بستن

چه کسی دیوار استادیوم را ساعت ۴ صبح خراب کرد؟

هفت‌برکه – گریشنا: یک عده می‌گویند کار باد دیشب است. یک عده هم می‌گویند دیوار نم کشیده و خودبخود خراب شده است. بعضی‌ها هم معتقدند مشیت الهی به نفع مردم خیابان شهید محقق است و زلزله‌ی موضعی اتفاق افتاده. واقعا کسی ندیده است که ساعت ۴ صبح چه ماشین سنگینی بخشی از دیوار استادیوم شهدا را خراب کرده است!

مرتضی موغلی، روابط عمومی اداره ورزش، می‌گوید تا ساعت ۲ نیمه‌شب، دیوار صحیح و سالم سر جایش بوده است. یکی از تعمیرکاران موتورسیکلت در خیابان شهید محقق می‌گوید صبح که به سر کار آمده، دیوار خراب بوده است. قاسم خورشیدی، یکی از اهالی محل که دیوارِ خراب‌شده روبه‌روی منزلشان قرار دارد، می‌گوید: «من خواب بودم و با سروصدای از بیرون از خواب پریدم. ساعت حدود ۴ صبح بود. فکر کردم زلزله است. دوباره گرفتم خوابیدم.»

حاج عبدالحسین موغلی، یکی دیگر از اهالی محل که سال‌هاست پیگیر خراب کردن دیوار استادیوم و تعریض خیابان شهید محقق است نیز می‌گوید: «هر کسی این کار را کرده است، خوب کاری کرده است! من امروز رفتم شهرداری، ولی حساب دستم نیامد که کار چه کسی بوده. ولی به شوخی بهشان گفتم ما می‌خواهیم یک بنر بزنیم و از شورا و شهرداری و اداره تربیت بدنی تشکر بکنیم!»

علیرضا ثابت سروستانی، رییس اداره ورزش و جوانان گراش، از این که چه کسی خانه‌خرابش کرده، بی‌اطلاع است، اما علی‌الحساب از شهرداری شکایت کرده است. او می‌گوید: «من با اداره کل ورزش و جوانان استان هم تماس گرفتم و قرار است واحد حقوقی مساله را پیگیری کند. فعلا شکایتی از شهرداری تقدیم دادستانی کردیم.»

اما شورا و شهرداری همه چیز را از بیخ تکذیب می‌کنند. روابط عمومی شورای شهر و شهرداری گراش یک‌کلام می‌گوید: «شهرداری در این قضیه هیچ نقشی نداشته است.»

این یعنی دو طرف مناقشه‌ی باسابقه‌ی دیوار استادیوم، یعنی شهرداری و تربیت بدنی، قرار است مدتی دنبال هم بدوند! اما این وسط نمایندگان ساکنین محله خوشحالند از این که بالاخره خیابان شهید محقق تعریض می‌شود. حاج مسعود محسن‌زاده، یکی دیگر از اهالی محل که شورایار این محله هم هست و از ۱۷ سال پیش پیگیر تعریض خیابان شهید محقق است، می‌گوید: «من اطلاعی ندارم کار کیست، اما به هر ترتیب، خوشحالم که این کار انجام شده است. باید اداره ورزش و شهرداری بیایند پای کار. تا کی باید امنیت مردم محله و منفعت عام معطل بماند؟»

شش ماه پیش، اسفندماه ۱۳۹۷، گزارش مفصلی از این مناقشه و درخواست مردم محله با تیتر «سد دفاعی ورزشی‌ها مقابل تعریض خیابان محقق» (اینجا) در گریشنا منتشر شده بود. شورا و شهرداری می‌گفتند درخواست مردم این است که دیوار تخریب و خیابان تعریض شود. آنها در آن زمان، اداره آموزش و پرورش را راضی کرده بودند که دیوارهای دو مدرسه را که در ادامه دیوار استادیوم است، خراب کند. اما هیات امنای اداره ورزش زیر بار تخریب دیوار استادیوم نمی‌رفت. کار از آن موقع تاکنون قفل شده بود، تا این که حالا انگار یک نفر آستین بالا زده و سنگی در تاریکی پرت کرده است (یعنی از تاریکی ساعت ۴ صبح استفاده بهینه کرده) تا ببینیم چه می‌شود!

