بستن

از درون و بیرون زیر فشار سنگین بوده‌ایم

هفت‌برکه – گریشنا: در آستانه دو سالگی، دو عضو شورای پنجم در یک نشست خبری به بخشی از انبوه سوالات خبرنگاران گراش پاسخ دادند. دو عضو شورا در این نشست بر روی عملکرد عمرانی و برنامه‌های آینده شورای شهر تمرکز داشتند و سعی کردند از کنار تنش‌های داخلی شورا بگذرند.

به گزارش گریشنا، یکشنبه ۲۰ مردادماه ۱۳۹۸ خبرنگاران گراش میهمان صحن علنی شورا بودند. به مناسبت روز خبرنگار، نشست خبری شورای شهر گراش با حضور مصطفی خورشیدی، نایب رییس، و اکبر باقرزاده، سخنگوی شورای شهر، و خداشناس، شهردار گراش، برگزار شد.

یکی از سوالات خبرنگاران در نشست خبری همین غیبت دو عضو دیگر شورا بود. قنبری و وفایی‌فرد مدیران پندری در مورد غیبت علی‌اصغر حسنی و فوزیه ناصری و عدم تشکیل جلسه شورا در یک ماه گذشته پرسیدند. خورشیدی پاسخ داد: «آقای حسنی خانم‌شان بد احوال است و تهران است. خانم ناصری هم قرار بود که بیاید که نیامده است. شورا ملزم نیست حتما جلسه داشته باشد. ماهی یک جلسه هم کافی است. در کل، شوراهای گراش در طول کل دوره‌ها جلسات بیشتری از شوراهای دیگر داشته‌اند.»

مصطفی خورشیدی در ابتدای جلسه با تبریک روز خبرنگار گفت: «خبرنگاری جزو کارهای دشوار است و هیچ حق‌الزحمه‌ای ندارد. باید این جلسه زودتر برگزار می‌شد و قرار است این جلسه باعث شود که ذهنیت‌های قبلی خط بخورد. ما هیچ عنادی با هیچ کسی نداریم.»

از درون و بیرون زیر فشار سنگین بوده‌ایم

بخش نخست جلسه به ارائه گزارش عملکرد شورای شهر اختصاص داشت. اکبر باقرزاده گفت: «این دو سال از زمان‌های پرچالش بوده و از درون و بیرون و از هر جا که بگویید زیر فشار سنگین بودیم. این فشار چه در زمان آقای فقیهی‌کیا و چه در زمان آقای خداشناس وجود داشت. در شورا در طی این مدت در حد توان تلاش کرده‌ایم. کمترین توقع گراشی‌ها وقتی می‌آیند اینجا این است که جلو خانه‌شان آسفالت باشد، ولی به ویژه در برخی شهرک‌ها این‌ها محقق نشده است. این مایه تاسف است. ما وقت گذاشته‌ایم و اگر کاری انجام نشده در توان ما نبوده است.»

سخنگوی شورا در مورد مهم‌ترین طرح‌های شهرداری گفت: «هفت‌برکه شروع به کار شد و کار خوبی شده است و آن چه مدنظر میراث بوده انجام شد و بخشی از نورپردازی برکه‌ها مانده که به زودی انجام می‌شود. بلوار فلسطین یا حافظ سی سال بود کاری نشده بود که کار انجام شد. در شهرک آزادگان و بلوار شهیدان نام‌آور کارهایی انجام شده است که خبرنگاران بهتر است گزارش تهیه کنند. هر کسی برای آسفالت کوچه‌ها مراجعه کرده است کار را انجام داده‌ایم. این آسفالت‌ها گاهی با ۲۰ یا ۱۰ درصد همیاری کار را انجام داده‌ایم. روشنایی بلوارها انجام شده است. هر جا کاری انجام شده است، پول را شهرداری داده است.»

