محور در شکوفایی هر دو بخش شهرستان تاثیر فراوانی دارد.

وی افزود: با وجود همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و جذب پیمانکار و پیشرفت  اولیه فیزیکی محور، تاکنون اعتبار کافی برای ادامه پروژه جذب نشده و طرح رو به تعطیلی است.

کریمی فرد تصریح کرد: با وجود پراکنده‌سازی خانه ها در برخی مناطق شهرستان اغلب روستاهای گراش از آب آشامیدنی برخوردارند و شهرکهای تازه تاسیس نیز تا پایان سال مالی زیر پوشش قرار می گیرند.

گازرسانی به کلیه مناطق گراش

فرماندار گراش بیان کرد: متاسفانه در برخی از محلات شهر و شهرک‌های جدید گراش شبکه گاز رسانی و یا علمک نصب نشده که با مشخص کردن پیمانکار و وعده‌های مدیران شرکت گاز این طرح در روزهای آتی آغاز می شود و بدین ترتیب کلیه مناطق شهرستان گراش از آب آشامیدنی و گاز بهره مند می‌شوند.

وی تاکید کرد: با زحمات شهرداری گراش چشم انداز شهر تمیزتر و مبلمان شهری به نسبت گذشته مهیاتر شده و مردم نیز در ساخت خانه های خود سبک‌های معماری سنتی اسلامی، ایمن و محکم سازی را رعایت می کنند.

کریمی فرد با اشاره به اینکه مردم گراش مردمی متدین و از مریدان اهل بیت(ع) بشمار می‌روند  گفت:  این شهرستان از لحاظ دارا بودن مردم متدین زبانزد است و تمامی اماکن در این شهر بصورت دایره وار اطراف قبور متبرکه  که نور شهدا گفته می‌شود ساخته شده و همچنین تکاپوی مردم در مساجد و وجود نور شهدا  تمام رهگذران را به سمت گراش و قبور جذب می‌کند.

عکاس پایگاه خبری هفت‌برکه گراش

1 نظر

  1. جاده چک چک روبه تعطیلی است ۴۰۰میلیون بودجه برای ۴۰کیلومترجاده مشخصه کاربجایی نمیرسه وچون گراش نماینده ای درمجلس نداره هیچ امیدی به اتمام کار دستکم طی ۴سال اینده نیست.جاده چک چک به بودجه ای بیش از۱۰میلیارد تومان نیازدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top