بستن

وزارت کشور پیگیر طرح‌های تونل بالنگستان، آبرسانی ارد و گراش‌لند

هفت‌برکه – گریشنا: معاون وزیر کشور از سه طرح مهم عمرانی و سرمایه‌گذاری شهرستان گراش بازدید کرد.

به گزارش دفتر فرماندار گراش، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، فرماندار گراش و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان از پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری گراش بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این طرح‌ها را پیگیری کرد.

بابک دین پرست در شامگاه سه شنبه ۲۶ شهریور ماه با حضور در شهرستان گراش از پروژه ساخت تونل شهدای خلیج فارس، مجموعه خط انتقال آبرسانی از سد سلمان فارسی به بخش ارد و پروژه سرمایه گذاری گراش لند بازدید و در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت

اصغر فرودی فرماندار گراش هدف از سفر معاون وزیر به این شهرستان را تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور از سه پروژه عمرانی، اقتصادی و زیربنایی شهرستان بازدید میدانی به عمل آمد و در این بازدید مسائل و مشکلات این پروژه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مقرر شد روز پنج شنبه ۲۸ شهریور ماه جلسه‌ای در استانداری با حضور استاندار و مدیران کل استان تشکیل و مباحث مطرح شده پیگیری شود.

فرماندار گراش در بازدید از مجموعه خط انتقال آب سد سلمان فارسی به بخش ارد گفت: برای تکمیل طرح آبرسانی از سد سلمان فارسی به بخش ارد و روستاهای تابعه امسال افزون بر یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون توان اعتبار اختصاص داده شده است.

همچنین جلسه‌ای با حضور شهردار و کارشناسان شهرداری در خصوص رفع مشکلات پروژه سرمایه‌گذاری گراش‌لند در دفتر فرماندار با حضور نماینده سرمایه گذار تشکیل شد.

در جریان این بازدید‌ها دکتر یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، قائم مقام آبفای روستایی، معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس نیز حضور داشتند.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

7 نظر

  1. عکس اولی که نگاه کردم فکر کردم مسابقه دو ماراتون است نمیدانم با این عجله کجا میروند ولی هر چه است امیدوارم وعده و عیدهایی که داده اند اینطور سریع انجام گیرد هر چند که ذره ای هم چشمم آب نمیبنه

  2. فارغ از گرایش سیاسی ،نظر شخصی بتده فرمانداری به نسبت ،فعالیتهای خوبی تو شهرستان داشته.ما عادت دارینم منتقدانه به امور نگاه کنیم اما زحمتهاو تلاشها، بعضی وقتها کمتر مورد بررسی قرار میگیره.در عین حال که انتظار رسیدگی به حوائج ومشکلات مردم روبیش ازپیش داریم ،از زحمات و تلاشهاشون کمال تشکر داریم.

  3. جناب اقای مهندس باقرزاده از تلاش و پیگیری،شما در جهت اسفالت کردن کوچه مدرسه شاهد کمال تقدیر وتشکر داریم اجر شما با خداوند منان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top