بستن

توضیح درباره یک مطلب

هفت‌برکه – گریشنا: انتشار خبر «رونمایی از اولین نامزد گراشی انتخابات مجلس» طبق انتظار بازتاب‌های زیادی داشت.

گریشنا هر ساله در ۱۳ فروردین به شکل طنز برخی اخبار را منتشر می‌کند تا نشان دهد اعتماد به رسانه‌ها دائمی نیست و باید هر خبری را با دقت و نگاه انتقادی خواند. این کار حدود ۱۰ سال سابقه دارد و خوانندگان دائمی ما با این روال آشنا هستند.

امسال اما به جای انتشار یک خبر کاملا طنز یکی از اخبار که قرار بود در نوروز ۱۳۹۸ منتشر شود با کمی چاشنی شوخی رسانه‌ای منتشر شد. ناصر دلخوش که بخش عمده‌ای از خبر درباره او بود، بعد از انتشار خبر مراتب اعتراض شدید خود را اعلام کرد و گریشنا بر اساس وظیفه رسانه‌ای، این اعتراض را منعکس کرد.

در توضیح باید گفت که ناصر دلخوش هیچ مصاحبه‌ای با گریشنا نداشته و به هیچ وجه نامزدی ایشان به طور رسمی اعلام نشده است. همان‌طور که در خبر گفته شد، دلخوش مدیریت سایت و نشریه گراش انقلابی را بر عهده دارد و در صورت نیاز این موضوع از طریق این رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

البته بخش عمده‌ای از خبر امسال بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع مختلف تنظیم شده بود و صحت داشت، ولی به مناسبت ایام عید، بخش‌هایی نیز به عنوان طنز به آن افزوده شد. سعی شد در این خبر جانب احترام و دقت کاملا رعایت شود اما اگر آقای دلخوش یا افراد دیگر با این خبر ناراحتی یا اعتراضی داشته باشند، می‌پذیریم و از آنان پوزش می‌خواهیم.

گریشنا در هفته‌های آینده در تماس با نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی، برآورد آن‌ها از حضور یا عدم حضور در انتخابات را بررسی خواهد کرد.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

24 نظر

  1. سلام.
    چرابه غلط بودن این رویه ای که درپیش گرفتین اعتراف نمیکنید؟
    آخه بزرگواران.کجای اینکار که صرفادروغگوییست جالبه؟
    فکرنمیکنیدبااین کارهاخودتون روازچشم ودل مخاطبان ویاحداقل قسمتی ازمخاطبان میاندازید؟
    دروغ دروغه ولو بهردلیل رنگ ولعابی بهش بدیم ویاتوجیهی واسش بیاریم.
    شمابااینکارتون رسم سبک ومضحکی بنام دروغ سیزده رو ترویج میدین و بااینکارتون دغدغه ای ویاتنشی روبه جامعه تزریق میکنید ودلیلی که درمتن بالا آوردین توجیهی بیش نیست وسابقه ده ساله این کارشماهم عذریست بدتر از گناه.
    خواهش میکنم اینکارنسنجیده وناپسندرو تمومش کنین که به هیچ وجه زیبنده شمانیست وبااین کارها زحماتتون رو به هدر ندین.
    تشکربابت تمام زحماتتون.
    سال خوبی روپیش روداشته باشین.

  2. بانظرعلیرضاصددرصدموافقم.
    به هیچ وجه کارپسندیده وجالبی نیس،ازگریشناتوقع دیگه ای داشتم،لطفا بیخودباشخصیت افرادبازی نکنید.
    ان شاالله که۱۳فروردین سال دیگه رو بی دروغ در کنید.