اما طنز اصلی قضیه آنجاست که در روزهایی که مدیران ارشد شهر و شهرستان از شفافیت حرف می‌زنند، دیوار یک محل عمومی خراب می‌شود و بعد از یک نیم‌روز، هنوز حتی معلوم نیست چه کسی آن را خراب کرده است!

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

30 نظر

  1. از رییس اداره ورزش تقاضا میکنم که با تعریض خیابان شهید محقق موفقت کنن
    چون هم باعث کمتر شدن حوادث و هم زیبایی خیابان میشه
    خواهش میکنم از ادارات و مسئولین گراش که این لج و لجبازی که چند وقته دامن‌گیر گراش شده رو کنار بزاریم و همه دلسوزانه و نه برای منافع شخصی برای بهتر شدن شهرمون گراش تلاش کنیم

  2. سلام…بابا تو رو خدا فرماندار عزیز ورود کنید تا این اوضا سامان بگیره…اخه چکاریی هست اون ساعت کار هرکی هست معرفی کنید لطفا حرف از مصلحت تدبیر ملاحظه نباشه….

      1. بابا بزرگ فکر!
        ببین برادر نمیشه که هرکسی یه کلنگی دست بگیره هرجا دوست داشت تخریب کنه،باید به قانون عمل بشه . اگه آموزش پرورش عقب نشینی کرده دمش گرم کار خوبی کرده ولی اگه قانون بگه دیوار استادیوم تخریب بشه اصلا خود سکوها ها تخریب کنن بهتر ولی کار غیر قانونی مشکل داره اگر هم قانونی بود مطمئن باش تا الان کلا تخریب شده بود.
        شما به فکر کردنتون ادامه بدین بزرگ فکر!

  3. : تخریب شبانه دیوار ورزشگاه شهدا چه توجیهی دارد ؟
    بر اساس گزارش اداره ورزش و جوانان گراش شب گذشته بخشی از دیوار ورزشگاه شهدا توسط فرد یا افرادی ناشناس که تا کنون هویت ان مشخص نیست تخریب که اعتراض شدید جامعه ورزش گراش بهمراه داشت . سالهاست که شهرداری ، شواری شهر و برخی از اهالی خیابان شهید محقق به انگیزه تعریض خیابان بدنبال تخریب دیوار ورزشگاه بوده که با مخالفت جدی هیات امنا تربیت بدنی مواجه و اجازه ندادند بخاطر کمبود فضای ورزشی شهرستان و نادیده گرفتن حقوق جامعه ورزش حتی سنگی جابجا شود تا اینکه نیمه شب گذشته بخشی از دیوار ورزشگاه تخریب بدون انکه فرد یا افرادی و ارگان و نهادی مسولیت انرا بعهده بگیرد . سوال این است مگر مملکت قانون ندارد ؟ و شهر تا این اندازه بی در و پیکر است که هر کسی بخود اجازه دهد بدون در نظر گرفتن ضوابط و مقررات خود سرانه و با نادیده گرفتن منافع عمومی اقدام به تخریب نمایند . انگار در این شهر دیواری کوتاهتر از اداره ورزش و جوانان وجود ندارد که هر کس بنا به سلایق شخصی خود برای ان تصمیم می گیرد، سال ۹۲ اداره اوقاف و امور خیریه گراش به صرف عقب نشینی دیوار ضلع شرقی ورزشگاه ( بلوار معلم ) طلب پرداخت هشتصد ملیون ریال از اداره ورزش و جوانان داشت که تیرشان به سنگ خورد و اداره حاضر به پرداخت ریالی نشد و امروز هم بدون در نظر گرفتن حقوق و منافع تربیت بدنی شبانه اقدام به تخریب دیوار ورزشگاه می کنند. اگر انجام کار قانونی است چرا شبانه مبادرت به انجام ان می کنند و اگر غیر قانونی است انتظار میرود مسولین شهرستان با افراد خاطی برخورد قانونی نمایند . زمین ورزشگاه شهدا مدت ۵۰ سال در تملک تربیت بدنی است و بطور مرتب اجاره بها زمین طی سالها به حساب اداره اوقاف واریز می شده و احدی بدون اجازه نمی‌تواند به حریم ان دست درازی کند بهرحال بر مسولین شهرستان بخصوص متولیان ورزش گراش فرض است که در اسرع وقت موضوع را از طریق سلسله مراتب اداری و مراجع قضای شهرستان تا حصول نتیجه پیگیری و با توجه به کمبود فضاهای ورزشی شهر اجازه ندهند منافع و حقوق جامعه ورزش و جوانان محروم گراش نادیده گرفته شود تا خدای ناکرده فردا در مقابل نسل اینده خجل و شرمنده باشیم و از طرفی هر کسی بخود اجازه دهد بدون در نظر گرفتن ضوابط و مقررات خود سرانه اقدام به اعمال خلاف قانون نماید .
    اکبری

