بستن

ادای دین محله مصلی به شهید عبدالهی

هفت برکه (گریشنا): در ادامه برنامه‌های شهید آبروی محله، اهالی محله مصلی میزبان گرامی‌داشت شهید محمدعلی عبداللهی بودند.

گرامی‌داشت شهدای محله مصلی ساعت ۲۲ یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ در پارک مصلی برگزار شد. این پارک در محل مصلی قدیم گراش ساخته شده است. حاج صالح عبودزاده از خرمشهر مهمان ویژه این مراسم بود.

عکس‌های مجید افشار از گرامی‌داشت شهدای محله بیدله را ببنید:

 

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

6 نظر

  1. چرا یکی از افرادی که به عنوان کاندید انتخابات شناخته می شوند در این برنامه حضور دارند با توجه به اینکه نه جبهه رفته اند و نه سابقه مشخصی در کار فرهنگی و ارزشی شهر دارند!؟
    سپاه و برگزارکنندگان این برنامه باید پاسخگو باشند…
    لطفا حرمت شهدا را نگه دارید و محفلش شهدا را تبدیل به میتینگ های سیاسی خود نکنید…

  2. عجیب نیست؟ کاندیدای احتمالی انتخابات درست دم انتخابات در این برنامه حضور می‌یابد. از این برنامه که بگذریم، آیا این صحیح است که این گونه افراد فقط چندماه مانده در انتخابات یادشان می‌افتند که باید در گراش حضور یابند؟
    تا حالا کجا بودند؟

  3. این چه سوالیه فرض هم بر این باشه که کسی بخواد کاندید بشه پس در نماز جمعه هم نباید شرکت کند در نماز جماعت هم نباید شرکت کند در عروسی هم شرکت نکند در خیابان هم راه نرود عجب

    1. زندگی عادی و همیشگی خود را پیش بگیرد کسی اعتراضی ندارد، ضن بد هم نمیبرد اما اینکه از بعد انتخابات ۹۴ خاموش باشد و یکهو سال انتخابات فعال شود…
      تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

  4. استانی شدن انتخابات برای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی ایران اشتباه محض است چون با این طرح فقط مردم مراکز استانها درمجلس شورای اسلامی ایران نماینده خواهند داشت و مردم بقیه شهرستان های غیر از مردم ساکن در مراکز استان ها در کشور نماینده درمجلس شورای اسلامی ایران نخواهند داشت البته تاکنون نیز فقط مردم شهرستان لار در مجلس شورای اسلامی ایران نماینده داشته اند و مردم شهرستان های خنج و گراش فاقد نماینده ای در مجلس شورای اسلامی بوده اند کار صحیح این است که بدون توجه به جمعیت و مذهب و دین اکثریت مردم ساکن در هر شهرستان به مردم هر شهرستان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی ایران اختصاص دهند تا مردم هر شهرستانی در کشور نماینده ای واقعی در مجلس شورای اسلامی ایران داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top