بستن

روز انتخابات، مسئولین اوز به مدرسه رفتند

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در اوز با حضور مسئولین این بخش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش اوز، بهرام زمانی رییس این اداره در مراسم پانزدهمین انتخابات شورای دانش‌آموزی که همزمان با سراسر کشور در مدارس منطقه اوز برگزار شد اظهار داشت: انتخابات شورای دانش‌آموزی نهاد مشارکت دانش‌‌آموزان در تصمیم‌گیری و سازندگی کشور است. وی افزود: آنان اگر امروز از محیط مدرسه تعلیم می‌بینند تا بتوانند محل درس خود را آن‌گونه که می‌خواهند بسازند فردا برای ساختن این کشور تصمیم‌گیری خواهند نمود. رییس اداره آموزش و پرورش اوز با اشاره به حضور موثر دانش‌آموزان در تصمیم‌گیری‌ها خاطر نشان کرد: مدیران و معلمان مدارس در کلاس درس نیز با واگذاری مسئولیت به دانش‌آموزان، آنان را با مسائل روز جامع آگاه نمایند.

وی تعلیم خرد جمعی و کار گروهی را از مهم‌ترین محور‌هایی دانست که امروز شدیدا نیاز به آن احساس می‌شود.

زمانی ضمن تشکر از حضور بخشدار، رییس شورای شهر و تنی چند از مسئولین با بیان این‌که تصمیم‌گیری در جمع و برای جمع امروز باید از مدارس آموزش داده شود تصریح کرد: شورا‌های دانش‌آموزان تعلیم مدیریت رفتار برای ساختن فردای کشور است.

دبیر شورای آموزش و پرورش اوز به دانش‌آموزان توصیه کرد از همه افکار در مدرسه استفاده نمایند و با احترام به تمام عقاید دانش‌آموزان، تصمیم‌هایی را اتخاذ نمایند که خواسته اکثریت دانش‌آموزان باشد.

وی در پایان برای همه دانش‌آموزانی که برای عضویت در شورای دانش‌آموزی مدرسه اعلام آمادگی کرده‌اند آرزوی توفیق نمود.

 مسئولین ادارات اوز به صورت نمادین از مراسم انتخابات از دبستان پسرانه شمسی زاده، دبیرستان دخترانه ثریا‌زاده و دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی یادگاری بازدید کردند. دانش‌آموزان اوز پس برگزاری مراسم انتخابات با حضور در خیابان و انجام راهپیمایی انزجار خود را از اقدام شرمانه در توهین به پیامبر اکرم(ص) و مقدسات اعلام نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top