    1. تخریب شبانه دیوار ورزشگاه شهدا چه توجیهی دارد ؟
      توجیهی بزرگ تر از این که خیابان پشت استادیوم نه کوچه نه خیابان فقط به خاطر یه دیوار!
      توجهی بزرگ از این که ان قسمت پشت دیوار جز آشغال دونی چیز دیگه ای نیست!
      توجهی بزرگ تر از این که امنیت عابرین پیاده با عقب نشینی دیوار تامین می شه!
      ——
      بر اساس گزارش اداره ورزش و جوانان گراش شب گذشته بخشی از دیوار ورزشگاه شهدا توسط فرد یا افرادی ناشناس که تا کنون هویت ان مشخص نیست تخریب که اعتراض شدید جامعه ورزش گراش بهمراه داشت
      جامعه ورزشی یا شما و رفقایتان( گریشنا ویرایش نکن )
      —–
      که با مخالفت جدی هیات امنا تربیت بدنی مواجه و اجازه ندادند بخاطر کمبود فضای ورزشی شهرستان
      (نکه زمین پشت دیوار خیلی کارایی داره و الان دارن ازش استفاده می کنن! و جز فضای های بالفعل و بالقوه به حساب میاد)
      ——
      سوال این است مگر مملکت قانون ندارد ؟
      قانون دارد و طبق همین قانون و گزارش گریشنا: (یک کارشناس تربیت بدنی: هیات امنا ورزش وجهه قانونی ندارد)
      —-
      تا حصول نتیجه پیگیری و با توجه به کمبود فضاهای ورزشی شهر اجازه ندهند منافع و حقوق جامعه ورزش و جوانان محروم گراش نادیده گرفته شود
      یه گزارش بدین ببینم چه ورزش های پشت دیوار استادیوم انجام می گیره که با حذفش کمبود فضای ورزشی ایجاد می شه!
      ببخشید یادم نبود شما دیگه مسولیتی ندارید:))
      —–
      تا خدای ناکرده فردا در مقابل نسل اینده خجل و شرمنده باشیم
      نمی شید خیالتون راحت

  4. بهتر است آقایان اجازه دهند کار تعریض خیابان تسریع شود آخه با دو متر عقب نشینی زمین مرده چه لطمه ای به فضای ورزش گراش میخوره نه سکویی تخریب شده نه زمین چمنی و نه سالنی این دو متر در طول خیابان هم تا ابد قابلیت هیچ استفاده ای نداره جازه بدهید خطرات ترافیکی این خیابان برطرف شود و از طرفی شهرداری دیواری زیبا و در شان شهر و ورزش گراش برای این استادیوم بسازند. آموزش و پرورش خیلی وقته از مدارس محقق و لطافت عقب نشینی کرده و دیوار آنها تخریب شده هیچ لطمه ای هم نخوردن ولی اداره ورزش پس لج و لجبازی افتاده اند.

  5. خب دوربین های مغازه یا خونه ها رو چک کنید
    ولی فکر کنم کار خود اداره ورزش باشه وگرنه نه شهرداری نه هیچ ارگان دیگه ای این کار نمیکنه

  6. تخریب جهت آبادانی و رونق کار درستی هست .اگر این زمین های کنار استادیوم فروخته شود و بجاش جهت آبادانی شهر و کمربندی خرج شود کار در خود شایسته هست .همچنین می توان با مقداری از پول فروش آن جهت تجهیز ورزشگاه استفاده کرد و حداقل حصارهای دور این ورزشگاه را رنگ زد و دیوار کشی مرتب کرد .

  7. یه زمین بزرگی بوده مال وقف اون طرفش رو کردن مغازه طرف بلوار معلم این طرفش هم بشه خیابون مگه اموال وقفی رو نمیشه تبدیل کرد؟ورزشکارا از اول هم حقی نداشتن اگه داشتن یه پیست استاندارد الان باید تو استادیوم بود نه آسفالت که نشه دوید روز اول خاکی بود بعد کردنش ریگ الان هم آسفالت .