سخنگوی شورای شهر گفت: «در کشتارگاه بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است. گوشت‌های کشتارگاه از نظر بهداشتی مشکل داشت و ما کشتارگاه را سر و سامان دادیم. در بخش بهداشتی، بحث تصفیه‌خانه را داریم. پسماند از پاقلعه به سه خیابان درمانگاه، آبیاری و بسیج تقسیم می‌شد. زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع که از زمان شورای چهارم خریداری شده بود، کار شد که کار برای ساخت استخر پسماند شروع شده و در کنار آن برنامه گلخانه داریم. در بحث دفع پساب و آب‌های سطحی، مهندس مظفری به عنوان مشاور کار را شروع کرده‌اند.»

مهندس باقرزاده با رد شایعات در مورد کمربندی گفت: «ما طبق نقشه داریم کار می‌کنیم. دو ۱۲ متر و چهار متر رفوژ دارد، و زمین‌های دو طرف تا عرض ۱۱۰ متر نیز موجود است. عرض دو طرف فضای سبز است و ما هم می‌خواهیم فضای سبز بماند و اگر تغییر کاربری انجام شود، در اختیار راه و شهرسازی قرار می‌گیرد. در طول چهار و نیم کیلومتر دارد کار می‌شود و نقاط دسترسی را به مشاور داده‌ایم که اظهار نظر کند. در بحث گراش‌لند، من مخالف سرمایه‌گذاری نیستم، اما راه و شهرسازی خودش زمین دارد، چرا باید دو هکتار فضای سبز شهرداری واگذار شود؟ چه گیر شهرداری آمده است؟ کجاست پروانه؟ نقشه کجاست؟ اگر حرف زدیم می‌گویند مخالف سرمایه‌گذاری هستید. من دغدغه منافع شهرداری دارم و چیز دیگری نیست.»

زیرگذر، احتمالا روگذر می‌شود

شهردار گراش در مورد طرح زیرگذر میدان شهید برزگران گفت: «در آینده سه زیرگذر یا تقاطع غیرهمسطح برای شهر پیش‌بینی شده است. یکی در کمربندی به دانشکده، یکی هم تقاطع کمربندی به خلیج فارس و در برزگران هم مشاور نظر داده و ما همه تابع علم و عدد و رقم هستیم. با دو روگذر ترافیک خیابان امام تسهیل می‌شود که البته باید در شورای ترافیک استان هم تصویب شود. در واقع یک‌طرفه شدن امام که دو روز اجرا شد، یک طرح مطالعاتی بود و بر اساس آن با ایجاد روگذر در شهید برزگران، یک طرفه شدن خیابان امام تا ۵۰ سال بعد نیازی نیست.»

خداشناس در مورد بودجه شهرداری گفت: «سال گذشته بودجه شهرداری ۱۱ میلیارد بوده که امسال به ۲۰ میلیارد رسیده که افزایش بودجه ارزش شهر را بالا می‌برد. در سال‌های گذشته ۵ تا ۱۰ درصد افزایش پیدا می‌کرد ولی امسال ۶۸ درصد ارتقای درآمدی داشته‌ایم که این مساله باعث می‌شود که بخش عمرانی تقویت شود. بودجه ما ۱۲ میلیارد عمرانی و ۸ میلیارد خدماتی است. این ۱۲ میلیارد عمرانی در چهارماه اول امسال ۸۰ درصد بودجه محقق شده است. یک اتفاق مثبت، ثبت دیون دولتی بود که اگر این کار انجام شود بودجه گراش ۳۰۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و بودجه سه برابر می‌شود که در تاریخ گراش بی‌نظیر است.»

شهردار گراش در مورد پارک کوهپایه و طرح کلات گفت: «اینجا یک مجموعه گردشگری است که تاکنون شورای شهر ۷۰۰ میلیون به این طرح اختصاص داده است و ۵۰۰ میلیون دیگر نیز تخصیص داده خواهد شد. پارک کوهپایه دور تا دور کلات با یک خیابان ۱۶ متری از بخش مسکونی جدا می‌شود. اینجا دارای فضاهای متنوع خواهد بود که حتی فضای شهری جنوب را متحول می‌کند.»