  3. خبر سیزده یک هنر هست، خیلی باید متاسف باشیم که هنوز پس از ده سال، اصحاب رسانه هم به اشتباه می افتن، کاری که کل کشور درحال انجامه و یه طنزه.یادمه پارسال یا دوسال قبل یکی از خبرهای ۱۳، تو یکی از روزنامه های شهر بعنوان خبر واقعی منتشر شد.خخخ
    ولی خبر، ۵۰درصد درسته، فقط یه مقداریش طنز بود، این بینش سیاسی رو به گریشنا تبریک میگم، این بصیرت گرامیتان

  4. پاسخ جناب گراشی اصل؛ که در خبر اصلی کامنت گذاشتن اینجا هم می نویسم.
    اتفاقا جناب دکتر دلخوش عزیز از تواضعشون و بزرگ منشی شون هست که دنبال مطرح کردن خودشون نبودن.
    بنظرم یا شما از سر بی اطلاعی و یا حسادت این حرف ها رو زدید
    وگرنه فردی نخبه و توانمندی همچون دکتر دلخوش و فعالیتهای جهادی شون بر کسی پوسیده نیست.
    ان شاالله که راضی باشن ، می خوام فقط بخشی از افتخارات ایشون رو معرفی کنم که اگر فقط و فقط یکی از افتخارات ایشون دیگرانی همچون شما داشتن ادعا شون گوش عالم و آدم را کر می کرد.
    البته اینها فقط بخشی از اون چیزهایی هس که من میدونم…
    ابتدا مدارک تحصیلیشون
    ۱. دکترای جامعه شناسی و عضو انجمن جامعه شناسی پزشکی ایران
    ۲. کارشناسی ارشد مدیریت سیستم ها (mis)
    ۳. کارشناسی ارشد آموزش پزشکی
    ۴. کارشناسی مدیریت
    ۵. کارشناسی فوریتهای پزشکی
    ۶. کاردانی فوریتهای پزشکی
    ۷. تکنسین داروخانه و داروشناسی و نسخه خوانی
    ۸. تکنسین فوریتهای پزشکی
    ۹. و یه مدرکی ارشدی از حوزه و سازمان تبلیغات اون چیزی که دقیق یادم نیست
    مسئولیتها و سمت های
    ۱. مدیر مسئول و سر دبیر گراش انقلابی
    ۲. مدیر مسئول کیهان
    ۳. رئیس مجمع جهادی شهرستان
    ۴. نماینده گروههای جهادی استان
    ۵. رئیس شورای اجرایی هلال احمر شهرستان و عضو مجمع عمومی شورای اجرایی هلال احمر استان (خوبه برید سرچ کنین مال لار و جهرم و فسا و نیریز کیا هستن……..نماینده مجلسشون این سمت ها رو دارن)
    ۶. نایب رئیس انجمن حمایت از مصرف کننده و تولید کننده گراش
    ۷. مدرس دانشگاه بیش از ۱۰ ترم
    ۸. مربی تخصصی هلال احمر در کشور
    ۹. مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان
    ۱۰. و خیلی موارد های دیگه اگه بگم خسته میشید.
    بله جناب گراشی اصل
    و اونی که شما فقط می دونید کارمند بخش بهداشت هس که البته از بزرگواری و مناعت طبع ایشون هس که متواضعانه با این همه افتخارات بعنوان یک کارمند جزئ خدمت می کند.
    البته باید اضافه کنم که این شهر و مردم هستن که از نخبه هایی همچون ایشون بهره کافی نمی بره که اگر در جایگاههای بالاتر قرار بگیرن مردم از توانمدی هاشون سود می برن.

    1. از روزی که ما انسانها را بخواهیم با مدارک معرفی کنیم آن روز، روز قهقرایی و سقوط ماست. انسان جدا از مدارک است. ما برای ایشون احترام قائل هستیم اما در کشور مدرک گرایی و مدرک سالاری ما، این نمونه معرفی تبدیل به یک سمبل شده. هر روز حجم انبوه تبلیغات برای رفتن به دانشگاه و گرفتن مدارک های مختلف داره بیشتر و بیشتر می شود و تبدیل به یک بیزنس تمام عیار شده.

      من قصد توهین و جسارت را به هیچ شخصی ندارم. اما اگر قرار است فردی را معرفی کنیم بیایید انسانها را با معیار اخلاق، مثمر ثمر بودن برای جامعه، انجام کارهای نیک و عام المنفعه و … معرفی کنیم نه صرفاً با چندتا کاغذ بخواهیم هویت و ارزش یک انسان را مشخص و اعتلا دهیم.

      با یک نیم نگاه متوجه خواهید شد که ما چقدر در همین جامعه دکتر و مهندس بی سواد داریم که اگر قرار بود هر کدام از اینها با مدارک شون معرفی کنیم، کلاه مان پس معرکه می بود.