  8. از گریشنا تقاضا داریم اسمها رو درست بنویسند اونجا خیابان شهیدان محقق هست نه شهید محقق .اسم شورا و دانشگاه آزاد هم ناقص میزنید شورای شهر غلطه شورای اسلامی شهر و دانشگاه آزاد اسلامی درسته

  9. در پی تخریب شبانه دیوار ورزشگاه شهدا و انتشار گزارش ان در سایت گریشنا جمعی از شهروندان عزیز با گذاشتن کامنت بعضا این اقدام را تایید و برخی انرا تکذیب کردند ، دفاع از منافع عمومی جامعه وظیفه هر شهروند منصفی است و همه بدان اعتقاد و ایمان داریم اما این شعار تا زمانی برایمان قابل باور است و کاربرد دارد که خسرانی و زیانی متوجه مان نباشد ، بحث تخریب دیوار ورزشگاه سالهاست که شهرداری و شورا و اهالی خیابان شهید محقق انرا دنبال می کنند و بر سر ان با اداره ورزش و جوانان و هیات امنا مشاجره است و هر کدام از طرفین حق را به جانب خود می دهد ، اهالی خیابان شهید محقق معتقدند با تعریض خیابان از حوادث احتمالی جلوگیری خواهد کرد گرچه هر ادم عاقلی میداند که دلواپسی برخی از اهالی صرفا جنبه عمومی ندارد . از طرفی اداره ورزش و جوانان مدعی است که در جریان عقب نشینی و تخریب بخشی از دیوار ضلع شرقی ورزشگاه ( بلوار معلم ) شهرداری و شورا به تعهدات خود در قبال انعقاد قرارداد فی مابین سال ۹۲ عمل ننموده و معتقد است که شهرداری اول به تعهد قبلی خود عمل کند تا باب مذاکره جهت شروع فاز دوم عملی گردد که این کار توقع بی جای نیست ضمن اینکه دو بار اعضای هیات امنا باتفاق رییس اداره ورزش و جوانان بنا بدعوت شورا در محل حاضر و اعضای محترم از حضور در جلسه امتناع ورزیده و نتیجه ای حاصل نشد تا اینکه شبانه فرد یا افرادی ناشناس با زیر پا گذاشتن ضوابط و مقررات اقدام به تخریب بخشی از دیوار نمودند . جای بسی تاسف است که برخی افراد که خود را قانونمدارترر از دیگران میدانند این عمل خلاف قانون را تایید کرده و بر درستی ان صحه گذاشتند و اما جناب گراشی عزیز که عنوان نموده اید تخریب جهت ابادانی و رونق کار درستی است اگر منزل جنابعالی در مسیری قرار داشت که تخریب ان منافع عموم در بر داشت باز هم بر عقیده و باورتان استوار بودید در ثانی مگر قرار است با تخریب دیوار ورزشگاه و فروش زمین های ان شهر اباد کرد و استادیوم را تجهیز کرد برادر عزیز این ورزشگاه متعلق به همه است و مکانی است که فردا فرزندان من و شما از ان استفاده خواهند کرد با توجه به ازیاد جمعیت و کمبود فضاهای ورزشی و محدودیت های اراضی در گراش فردا چه مرجعی پاسخگوی نیاز و خواسته جوانان شهرمان است و شهروند دلسوز گفته با دو متر عقب نشینی که غیر قابل استفاده است چه ایرادی دارد ! برادر عزیز چرا غیر قابل استفاده است در اینده جهت تعریض و افزایش سکوهای ورزشگاه چه تدبیری اندیشه اید ؟ خیابان شهید محقق خدا را شکر یکی از کم حادثه ترین خیابانهای گراش است از طرفی برای تعریض خیابان چرا اقدام به جابحای دکل های برق خیابان نمی کنند که حدود سه متر فضای خیابان را گرفته ؟ چرا شعار و عمل مان
    با هم همخوانی ندارد؟ به امید روزی که بتوانیم در عمل ثابت کنیم که منافع اجتماعی بر منافع فردی ارجحیت دارد .
    گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست
    انچه البته به جای نرسد فریاد است .
    اکبری

    1. اقای اکبری
      چند تا سوال!
      مگر زمین استادیم ورزشی اوقافی نیست!؟
      مگر اوقاف خودش صاحب نداره که شما دعواش رو می کنید!
      مگر اداره ورزش و جوانان مدیر نداره که شما هنوز فکر می کنید مدیرین!
      وجه قانونی هم که ندارید!
      […]

  10. البته این کار درست هست .اگر با این کار خیابان پهن تر شود و به نظرم هرچه خیابان پهن تر شود بهتر هست .همچنین اگر اداره پست گراش به جای خلوت تر انتقال یابد و زمین ان به شهردار واگذار شود برای پارکینگ کار درستی هست و درآینده از ترافیک جلوگیری می شود.الان خیابان اصلی گر اش بسیار تنگ شده هست و باید برای پارکینگ کاری کرد .

