هفت برکه (گریشنا): جلسه قرآن‌خوانی ویژه نونهالان و نوجوانان شیعه و سنی طبق روال هر سال هر شب رمضان در پارک محله‌ای آهو برگزار می‌شود.

به گزارش هفت برکه کانون فرهنگی شهید برزگران گراش با همکاری شهرداری شهرستان و حمایت خیرین، مسئولیت برگزاری این جلسه‌ی قرآن‌خوانی را برعهده دارد. این جلسات در راستای اهداف آموزشی تربیتی و در جهت وحدت آفرینی شیعه و اهل سنت و با شناسایی اولویت‌های محله و شهر، طبق روال هر سال با حضور فعال قرآن‌آموزان و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

کانون فرهنگی شهید برزگران با ایجاد بانک اطلاعاتی از شرکت‌کنندگان و با اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی- آموزشی مسجد محور به هدف خود در ایجاد حلقه اتصال خانواده‌ها با کانون مسجد رسیده است.

در این جلسه علاوه بر قرائت قرآن کریم توسط نونهالان و نوجوانان، والدین آنان نیز هرشب در مسابقه فرهنگی تربیتی با عنوان قیام شرکت می‌کنند و هر شب به قید قرعه به چهار خانواده جوایزی اهدا می‌شود. برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و مسابقه نقاشی برای نونهالان با موضوع قرآن و خانواده و نیز برگزاری مسابقات ورزشی از قبیل فوتبال ، فوتبال دستی، پینگ‌پنگ،شنا، دارت استکبار ستیزی، دوومیدانی و پذیرایی هرشب برای ۲۵۰ قرآن آموزان شرکت کننده از دیگر برنامه‌ها اجرایی در حاشیه این محفل قرآنی است.

در پایان ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با شب عید سعید فطر ضمن برگزاری مراسم جشن، با حضور مسئولان محلی با اهدا جوایز برگزیدگان مسابقات فرهنگی و ورزشی و تجلیل از قرآن‌آموزان برتر پرونده این محفل قرآنی تا رمضان سال بعد بسته خواهد شد.

پارک محله‌ای آهو در خیابان آبیاری قرار دارد.

ghoran khani9