بستن

سه جانباز گراشی برای ادامه درمان راهی شیراز شدند

هفت برکه (گریشنا): سه جانباز گراشی با دست و پنجه نرم کردن با بیماری در بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش بستری بودند. محمدحسین محمدی، حاج مهدی نیساری و حسن پناهنده هر سه جانباز گراشی برای ادامه درمان خود به بیمارستان‌های شیراز ارجاع داده شدند.

به گزارش پندری سه جانباز گراشی دفاع مقدس این روزها در بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) تحت درمان هستند؛ محمدحسین محمدی، جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع در بخش جراحی مردان بیمارستان گراش بستری است. او از ناحیه‌ی مچ پای راست دچار شکستگی شده است.

محمد حسین محمدی در مورد آخرین وضعیت سلامتی خود گفت: «ایشان که به دلیل قطع نخاع بودن و بی‌حس بودن پاهایش چند روزی از شکستگی پای خود بی‌اطلاع بوده است نیز با احساس غیرطبیعی بودن حرکات پاهایش به بیمارستان مراجعه می‌کند و پس از عکسبرداری متوجه شکستگی پایش می‌شود. او بعد از مرخص شدن از بیمارستان گراش برای تکمیل درمان خود در یکی از بیمارستان‌های شیراز بستری است.»

حاج مهدی نیساری، جانباز ۵۰ درصد و از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز دچار عفونت ریه شده است. او بعد از چند روز بستری شدن در بخش داخلی، شنبه، هفدهم فروردین تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از آن در بخش ICU بستری شده است. ریه‌های این جانباز در دوران جنگ تحمیلی شیمیایی شده و بخشی از آن نیز بر اثر اصابت ترکش از بین رفته است.

در این مدت چند تن از مدیران شهرستان و اعضای شورای شهر از نیساری عیادت کردند. حاج مهدی نیساری برای تکمیل روند درمان خود دیشب نوزدهم فروردین ماه به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شده است.

حسن پناهنده، جانباز ۲۷ درصد دفاع مقدس نیز از حدود یک‌هفته پیش در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.طبق گفته‌ی پزشکان او دچار سکته‌ی خفیف شده است. همسر جانباز حسن پناهنده نیز از مرخص شدن جانباز از بیمارستان گراش خبر می‌دهد و می‌گوید:« او از تاریخ ۱۲ فروردین ماه در بیمارستان گراش بستری بود. پزشکان می‌گویند مغز و کلیه‌هایش کوچک شده‌اند. حسن همین امروز از بیمارستان مرخص شد اما پزشکان در بیمارستان گراش به ما گفتند برای تکمیل درمان به خصوص برای مشکلی که در مغزش پیش آمده باید حتما به بیمارستان شیراز مراجعه کنیم. و ما از الان دنبال گرفتن نوبت دکتر در بیمارستان‌های شیراز هستیم.»

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

  1. واقعا متاسفم برای بعضی ها که از جانباز بعنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می کنند برای سود بیشتر خودشون البته خدا پدر شرکت کافر بیامورزا که این ابزار رو اختراع کردن
    مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا

  2. خداوند بحق ماه شعبان و بزرگان متولد در این ماه تمامی بیماران بخصوص این عزیزان که مملکت مدیون رشادتهای این سروران است،شفای عاجل وکامل عنایت فرماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top