  11. اصلا این هیات امنا دیگه چه صیغه ای است من از روسای یکی از استانها دیروز پرسیدم که شما هم هیات امنا دارید به ما خندیدند و گفتند هیچ کدام از شهرستانهای استان همچون تشکیلاتی ندارند حتما این تشکیلات من درآوردی با هدف خاصی تشکیل شده که باید نیت واقعی آن را از سازنده آن بپرسید […]

  12. تمام کسانی که موافق تخریب دیوار استادیوم هستند جویای منافع دنیوی خودهستنو درپی بالا رفتن قیمت منازل خودشون هستندهرچند به ظاهر پیشونیشون از مهر سیاه شده

  13. منم اگه خونمون اونجا بود میگفتم تخریب بشه و متری ده میلیون تومن بیفته رو قیمت خونه ها چرا موافقت نکنم؟الانم از مرکز استان اومدن و صورتجلسه کردن و باید تک تک اون سنگ و اجرو بلوکاشو باید بذارن سرجاش مگه شهر هرته داداش تا ما جوونها هستیم نمیذاریم حالا ببینید قسمت جلوی اداره ورزش عقب نشینی کرد بااینکه قرار شد شورا و شهردار یه مزیتهایی به اداره ورزش بده ولی مثل توپ زدن زیرش

  14. با سلام خدمت عوامل گریشنا
    با اینکه میدونم حرف من هیچ ربطی به موضوع نداره
    اما لطفا درباره ی اینکه چرا چراغ های راهنمایی رانندگی شهر گراش خاموش است
    یک مقاله بنویسید و پیگیری کنید
    با تشکر☺️😊

  15. جناب مهر بله زمین استادیوم اوقافیه ایا گر شما زمینی را اوقاف اجار کنید وخونه بسازید شهرداری میتونه بدون توافق با شما تخریب کنه این خزعولات را نزنینقانون یاد بگیرید بعد اظهار نظر بفرمایید

  16. مثل روز مشخصه که دیوار سمت خ محقق باید عقب نشینی کنه این حرف شورا و شهرداری کاملا منطقیه ولی در مورد عقب نشینی از سمت بلوار معلم هم شورا و شهرداری باید پاسخگو باشند که چرا به گفته هیئت امنا به وعده های خودشون عمل نکردن؟