بودجه فرهنگی ناچیز است

بخش دوم جلسه به پرسش و پاسخ اختصاص یافت. حجت عابدی از گراش‌نیوز پرسید بودجه فرهنگی شهرداری چقدر است و در چه بخش‌هایی هزینه می‌شود؟

شهردار گراش گفت: «شهرهای زیر ۴۰ هزار نفر بعضی چیزها را نمی‌تواند داشته باشد. بودجه فرهنگی ما به عنوان بودجه مناسبتی است و مبلغی هست و رقم آن خیلی ناچیز است. از محل بودجه ماده ۱۶ و ۱۷، مبلغی است که از طریق شورای شهر اختصاص پیدا می‌کند. مثلا بودجه ماده ۱۷ بیست میلیون تومان و ماده ۱۶ هشت میلیون است. برای بودجه‌‌بندی یک جدول به ما ابلاغ می‌شود که آن را پر می‌کنیم.»

محمد خواجه‌پور، مدیر رسانه‌های هفت‌برکه، با اشاره به گزارش عملکرد شورای شهر گفت بخش فرهنگی فقط یک سی و دوم این گزارش است و بیشتر هم به صورت «در آینده انجام خواهد شد» ارائه شده است. با توجه به تاکید نایب‌رییس شورا بر مسائل فرهنگی، چرا این عملکرد فرهنگی شورا نمودی ندارد. خورشیدی در پاسخ گفت: «یکی از کارهای فرهنگی ما روز گراش است که در واقع یک ابر کار است با توجه به منع قانونی در بودجه شورا. در این که در بخش فرهنگی ما نیاز به کار بیشتر داریم شکی نیست. اما شعار من فقط شعار فرهنگی نبود. چند طرح توجیهی آماده است ولی ما باید ۱۰ طرح توجیهی برای ده طرح بزرگ داشته باشیم و برویم قطر و دبی برای جذب و سوق سرمایه‌گذاری که البته حضور سرمایه‌گذار نیاز به ضمانت دارد. این کار با ضمانت شورا انجام می‌شود و سود به جیب سرمایه‌گذار می‌رود.»

خواجه‌پور در ادامه پرسید: با تشکر از انتشار گزارش مالی، در این گزارش یک افزایش ۱۲ به ۲۰ میلیون اعلام شده است و مشخص نیست این افزایش درآمد از چه ردیف‌های درآمدی است. در سر جمع هم حدود ۲۶ میلیون هزینه و ۲۰ میلیون درآمد اعلام شده که این اختلاف به چه دلیل است؟ خورشیدی در پاسخ گفت: «بودجه ما کاملا تراز است و این مبلغ اختلاف از محل موجودی بوده است. درآمد بیشتر از بخش عوارض بوده است.» شهردار گراش در تکمیل گفت: «ما در آینده ریز درآمد را منتشر می‌کنیم.»

شهرداری باید با تغییر کاربری سالن پذیرایی برخورد می‌کرد

محمدرضا وفایی‌فرد در مورد دلیل تغییر کاربری سالن پذیرایی ستاره پرسید. باقرزاده، مسئول عمرانی شورای شهر گرفت: «در مورد سالن، اصل واگذاری زمین به صورت خدماتی و در قالب رستوران بوده است. مشکل از شهرداری است و باید شهرداری در دوره‌های قبل موضوع را به کمیسیون ماده ۷۷ می‌برد و درخواست پلمپ می‌داد ولی بستگی به مالک دارد که حتی اگر پلمپ بشود هم مالک مایل به کار در این زمینه نیست.» خورشیدی در تکمیل گفت: «پدر شهیدان نام‌آور زمینی شخصی در حد ۵ هزار متر دارد که برای این که گذاشته است و به دنبال فراهم کردن شرایط هستیم و افراد دیگری هم مراجعه کرده‌اند.»

