بستن

نوای راویان آفتاب در نماز جمعه گراش

هفت‌برکه – گریشنا: نماز جمعه گراش در آستانه میلاد امام هادی (ع) میزبان گروه سرود راویان آفتاب بود.

به گزارش گریشنا، فعالیت گروه سرود نوجوانان راویان آفتاب از دهه کرامت و با سه شب حضور در همایش هشتمین آفتاب آغاز شد. جمعه ۲۵ مردادماه نیز اعضای این گروه بعد از نماز جمعه در حسینیه اعظم گراش سرود خواندند.

محمد رستم‌پور، مدیر گروه سرود راویان آفتاب، گفت: «از چند سال پیش که اجرای برنامه‌های مذهبی را در روایت آفتاب آغاز کردیم، نیاز به یک گروه سرود مذهبی احساس می‌شد که امسال با همکاری موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و گروه آوای رضون، سرانجام این گروه تشکیل شد. استقبال خوب همشهریان ما را برای ادامه کار تشویق کرد و امروز هم بچه‌ها با همکاری امام جمعه محترم در نماز جمعه اجرا داشتند.»

رستم‌پور در مورد برنامه‌های آینده این گروه گفت: «در گروه سرود راویان آفتاب ۲۲ نفر از نوجوانان مستعد حضور دارند که در طی این مدت کم پیشرفت خیلی خوبی داشته‌اند. برای تکمیل کار به دنبال تشکیل گروه جوانان هم هستیم. هدف ما رسیدن به سطحی است که بتوانیم در سطح ملی و در مشهد مقدس اجرا داشته باشیم و در حال حاضر گروه آمادگی دارد که در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهر گراش حضور پیدا کند.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. با سلام
    گویا سایت گریشنا با نمازجمعه آشتی نموده و می دانم که شما انتقاد پذیر نیستید. امیدوارم بیشتر اخبار نمازجمعه منعکس نمائید.

  2. سلام نه خُب چون این گروه سرود مربوط به خود هفت برکه و روایت آفتاب هستش فقط به این بهانه خبر نماز جمعه رو انداختن وگرنه چرا همیشه نمیندازن.!! ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top