    2. ضمن احترام به نظر شما و آقای دلخوش این همه مدرک خب که چی بشود؟؟ اون هم به غیر از تکنسین اورژانس بقیه از دانشگاه آزاد گرفتن
      البته ایشان انسان شریف و زحمتکشی در حوزه اورژانس هستند ولی نمایندگی مجلس آیتم های قوی و قدرتمند دیگری را می طلبد تا یک فرد بتواند در بین ۳۵۰ هزار نفر از مردم سراسر لارستان، خنج و گراش نفوذ کند و رای جمع کند.

  5. دلخوش یکی از گزینه هایی هست که در آینده کنار گذاشته می شود.ایشان اصلا سوابق ندارند.باید کسی وارد سیاست بشود که در اوز و خنج و شهرهای اطراف نفوذ داشته باشد .مثلا قبلا فرماندار شده باشد و یا مدیریت بزرگ داشته باشد .ایشان به نظرم رد صلاحیت هم می شوند چون اصلا اخلاق ایشان متمایز هست با اصل قانون.

  6. گریشنا به جز تخریب کردن افراد کاری دیگه بلد هستش?
    فقط بلد هستین تخریب کنین
    میخواین به چی برسین با این کاراتون خدا وکیلی اسم خودتون رو میزارین خبرگزاری یا تخریب چی
    بابا یکم انسانی کار کنید کسی با همکار خودش این کار رو انجام نمیده میده
    اومدین تخریب کردین بعد گزاشتین دروغ سیزده مردم رو به چی فرض کردین
    خدا از تقصیرات همه ما بگذره

  7. سلام
    جدای از تخریب شخصیت یک فرد(که به نظر میاد شاید یک روز رقیب خبری شما در گراش بشه)، دروغ گفتن در اسلام چه شوخی و یا چه به جدی گناه محسوب میشه…
    از عزیزانی به مانند شما در کادر گریشنا به هیچ وجه چنین انتظاری نمی رفت…

  8. این همه مدرک بزار در کوزه آب از روش بخور

    با این ها سوابق اجرایی بدست نمیاد

    اقا دلخوش شما تو هر سمتی که بودین یا استعفا دادین یا اخراج شدین

  9. اون برادر یا خواهر بزرگواری که خودشون رو حامی دلخوش (عذر میخوام دکتر ناصر دلخوش) معرفی کردن، خدمتتون عارضم که نصف این مواردی که گفتین اصلا رزومه محسوب نمی‌شه، نصف دیگرش هم رزومه مناسبی برای کاندیداتوری در مجلس نیست. آخه دوست عزیز مدرک کاردانی رو الان هر ننه قمری داره که!
    بین تحصیل کرده های گراش کلی هستن که تو دانشگاه های سراسری و ملی تحصیل کردن، دانشگاه تهران، دانشگاه شیراز، صنعتی شریف و… بعد شما روت می‌شه بیای بگی فلانی دکترای جهرم خونده؟ لطف کنید؟ بعد یه جوری گفتین مدیر مسئول کیهان انگار مدیر مسئول روزنامه کیهانه، بابا مجوز کانون تبلیغات گرفتن تو این دور زمونه مثل نون خریدنه. عضویت در انجمن علمی هم دیگه شد رزومه؟ حالا اگه عضو شورای مرکزی بود یه چیزی ولی عضویت عادی شما میری ثبت نام میکنی دیگه.لطف کنید مسئولیت‌های ملی، استانی، تشکیلاتی و خدماتی که به مردم گراش و منطقه کردن رو بگین اگه داشته باشن خب چرا مردم منطقه باید به ایشون رای بدن؟ تازه تو خود گراش افراد قوی تری میان، اینطور که معلومه آقایان حسین شیری، خورشیدی، حسین زاده هم هستند. حالا اینا یه چیزی، ناصر دلخوش آخه؟ نه ناصر دلخوش؟
    لطفا از آدم‌های ضعیف و ناکارآمدی یه قهرمان نسازید.