خورشیدی: با هدف مجلس وارد شورا شدم

ابوالحسن محمودی، خبرنگار گریشنا، در مورد انصراف اعضای شورای شهر از نامزدی در انتخابات مجلس و همچنین رویکرد شورای شهر در انتخابات مجلس پرسید. باقرزاده در پاسخ گفت: «آقای خورشیدی مصر بود در انتخابات مجلس شرکت کند ولی به دلیل مشکلاتی که در شورا بود و اصرار اعضای شورا ایشان در شورا ماند. انشاالله بعد از چهار سال حضور در شورا در دوره بعد آقای خورشیدی برای مجلس ورود پیدا می‌کند. در مورد آقای حسنی نمی‌دانم دلیل چه بود و بقیه هم قصدی نداشتند. برای این دوره ما جلسه می‌گیریم ولی شورا در مرحله بعد دخالت نمی‌کند ولی اگر ریش‌سفیدان به اجماع برسند این از موفقیت‌های شورای پنجم خواهد بود.»

خورشیدی نیز پاسخ داد: «قصد من از ورود به شورا ورود به مجلس بود و این کار برنامه‌ریزی شده بود و حتی اعضای ستاد انتخاباتی من هم می‌دانستند. ولی در زمان فرصت استعفا و با رایزنی با رفقا به این نتیجه رسیدم اگر شورا منحل می‌شد، مردم گراش به من رای نمی‌دادند. برای این دوره هم لیستی تنظیم کرده‌ایم و باید در اسرع وقت جلسه ستاد راهبردی را تشکیل دهیم که حتی اگر در انتخابات هم موفق نشویم، یک مدیریت منسجمی داشته باشیم و به اتفاق آرا برسیم.»

شهردار: همیشه در دسترس هستم

حسین فقیهی، سردبیر آیینه گراش، با اشاره به پاره شدن نشریه آیینه گراش در شورا گفت که عملکرد شورا باعث شده که این موضوع را فراموش کنم. باقرزاده هم از طرف شورا به خاطر این موضوع معذرت‌خواهی کرد.

حسین فقیهی خواستار این شد که در اتاق شهردار همیشه باز باشد. شهردار در پاسخ گفت: «ما چند جا در شهرداری اطلاعیه زده‌ایم که هر کسی نتوانست با شهردار دیدار کند، می‌تواند هماهنگ کند. عصرهای روزهای فرد هم وقت من کامل در اختیار شهروندان است»

فقیهی در مورد حسین مهروری نیز پرسید. شهردار در پاسخ گفت: «من شخصا آقای مهروری را دوست دارم ولی شهرداری نیاز به تحول دارد. برای هر کسی راکد نشدن از نان شب لازم‌تر است. خود آقای مهروری سه بار استعفا داده بود و حتی سال گذشته هم تقاضای بازنشستگی کرده بود. از سوی دیگر کارخانه آسفالت که راه‌اندازی می‌شود، گردش مالی آن تا دو برابر شهرداری است. به خاطر همین امین‌ترین کسی که می‌توانست قرار بگیرد آقای مهروری بود.»

خورشیدی: انتقادپذیری فرمانداری صفر است

در سوال سوم، فقیهی پرسید آیا توقیف وسایل پیمانکاران شهرداری گراش در جاده گراش و لار صحت دارد؟ خورشیدی گفت: «من در این مورد در نماز جمعه گفتم و در فرمانداری هم گفتم انتقادپذیری فرمانداری صفر است. در قضیه امتداد بلوار خلیج فارس، وسایل و راننده پیمانکار ما در روز افتتاح صدا و سیما جمع‌آوری شد. در این بخش شورا محکم‌ پیگیری کرد و یا در قضیه تنگ حسین هم ما ایستادیم. من به فرماندار گفتم که اگر تنشی ایجاد شود شما باید پاسخگو باشید. ما الان داریم لاک‌پشتی حرکت می‌کنیم.»

