هفت برکه (گریشنا): گراشی‌ها بیشترین سهمیه‌‌ی حضور در تیم منتخب پینگ‌پنگ فارس برای حضور در رقابت‌های کشوری را به دست آوردند. از ۶ سهمیه‌ی تیم منتخب فارس، ۴ سهمیه به گراشی‌ها رسید.

ping pong2

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش: جمعه، ۲۱ تیر ماه، مسابقات تنیس روی میز انتخابی تور ایرانی بزرگسالان استان فارس جهت حضور در رقابت‌های تنیس روی میز بزرگسالان کشور با حضور ۱۲۰ بازیکن از برترین راکت به دستان استان فارس در خانه پینگ‌پنگ شیراز برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، تیم بزرگسالان گراش با ۸ ورزشکار به این رقابت‌ها اعزام شدند. در پایان مسعود درویشی از گراش توانست مقام نایب قهرمانی را کسب کند. محمدمهدی آخوندی و حمیدرضا موغلی مشترک در جایگاه سوم ایستادند و عبدالهادی موغلی و مهدی رام یارپور به ترتیب مقام‌های پنجم و هفتم را کسب کردند. سینا زارع از شیراز قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد و سینا نصریانی از لارستان به مقام ششم رسید.

نفرات اول تا ششم این رقابت‌ها به عضویت تیم بزرگسالان فارس جهت شرکت در تور ایرانی بزرگسالان کشور درآمدند.

بر اساس خبر منتشر شده در ایرنا: تیم منتخب پینگ‌پنگ فارس برای حضور در رقابت‌های کشوری پس از انجام بازی‌های انتخابی مشخص شد و گراشی‌ها بیشترین سهمیه را کسب کردند. از ۶ سهمیه تیم منتخب فارس، ۴ سهمیه به گراشی‌ها رسید تا نشان دهند این شهر جنوبی فارس مهد پینگ‌پنگ استان است و حضور موغلی‌ها که سابقه خوبی در پینگ‌پنگ فارس و کشور دارند بیشتر به چشم می‌خورد.

قضاوت این مسابقات بر عهده مرتضی موغلی و مصطفی قمری بود.رقابت‌های قهرمانی کشور دهم لغایت سیزدهم مرداد ماه ۹۸ در شهرستان قزوین برگزار می‌شود.

ping pong1