  10. از میان همه کاندیدا به نظرم آقای حسین زاده سوابق خوبی دارند و فردی دلسوز می باشند .ایشان بدون شک از حامیان قدرتمندی مثل آقای خورشیدی و اهالی برق روز برخوردار می باشند .باید این بار به کسی رای بدهیم که جدای از هرچیزی برای منطقه مفید باشند و خدایی کار کنند.ایشان دو امتیاز بهتر نسبت به سایر افراد در گر اش دارند مدیر عامل بودن در تهران و منطقه و جوان بودنش که نسبت به کاندیدا دیگر این شخص را متمایز می کند.

  11. گراشی اصل،،، خیلی تند میرین ،یکم عادلانه تر محترمانه تر
    الان اقای دلخوش هم از دروغ سیزده شاکی شده هم ازین کل کل های ادامه دار ناراحت،،،
    چقدر بده الکی الکی یه نفر رو خراب کنن، ایشون هر مدرکی دارن نوش جونشون،هر سمتی دارن برازنده شون، فقط و فقط بگم که خدمت خالصانه شون بر کسی پوشیده نیست،،، نیازی توضیح شما و امثال من نیست که بخوایم کسی رو ببریم بالا یا بکشونیم پایین، اون فردی که مدارک و مسئولیت های ایشون رو لیست کرده هم کار بسیار ساده لوحانه ای انجام داده، چون باعث ادامه تخریب شده

  12. آقا یا خانم با نام گراشی اصل اول اینکه با این عقده و کینه ای که نسبت به برادر عزیز و انقلابی و خدمتگزار به مردم شریف گراش دکتر ناصر دلخوش دارید بعید می‌دانم گراشی باشید و اگر هم گراشی شده اید بدلی و تقلبی هستید که اسم گراشی را یدک می‌کشید. دکتر ناصر دلخوش در قلب مردم گراش است خدمات و زحمات این عزیز بر کسی پوشیده نیست او عاشق شهر و مردم گراش است و برای همین در گراش مانده است بنده میدانم که چقدر در استان فارس و بیرون از استان از وی در خواست کرده اند که پستهای مدیریتی مهمتر از آنچه در گراش قبول کرده اند بپذیرد ولی بخاطر عشقش به گراش ولایی و مردم ولایتمدار آن عاشقانه و با افتخار در خدمت مردم شهید پرور می باشد به کوری چشم عده ای ضد انقلاب و نادان و مغرض همچنان محبوب شهرستان گراش خواهد بود. ضمنا اگر امثال این عزیز به مجلس راه پیدا کنند قطعا بدون هیچگونه تعصبی اول اینکه با خدمت خالصانه اش موجب آبادانی منطقه خواهد شد و ثانیا مجلسی انقلابی خواهیم داشت. دکتر ناصر دلخوش در قلب مردم است و خواهد ماند چون بر ای خدا و خلق کار می‌کند و همواره دعای خیر مردم قدر شناس بدرقه راهش خواهد بود

    1. بشین بابا ترمز رو بکش..!
      اولا ما نه خدمتی از ایشون دیدیم و نه در قلب ما جا دارند پس از جانب مردم گراش صحبت نکن…
      دوما با چه متر و معیاری ایشان انقلابی و ولایی هستند!؟ بنظرم بهتر است انقلابیون شهر از ایشان اعاده حیثیت کنند..!
      در ضمن بگویید برای کسب تجربه و رزومه کاری هم که شده بروند و یکی از این پست های مدیریتی را بگیرد!؟ آقا یه چی بگو که صدای خنده مرغ پخته بلند نشهههههه

  13. اصم بکم عمی فهم لا یرجعون چقدر این آیه مصداق بعضی از افراد است که هم کورند و هم کر. چه کسی منکر خدمات برادر انقلابی و جهادی و بسیجی جناب آقای دکتر ناصر دلخوش است آیا جزء همان افراد کور و کر خانم یا آقای گراشی شما از انقلاب و اسلام کینه به دل دارید عقده ات سر دکتر بسیجی خالی می کنید به قول آقا حسن که حرف حق زده است آنان که چشم دیدن برادران بسیجی و انقلابی ندارند بروند گورشون گم کنند بسیجی همیشه زنده است و در دل و قلب مردم خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 نظر
scroll to top