بستن

جسد مثله شده در برکه‌ی کنار جاده پیدا شد

اخطار: این خبر برای افراد زیر ۱۶ سال مناسب نیست

هفت برکه(گریشنا): جسد مثله شده مردی در برکه‌ واقع در جاده گراش – اوز پیدا شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا زمانی که به محل کشف جسد می‌رسیم جسد به پزشک قانونی لار منتقل شده است. برکه در کیلومتر ۳ جاده گراش – اوز و روبه‌روی پاسگان بتون و نزدیکی شهرک صنعتی گراش قرار دارد. هنوز چراغ‌های گردان خودروهای امدادی و پلیس روشن است و جستجوهای برای دیگر قطعات جسد تا نیمه شب ادامه داشت.

فرمانده پلیس: جسد متعلق به خشنود نیست

سرهنگ اسلامی مهر فرمانده نیروی انتظامی گراش با اشاره به اینکه جسد اصلا قابل تشخیص هویت نیست گفت: «جسد چون بدون سر، دست و پا است در حال حاضر قابل تشخیص نیست و هیچ اظهار نظری نمی‌توان کرد. فقط تنها کاری که توانستیم انجام دهیم این که از دیروزی خانواده «خ» اعلام مفقودی کرده بودند که با خانوده‌ برای تشیخص هویت جسد تماس گرفتیم و بعد از بررسی اعلام کردند که جسد مربوط به فرزندشان نیست. باید تحقیقات را برای پیدا کردن مابقی جسد ادامه دهیم و منتظر اعلام تشخیص هویت باشیم.»

محمد شکاری، عضو نیروی امداد رسان هلال احمر گراش در مورد نحوه کشف جسد گفت: «چوپانی که در حال گذر از کنار برکه بوده است متوجه یک کیسه زباله بر روی آب می‌شود و سریعا نیروی انتظامی را در جریان می‌گذارد.»

شکاری در  مورد جستجوها برای کشف معمای این جسد گفت: «بدن جسد فقط از گردن تا ناف است و سر، پا، دست، پایین تنه ندارد. بدن را بین تعدادی لباس زنانه سپس پلاستیک مشکی زباله و بعد گونی پیچیده‌اند و بعد در آب انبار انداخته‌اند. کل آب انبارهای اطراف را هم گشتیم، همین آب انباری که جسد پیدا شده بود را هم تخلیه کردیم ولی مابقی بدن را پیدا نکردیم. جسد اگر دست داشت سریع می‌توانستند تشخیص هویت کنند، اما چون سر و دست ندارد تشیخص زمان بر و سخت است. جسد خیلی دقیق مثله و تکه شده است.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

5 نظر

  1. خدا فقط خودش رحم کنه و در ظهور امام زمان عجل الله تعجیل کنه نصف شبی خاب از چشمان هر انسانی گرفته میشه خدا که همه ی ما را به راه راست هدایت کنی ‌و از شر شیطان و افکار شیطانی محفوظ ( الهی امین )

  2. چقدر باید پست فطرت باشد که اینجور کاری کرده هست .یاد امام حسین مظلوم افتادم که ایشان نیست سر مبارکشون و…را بریدند و دفن کردند.اخبار بسیار بدی و اتفاقاتی بدی از خودکشی و قتل و…مردم را به شدت نگران می کند .ان شاالله قاتل به اشد مجازات برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top