بستن

خوانندگان افسانه چه می گویند؟

عظیمی: در مطلب «خانه عظیمی‌ها موزه می‌شود» نوشته بودید که نصف مبلغ خرید خانه از سوی زین‌العابدین محبی پرداخت شده است که تنها یک سوم مبلغ خرید خانه از طرف ایشان پرداخت است. لطفاً برای روشن شدن اذهان عمومی تصحیح در شماره آینده تصحیح فرمایید.

یوسف محمودی از اوز: هر شماره پیگیر نشریه جالب و خواندنی شما هستم و فقط خواهشی که داشتم این است که از اوز هم بنویسید مخصوصا در مورد رابطه ی دوستانه و قدیمی مردم گراش و اوز

۴۸۵—۰۹۱۷۷: با تشکر از شهرداری محترم بابت خطکشی خیابان امام. اما جای این سوال باقی است که چرا دقت لازم را نداشتهاند؟ در برخی از قسمتهای خیابان یک سمت حدود دو متر بزرگتر از سمت دیگر است. به گونهای که با چشم هم قابل تشخیص است. آیا بهتر نبود به جای قدم با متر اندازهگیری میکردند تا دو طرف خیابان یک اندازه باشد.

۱۷۳—۰۹۱۷۹: لطفاً دفتر تلفن شهری را با شمارههای قدیم و جدید یک جا منتشر کنید.

علی حسینی: ما که نفهمیدیم رقابت آناتا و کیت کات واقعی بود یا طنز. می شود راهنمایی کنید؟

افسانه گراش: گزارش منتشر شده یک گزارش انتقادی بود که سعی کرده بود به کنایه و طنز موضوع را ثبت کند.

اهالی بلوار فلسطین ؛ خانه کارگر: ده سال است که در بلوار فلسطین شهرک خانه‌ی کارگر زندگی می‌کنیم و در این مدت از امکانات رفاهی اولیه مثل تلفن و گاز و حتی سطل زباله محرومیم از مسئولین می خواهیم پیگیر مشکلات ما باشند و به مسائل شهرک خانه کارگر بیشتر رسیدگی کنند.

شیروان: چرا اکثر خیابان‌های اصلی شهر خط‌کشی می‌شود ولی خیابان شهید رجایی(تمیز) همیشه فراموش می‌شود؟ و چرا خط‌کشی خیابان‌ها به این زودی پاک شد؟

محمد سعید دهنوی: چرا مسئولین خدمات شهرداری به وضعیت پاکسازی و بهداشتی خیابان‌های شهر توجهی نمی‌کنند؟ بارها به مسئولین مربوطه پیغام داده‌ایم که روبه‌روی مسجد حضرت زینب(س) بسیار کثیف است و حدود یک ماه خرده شیشه‌های یک تصادف به جامانده است. اگر کسی آنجا پاییش لیز بخورد و عضوی از بدنش از بین برود. تکلیف چیست؟

ح.ح: خواستم از برگزارکنندگان همایش روشنای علم تشکر کنم. اگر می‌شود گزارش مفصلی از همایش چاپ کنید طوری که رغبت خیرین و مسولین به سوی چنین اموری رود.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top