خورشیدی در ادامه با انتقاد از فرمانداری در مورد جاده چک‌‌چک گفت: «مگر جاده چک‌چک در محدوده ماست یا وظیفه ماست؟ چرا سه درصد نفت و گاز تصمیم‌اش فقط در فرمانداری گرفته می‌شود؟ با کدام عضو شورا مشورت شده است؟ الان ۵۰ بار شورای ارد آمده است و گفته است که ماشین آتش‌نشانی نداریم. سه درصد نفت و گاز باید خرج جاده چک‌چک شود. می‌گویند این جاده، جاده بین روستایی است ولی برای ما یک جاده استراتژیک است. فرماندار آدم منطقی است و می‌پذیرد.»

مسکن ارزان و محدوده را دنبال می‌کنیم

شیدا شرقی، خبرنگار هفت‌برکه، در سوال خود در مورد وعده‌های خورشیدی و باقرزاده در زمان انتخابات شورای شهر پرسید. خورشیدی گفت: «من دو طرح توجیهی برای هزار مسکن ارزان داده‌ام. زمینه‌چینی کرده‌ام ولی اداره تعاون چیزی به نام مسکن مهر ندارد و به صورت مسکن اجتماعی است و به خاطر همین تعاونی مسکن تشکیل نشده است. برداشت من این است که اگر بنر بزنیم، سه هزار نفر متقاضی خواهیم داشت که هزار نفر واجد شرایط خواهند شد. با زمین ملکی نمی‌شود و ما نیاز به زمین ملی داریم و درخواست داده‌ایم و ظرف سه چهار ماه آینده ثبت‌نام شروع می‌شود. سرمایه‌گذاران هم تا ۷ میلیارد اعلام آمادگی کرده‌اند.»

خورشیدی گفت: «تنش‌های شورا باعث رشد می‌شود. ما سی هکتار جنگل مصنوعی را شروع کرده‌ایم و حالا به شصت هکتار رسیده است و ۷.۵ میلیارد به سمت هتل گراش در مشهد سوق داده‌ایم.»

باقرزاده نیز گفت: «من از روزی که آمدم دغدغه مسکن داشتم. از دو سال قبل منتظر شورای عالی مسکن بودیم ولی این دولت هیچ طرحی برای واگذاری مسکن و زمین به اقشار کم درآمد ندارد ما درخواست ۱۰۰ هکتار دادیم و با ۵ هکتار موافقت شد. در بحث گرانی زمین، گره کار دست راه و شهرسازی است. نامه محرمانه علیه ما زده‌اند که شورا مردم را ترغیب به تخریب نخیلات می‌کنند، ولی این طور نیست. خود من هزار نخل غرس کرده‌ام.»

باقرزاده در مورد محدوده گفت: «ما در بحث محدوده شهرستان پیگیری کرده‌ایم و در جلسات وزارت کشور مدارک ما آن قدر مشخص است که حق با گراش است که به نظر ما مساله را می‌شود حل کرد و تعامل کرد. هر چند حق با ماست ولی باید تعاملی بشود. جلسه‌ای هم در استانداری با شورای شهر لار داشتیم که دکتر فتحی از طرف شورای شهر شرکت داشت. ما پیگیر هستیم. بشود یا نشود معلوم نیست.»

باقرزاده: دوره بعد نامزد سخنگوی شورا نمی‌شوم

ناصر دلخوش، مدیر نشریه گراش انقلابی، در مورد سرنوشت چند طرح عمرانی شورا پرسید. خورشیدی گفت: «برق محمدآباد تمام شد. البته باید از آقای حسین‌شیری تشکر کنید که یک زمین به نام زد تا هزینه را پرداخت کنیم. پل هوایی در بلوار سرداران برای محموله‌های ترافیکی مشکل ایجاد می‌کند. در مورد پارک بانوان در خود شورا هم بحث‌هایی است. با توجه به این که گراش جامعه بسته‌ای است این برنامه وجود دارد. آقای حسنی اصرار روی موضوع دارد و زمینی در کنار مسجد اکوپارک است ولی من و دکتر فتحی با این نقطه مخالف بودیم. مشکل جدیدی پیش آمده که ۵ هکتار از پارک هم راه و شهرسازی دست گذاشته است.»

