بستن

لیست ۳۵ مشکل مزمن زمین، راه و مسکن گراش روی میز مدیرکل

هفت‌برکه: در جلسه‌ای با حضور مدیر کل و مدیران راه و شهرسازی لارستان در فرمانداری گراش، دو دهه مشکلات حوزه زمین، راه و مسکن از حاشیه‌نشینی تا شهرک ۸۰۰ هکتاری بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، عصر دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲، با حضور محمود طاهرزاده، فرماندار گراش؛ حسن شبانی، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان؛ امام جمعه موقت، اعضای شورای تامین، معاونین اداره کل، روسای دستگاه‌های اجرایی، شهرداران، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر گراش و جمعی از خیرین و سرمایه گذاران در یک جلسه چهارساعته، قریب به ۳۵ مشکل مزمن و برزمین‌مانده شهرستان در حوزه راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این جلسه به ابتکار فرماندار گراش و برای بیان مستقیم مشکلات تشکیل شده بود. فرماندار گراش با بیان این که مشکلات مزمن شهرستان که در کارگروه مربوطه رصد و پایش شده را با جدیت دنبال می‌کنیم، گفت: مشکلات مزمن حوزه راه و شهرسازی با گذشت گاهی بیش از دو دهه بلاتکلیفی هنوز بر زمین مانده و به دنبال رفع آن هستیم.

وی افزود: رفع مشکلات مالکیت زمین شهرک آزادگان، ساماندهی حاشیه‌نشینی‌ها و ارتقاء محمدآباد و سلطان‌آباد به روستا، رفع مشکل سکونت‌گاه باغ موسی و الحاق کوچه دبیری به شهر، تامین زمین نظام پزشکی، تامین زمین ساختمان پزشک قانونی، تامین زمین موسسه خیریه باب الحوائج و مرکز درمانی، تامین زمین موسسه خیریه صولت عنیبیه، تامین زمین درمانگاه سرطان‌شناسی، تداخل زمین مرکز فنی و حرفه‌ای، توسعه و تقویت روشنایی جاده گراش – لار، احداث کمربندی گراش، تکمیل پروژه مجتمع اداری، احداث و تکمیل جاده چک‌چک، بهسازی و ارتقاء راه روستایی فداغ- خلیلی به راه فرعی، بهره‌برداری و تکمیل تونل شهدای خلیج فارس، اختصاص زمین به ساخت پارکینگ گلزار شهدا، پرداخت بدهی فاز یک طرح نهضت ملی مسکن، آماده‌سازی و تامین زمین مازاد طرح نهضت ملی مسکن در شهر گراش و ارد، ایجاد شهرک ۸۰۰ هکتاری، احداث مسکن محرومین، اختصاص زمین برای انجمن صنفی کارگران، رفع مشکلات زمین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اختصاص زمین برای ساخت باشگاه فرهنگیان، احداث راه ارد-مز و احداث مسکن جوانان در روستاها از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

فرماندار گراش با بیان اینکه رفع مشکلات مردم نباید معطل تصمیم مدیران باشد، افزود: رفع مشکلات و تسریع در امور مردم، منجر به امیدآفرینی و افزایش رضایت مندی آنها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات شهرستان در حوزه راه و شهرسازی سابقه دو دهه بلاتکلیفی دارند، تصریح کرد: رفع مشکلات مزمن و بر زمین مانده مردم ، فرصت جدیدی برای توسعه و پیشرفت شهرستان است و این موضوع مورد نظر و تاکید جدی استاندار محترم و مدیران شهرستان است.

فرماندار گراش با تاکید بر اینکه هدف دولت سیزدهم شتاب بخشی به رفع مشکلات و افزایش رضایت‌مندی مردم است، خاطر نشان ساخت: مهمترین رویکرد دولت سیزدهم، کسب رضایت مردم است و اعتقاد داریم که حکمرانی مطلوب با پاسخگویی، شفاف سازی و مسئولیت پذیری محقق می شود.

در این جلسه پروژه‌های مختلف با حضور مسئولین به طور جداگانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در خصوص رفع و به نتیجه رسیدن آن گرفته شد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. با سلام ..تکلیف محدوده پس چیست که در اینجا ذکر نشده است …تا تکلیف محدوده بین دو شهر مشخص نشود هر مشکلی که بر طرف شود یعنی هیچ و پوچ ….سخنی هم با گردانندگان گریشنا (هفت برکه )خواهشا قسمت نظرات مردمی مثل سابق در دید باشد ..خیلی هم بی سلیقگی بخرج داده اید در صورت و وجه جدیدتان …..والسلام

    1. خب چ اشکالی داره بین لار گراش چن تا کارخونه بزنن بلوار کشی کنن نصفش برای گراش نصفش برای لار چهارتا جوون بیکار تحصیل کرده برن سرکار عین ما اواره نشن؟امروز محدوده ی چیز چرته جهان ب این عظمتش میگه ی دهکده باید باشیم بعد لار گراش همو دارن تیکه پاره میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top