بستن

مرگ موتورسوار نوجوان در شب تاسوعا

هفت‌برکه – گریشنا: تصادف امیرحسین افتادگان نوجوان ۱۷ ساله موتورسوار به مرگ او در شب تاسوعا منجر شد.

به گزارش هفت‌برکه در ساعت‌های اولیه بامداد دوشنبه ۱۸ شهریورماه تصادف بین یک خودرو پژو ۴۰۵ و موتورسیکلت رخ داد. در این حادثه امیرحسین افتادگان فرزند نعمت متولد ۱۳۸۱ در اثر برخورد سرش با تک لبه کنار خیابان جان سپرد. امیر حسین در مسیر بازگشت از عزاداری به منزل بوده است. امیر حسین افتادگان بازیکن تیم نوجوانان شاهین گراش بود.

سروان رنجبر رییس پلیس راهور گراش در گفتگو با گریشنا گفت: «این حادثه متاسفانه در شب تاسوعا منجر به مرگ یک نوجوان شد. خودرو و موتورسیکلت در بلوار معلم در حال حرکت بوده‌اند که در نزذیک محل دور زدن موتورسیکلت و خودرو با هم برخورد می‌کنند. مقصر حادثه بعد از اعلام نظر کارشناس اعلام خواهد شد.»

رنجبر در مورد موتورسواری نوجوانان گفت: «راکب موتورسیکلت پایین‌تر از سن قانونی رانندگی بوده است. تعداد موتورسیکلت‌ سواران نوجوان در گراش زیاد است و هر از چند وقتی شاهد این گونه حوادث تلخ هستیم. چند بار برای جلوگیری از موتورسیکلت‌های بدون گواهی‌نامه اخطار داده‌ایم اما در این موارد خانواده‌ها همکاری ندارند. وقتی پدر و مادرها برای فرزندان خود در سنین پایین موتورسیکلت می‌خرند و نمی‌توانند روی آن‌ها نظارت کنند، کار پلیس برای کنترل این گونه موتورسواران خیلی سخت می‌شود.»

سروان رنجبر گفت: «امسال این دومین مورد از مرگ موتورسیکلت‌سواران در اثر ضربه مغزی است. استفاده از کلاه ایمنی می‌توانست از این حادثه تلخ جلوگیری کند. به خاطر همین ما تاکید داریم حتما راکبین موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده کنند تا حتی در صورت تصادف، منجر به صدمات شدید و مرگ نشود.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

11 نظر

  1. این ضایعه بزرگ را به خانواده ارجمند ایشان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نمایم…

  2. خدا رحمتش کنه و البته مقصر خود مردم نیستن مقصر کسانی هستن که قانون رو اعمال نمیکنن چگونه همین نوجوانان گراشی جرات موتور سواری زیر سن قانونی رو تو کشورای عربی ندارن ولی تو ایران دارن؟

  3. مردم به بی قانونی عادت کردن .پلیس راهنمایی و رانندگی با وجود آگاهی از تخلف پارک نادرست در کنار بلوار مقابل درب مسجد الزهرا هنگام نماز باز هیچ اقدامی انجام نمیدهد.

  4. فکر کنم این پلیس‌های راهنمایی فقط به مصداق اسمش توجه کردن و تصور میکنن کارشون فقط راهنمایی هست نه اعمال قانون

  5. بهتره اخذ گواهینامه متوسیکلیت درگراش باشد تا همه بتوانند گواهینامه را اخذ کنند.نه اینکه با این هزینه زیاد مجبور شوند به شهرهای همجوارخصوصا لار بروند

  6. خدا به پدر و مادرش و همه بستگانش صبر بده

    از اینستاگرام آقای علی اکبر شاه محمدی…

    امیر حسین فقط یک فوتبالیست قهار نبود.
    امیر حسین دانش‌آموزی منحصر به فرد بود. او باهوش نبود بلکه تیزهوش بود. وقتی کارنامه سال نهم‌اش را می‌گرفت پرسید آقا معدلم چند؟ گفتم: ۱۹٫۸۳ . گفت: شانس آوردم که قبول شدم!. همیشه یه شوخی و شیرین زبانی توی کلامش داشت. او فقط شاگردام نبود، باهم رفیق بودیم. کمک‌حالم بود فروشگاه مدرسه را با دوستانش اداره می‌کرد و در امور اجرایی مدرسه همیارم بود. همیشه و همه جا ریز نقش و موثر. ساده و خودمانی.
    خوره فیلم بود. بخصوص فیلم های اکشن و علمی تخیلی.
    در مسابقه روپایی اردوگاه علوی تهران، آنقدر روپایی زد که شمارنده از شمارش خسته شد، ولی امیر خستگی ناپذیر ادامه می‌داد و سر آخر داور مسابقه با اعلام مقام اولی تماشاگران را به تشویق دعوت کرد و توپ‌اش را گرفت. امیر با لحن خودمانی بهش گفت آقا کم‌کم داشتم گرم می‌شدم!
    او در همه چیز استعداد داشت او فقط یک فوتبالیست نبود. او بیست بود، دقیقا خود بیست در اخلاق، درس و مشق و شوخ طبع.
    قدرت رهبری عجیبی داشت و روی بچه‌ها و همکلاسی‌هایش نفوذ خوبی داشت.
    روحت شاد و یادت گرامی رفیق با مرام.
    ۱۸ شهریور ۹۸.
    روز تاسوعا

  7. خدمت سروران رنجبر
    تا وقتی شما شرایط اخذ گواهینامه برای متقاضیان شهرستان گراش فراهم نکردید حق ندارید موتور بگیرید

  8. خدا رحمت اش کند .من از مسیولین گراش گلایه دارم اول اینکه چرا گواهینامه موتور برای گراش صادر نمی شود .آقایان محترم چرا در گراش گواهینامه موتور صادرنمی شود .آقایان محترم چرا در خنج باید ماشین پلاک شود ولی گر اش نه .چرا باید بازدید فنی ماشین در گر اش هنوز با اینکه مجوز اش دادند هنوز معلق باشد.مسیولین کمی از خواب بیدار بشوید فقط به امور دنیوی خود مشغول نباشید……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top