دلخوش، مدیر گراش انقلابی، در پایان پرسید چرا صدای واحد از شورا شنیده نمی‌شود؟ و سخنگوی شورا گم شده است؟ باقرزاده در پاسخ گفت: «ما هر وقت بوده جوابگو بودم. ما هم آدمیم. وقتی فشار روی ما است، شاید نتوانستم جوابگو باشم. ده روز دیگر صبر کنید، من برای این دوره برای سخنگویی نامزد نمی‌شوم.»

خورشیدی: چه لزومی دارد تا منحل نشده‌ایم همه مسائل را باز کنیم

در سوال پایانی، مسعود غفوری، سردبیر گریشنا، در مورد وضعیت شورا پرسید. باقرزاده گفت: «من التماس می‌کنم وارد وضعیت داخلی شورا نشوید.»

غفوری در سوال خود از دو موضوع حضور و میزان غیبت‌های حسنی، رییس شورا، و همین‌طور خبر شروط فوزیه ناصری برای حضور در شورا پرسید. باقرزاده گفت: «آقای حسنی هم اگر اینجا نباشند در حال ماموریت است و مسائل را در شیراز و تهران پیگیر است.» او سوال غفوری در مورد شروط فوزیه ناصری برای حضور در شورا را نیز به این صورت پاسخ داد: «خانم ناصری قانونا نمی‌تواند برای حضور در شورا شرط بگذارد. ایشان می‌تواند در صورت تمایل، انصراف بدهد. ایشان شروطی به ما ارائه نداده است، ولی ممکن است که به فرمانداری داده باشد. شورای شهر ما در همه دوره‌ها شکننده بوده است و این دوره هم همین است.»

غفوری با اشاره به سخنان باقرزاده در فرمانداری (که دکتر مرتضی فتحی را قربانی رسانه‌ها خوانده بود) پرسید واقعا دلیل استعفای دکتر فتحی چه بود؟ خورشیدی گفت: «چه لزومی دارد تا ما منحل نشده‌ایم، همه مسائل را باز کنیم. دکتر فتحی خودش نوشته است که من مریضم و نمی‌توانم بیایم.»

نشست بعد، بعد از انتخابات هیات رییسه

با توجه به این که تعداد زیادی از سوالات خبرنگاران بی‌پاسخ ماند، خورشیدی گفت: «بعد از انتخابات هیات رییسه ما جلسه بعدی نشست خبری را می‌گذاریم. فشارهایی که شما می‌آورید هم کم نیست و انگار ما زیر ده‌تن خوابیده‌ایم.»

در بخش پایانی، شورای شهر از خبرنگاران تقدیر کرذ. مرحوم عبدالله نظامی، محمدرضا وفایی‌فرد، قاسم ایزدیان، حسین فقیهی، رضا دانشور، حجت عابدی، عبدالمهدی وفایی‌فرد، حجت عالمی، فاطمه ابراهیمی، ناصر دلخوش، محمد خواجه‌پور و فاطمه یوسفی تقدیرشدگان این مراسم بودند. خبرنگاران گریشنا هدیه صد هزار تومانی خود را برای کمک به ساخت خانه از طریق کمیته امداد به خانواده عبدالرحمان اسدی اهدا کردند. (قصه این خانواده در گریشنا)

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

12 نظر

  1. سلام قولامن رب رحیم
    استادخورشیدی عزیز؛هرچندحضورشمادرتمام میادین(چه درشورا،چه درمجلس وچه درکلاس های درسی و…)نیاز و مایه پیشرفت می باشدولیکن باتصمیم حضرتعالی مبنی بر عدم شرکت درانتخابات مجلس،مردم گراش رادر رای دادن ،به تکلّف انداخته اید؛چراکه آنان برسرهیچ نامزدی به اندازه شمامتفق القول نیستند؛
    صدافسوس که چهارسال دیگرنیزنماینده ای درمجلس نخواهیم داشت.
    همیشه موید باشید.