  17. در مورد پاسخ گفتن به جناب مهر هر چند نمی خواستم باز خود را الوده این بازی کثیف نمایم اما انگار این رشته سر دراز دارد . جناب اقای مهر باز هم که ترفندهای گذشته از سر گرفتی و هنوز کمبودهایت را در تخریب کردن دیگران با نام مستعار می جویی ایا فکر نمی کنید تاریخ این حربه به سر امده و دستت رو شده و دیگر کاربردی ندارد .
    جناب مهر و یا هر اسم دیگری که چهره را زیر ان پنهان کرده ای نقد و اظهار نظر در مورد گزارش و خبرهای که در سایت ها و فضای مجزای به اشتراک گذاشته می شود حق هر شهروندی است و این حق برای بنده نیز چون سایر افراد محفوظ است و هیج مرجع و مقامی نمی تواند بی دلیل بنده را از این کار منع نماید که جنابعالی بخاطر کینه و حسادت دیرین هنوز هم بر ان اصرار می ورزید . دوست عزیز انگار تفکر بیمار گونه ات پذیرش یاداشت های من در سایت و گروهای مجازی بر نمی تابد و هر بار با نام های چون مهر ، علی ، دلسوز و … با درج گزارش و خبرهایم در فضای مجازی عنان اختیار از کف می دهید ، توصیه میکنم برای باز یافتن سلامتیت هم که شده خود را به یک روانشناس معرفی کن تا بلکه از این مخمصه رهایی یابی. برادر عزیز من و تو خوب همدیگر را می شناسیم و از زیر و بم هم باخبریم، ایا وقت ان نرسیده تا نقاب از چهره برداری و چون یک مرد رو در رو نه با به عاریه گرفتن اسامی چون مهر ، علی ، دلسوز و الخ … در فضای مجازی دست به تخریب این و ان زده تا بلکه عقده های درونیت فرو نشیند من بهتر از هر کسی به عمق کینه و عداوت تو واقفم و ترسم از این است که این نفرت و حسادت ترا به مرز جنون بکشاند . دوست عزیز می دانی فرق من و تو در چیست ؟ فرقش در این است که نگاه ما به ورزش عاشقانه بود در حالیکه تو و همفکرانت ورزش را از منظر کاسبکارانه دنبال کرده و می کنید این موضوع قرار و ارامش را از تو گرفته ، برادر جان قلبت از نفرت و کینه پاک کن تا لذت سالم و پاک زیستن را تجربه کنی و به ارامش برسی . اگر بر این باوری که با تخریب کردن من و دوستان به خواسته هایت دست می یابی و دنیا به کامت خواهد بود سخت در اشتباهی و یقین بدان که خورشید برای همیشه پشت ابر نمی ماند عیان شدن حقایق دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد ، گذر زمان بهترین داور برای به قضاوت نشستن عملکرد من و تو در حوزه ورزش است . میدونی چرا با صراحت میگم این شیطنت ها کار توست مثلی است که میگن دروغگو کم حافظه است اگر یه کمی به مغزت فشار بیاری یادت میاد چند روز پیش کجا و چگونه خود را لو دادی و اما پاسخ ادعای اول شما در مورد اداره اوقاف هرچند خود بهتر از هر کس از ماوقع اطلاع دارید و خود را به … می زنی لیکن برای تنویر افکار عمومی بصورت اجمال به موضوع اشاره می کنم . سال ۹۲ و در جریان انعقاد تفاهم نامه بین شورای شهر و شهرداری و اداره ورزش جوانان ، اداره اوقاف مدعی بود بابت عقب نشینی ضلع شرقی دیوار ورزشگاه ، اداره ورزش و جوانان باید مبلغ ۸۰ ملیون تومان به اوقاف بپردازد که بنده به اقای زین الدین گفتم چه توقع بی جای ما باید عقب نشینی کنیم و غرامت هم بپردازیم این اصل قضیه بود و اداره زیر بار این خواسته نرفت اگر قبول کنی ظاهرا من در ان زمان مدیر ورزش گراش بودم ! و سوال دوم ، چه کسی ادعای مدیریت ورزش کنونی گراش کرده ، بنده بعنوان یک شهروند نه مسول اسبق اداره ورزش و جوانان به تخریب شبانه دیوار ورزشگاه ایراد گرفته و عقیده دارم که این اقدام غیر قانونی است و هیچ توجیهی ندارد و کار باید از روال اداری پیگیری می شد کجایی این سخن ایراد دارد که ترا بر اشفته ، حال اگر جنابعالی مخالف این اظهار نظر هستید مشکل را در خودتان جستجو کنید و نیازی به داشتن پست و مقام نیست تا از منافع جامعه ورزش دفاع کرد . چون تا کنون این کار نکرده اید ، پذیرفتنش برایتان کمی مشکل است . در خصوص هیات امنا که دیگر وجود خارجی هم ندارد ، باید گفت فکر کنم با از هم پاشیدن این کانون بقول شما غیر قانونی به ارزوی دیرینه خود رسیدی ، دیگر در پی چه هستی که به بهانه های مختلف بر ما می تازید تا عقده گشایی کنید . نکند توقع داری که حتی حق نفس کشیدن را هم از ما سلب کنید ! همه اعضای هیات امنا بر این عقیده و باور بوده و هستند ورزشی که الوده به حربه تزویر و ریا و علمدارش افرادی چون تو باشند ، همان بهتر که ما را از خود ترد کند و سخن اخر انکه عشق ورزیدن به مردم روح و روان را صیقل و جلا می بخشد و غبار کینه و کدورت را از دل می زداید .چه بسا فردا چرخ بازیگر نه به کام تو گردد و نه من .
    ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
    کین ره که تو میروی به ترکستان است
    با تشکر اکبری

  18. اگر برای رفع مشکل ترافیک این خیابان را میتوان بزرگتر کرد باید بیشتر از این استادیوم عقب نشینی داشته باشد همین دو متر فردا روز میشود جای پارک یک ماشین در عمل خیابون شهید محقق بزرگتر نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

30 نظر
scroll to top