  2. روزنامه رو پاره کن، شکایت کن، توهین کن، بگو لجن پراکن، یه نشست خبری بزار و کارت هدیه بده همه رو بشوره ببره!
    این است تکنیک اکبراصغری!!!
    و خب یه عرض سلام هم داریم خدمت مرد انقلابی و معلم قرآن شورای پاکدستان! خسته نباشی از عمل به وعده هات!

    1. یعنی این همه تیکه تو عمرم ندیدم کسی بندازه
      به تمام معنی بی رحم بودی
      اکبر اصغری,!!!!!! اینو کجای دلمون بزاریم
      شورای پاکدستان….یاد توریستهای گدای پاکستانی تو شهرمون افتادم
      هر کجا و هر که هستید سرت سلامت باد

  3. شهرداری این همه بودجه داره،ولی برای رودخانه کندوران ک باعث اذیت ساکنان شده هیچ کاری نمیکنه و میگه بودجه نیست.هی پارک بسازین هی پولهای بیت المال رو خرج چیزهای بیخود کنین.خدا ازتون نگذره،چقدر داد بزنیم که مشکل گاز داریم با وجود این رودخانه،مشکل جانورهای خطرناک تابستانی داریم.
    هر رودخانه‌یی که در سطح شهر پهن بوده رو شما کوچیکش کردین ولی برای رودخانه کندوران کاری نمیکنین.
    یه نشست خبری،حرفای شیک و پیک،قیافه اتو زده و وارسته…به درد خودتون میخوره.هیچکس گول حرفای شما رو نمیخوره.
    دیگه هیچوقت هیچوقت پامو توی حوزه‌های هیچ رای گیری نمیزارم.
    مرد عمل وجود نداره.فقط حرف مفت میزنین شما شوراها و شهردار.خدا ازتون نگذره

  4. سوال ها و تمرکز روی آقای خورشیدی در طرح سوال، بوی تسویه حساب انتخاباتی میده. به نظر میاد گریشنا باید گذشته رو فراموش کنه و به ارتقا شهر فکر کنه

  5. استاد خورشیدی عزیز شورای شهر هم برای شما فضای سنگین و سختی است.با چه سابقه و پتانسیلی حرف از نمایندگی مجلس می زنید؟

    بغیر از هیجان و احساس برای نماینده شدن فاکتورهای دیگری هم نیاز است.خواهش می کنم از جو مذهبی گراش برای تایید خود استفاده نکنید.اقای خورشیدی شما از پس مدیریت مدرسه کامروا بر نمی امدید میخواهید بروید مجلس چکار؟

    مدیریت شما برای هیت ها همچنان چالش بر انگیز بوده،عملی کردن وعده های انتخاباتی شما در شورا مشخص نشد چه سرنوشتی پیدا کرده.

    اطرافیان اقای خورشیدی لطفا ایشان را شیر نکنید بزارید به فعالیت های مذهبی شون برسند و جای پای سیاستمداران نزارن.

  6. باسلام
    باتشکر از زحمات بی منت مهندس باقرزاده که اگر ایشان نبودن مشکلات شهرمان
    حل نمی شد و بنحوی می توان گفت حللال مشکلات را می توان نامید من خودم با
    مراجعه به شهرداری و پیگیری پرونده منزل مسکونی خودم که در سالیان قبل بصورت
    مکرر با مراجعه قابل حل نبود و با پاس دادن پرونده به اداره مسکن و شهرسازی
    اقای باقرزاده مشکل من را حل نمودن ان هم با چه تواضع و برخورد خوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top