بستن

مهندس هادی‌پور به سرپرستی نظام مهندسی گراش منصوب شد

هفت‌برکه – گریشنا: مهندس هادی هادی‌پور به سرپرستی دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان گراش منصوب شد. او جای مهندس ابراهیم وقارفرد را که از اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ تاکنون ریاست نظام مهندسی گراش را به عهده داشت، می‌گیرد.

به گزارش هفت‌برکه، بر اساس نظام‌نامه‌ی جدید سازمان نظام مهندسی، از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ هیات رییسه دفاتر نمایندگی لغو می‌شود و یکی از اعضای دفتر توسط هیات مدیره‌ی نظام مهندسی استان به عنوان مدیر دفتر منصوب می‌شود. بدین ترتیب، دفتر نظام مهندسی در گراش از این پس هیات رییسه نخواهد داشت، و مدیر این دفتر از استان منصوب می‌شود. حکم مهندس هادی‌پور را سید مرتضی سیف‌زاده، رییس سازمان نظام مهندسی استان فارس، ابلاغ کرده است.

مهندس هادی‌پور در گفتگو با گریشنا درباره‌ی انتصابش می‌گوید: «چون هیچکدام از همکاران حاضر به قبول مدیریت نشدند، من سرپرستی دفتر نظام مهندسی را تا مدت محدودی قبول کردم که کار مردم معطل نماند.» او دلیل موقت بودن حضورش در مدیریت نظام مهندسی را مشغله‌ی زیاد، بخصوص در بخش اداره‌ی عمومی بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش، عنوان می‌کند. مهندس هادی‌پور سابقه‌ی مدیریت شهرک صنعتی گراش را نیز در کارنامه دارد.

زمزمه‌ی رفتن مهندس وقارفرد از نظام مهندسی گراش نیز از چندی پیش به گوش می‌رسید. مهندس وقارفرد در گفتگو با گریشنا می‌گوید: «دوره‌ی ریاست من در پایان سال ۱۳۹۶ به اتمام می‌رسید. اما سازمان نظام مهندسی استان از من خواست که این کار را ادامه بدهم. من از خردادماه ۱۳۹۷ تاکنون سه نامه استعفا به سازمان تقدیم کرده‌ام ولی مورد موافقت قرار نگرفته بود. اکنون بعد از تغییر آیین‌نامه، بالاخره یکی دیگر از همکاران را به جای من معرفی کردند.»

مهندس وقارفرد درباره‌ی حرکت‌های نظام مهندسی گراش نیز می‌افزاید: «در بعد داخلی، سیستم مدیریت دفتر نظام مهندسی به گونه‌ای کاربردی طراحی شده است و امیدوارم پس از این هم ادامه داشته باشد. در بعد خارجی و مردمی هم، امیدوارم حرکتی که نظام مهندسی در زمینه‌ی احقاق و معرفی حقوق شهروندی شروع کرده است، همچنان ادامه داشته باشد.»

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

8 نظر

  1. سلام علیکم برای مهندس هادی پور آرزوی توفیق و سربلندی روز افزون دارم.واقعا از قبول مسئولیت ایشان باید شاکر بود.
    خدا خیرشان دهد.

  2. انتخاب بسیار بجایی بوده است،ایشان لایق سمت هایی بالاتر هستن،به امید سمت کلیدی تر ایشان در بیمارستان امیرالمومنین

  3. ضمن عرض تبریک به مهندس هادی پورعزیز. انتصاب شایسته جنابعالی را به تمام جامعه مهندسین شهرستان گراش تبریک عرض مینمایم ان شاالله موفق و پیروز باشید

  4. سلام
    تبریک به اقای مهندس هادی پور انشالله همیشه در انجام وظایف و خدمت به مردم
    موفق باشه و ارزو سلامتی و تندرستی را داریم

    مهندس وقارفرد هم رفت دنبال کارش با این همه ادعا که داشت و فقط دنبال ریاست بود
    چوب ندانم کاری هاش رو خورد

  5. عرض تبریک به آقای مهندس هادی پور.ان شالله در این سمت هم به مثل سایر فعالیت هاشون موفق و سربلند باشن.

  6. درود بر همگان

    ضمن تبریک به مهندس هادی پور عزیز,امیدوارم در این مسئولیت به ظاهر ساده اما خطیر و حساس,بتوانند همانند مهندس ابراهیم وقارفرد در پی رضایت مردم که همان رضایت خداوند متعال است گام بردارند و کوله بار تجربیات علمی و عملی خود را با همراه با تجربه و اطلاعات مهندس وقارفرد و دیگر اعضاء پرتجربه و دلسوز جامعه ی مهندسین گراش,پربارتر کنند. بی شک,خدمات و منافعی که مهندس وقارفرد به مردم در حیطه ی مسئولیت شان رساندند,غیرقابل انکار است.
    شناسایی تخلفات ۱۸ گانه ی عوارض غیرقانونی, تحت عناوین مختلف در شهرداری که مصوب شورای شهر بود و پیگیری و صدور حکم تخلف در اولین مورد توسط دیوان عدالت اداری یکی از اقدامات مفید ایشان در راستای احقاق حقوق شهروندی است که امیدواریم این مسیر توسط جناب مهندس هادی پور ادامه یابد و همه ی مسئولان در این راستا,حافظ و تامین کننده ی حقوق شهروندان باشند. برخی که به ظاهر ادای دلسوزی مردم و شهر را در میاورند,بسیار تلاش کردند تا این حکم و پرونده به نتیجه مطلوبِ نظرِ مردم نرسد و تا حراست وزارت خانه نیز پیش رفتند. اما زهی خیال باطل. کسی که هدفش رضای خداوند و احقاق حقوق مردمش میباشد,بی شک زره فولادین بسته و از این هیاهوها نمیترسد.شهرداری و شورا,یا باید به حکم صادره از دیوان عدالت اعتراض کنند و یا اینکه جوابگوی حقوق تضییع شده ی مردم از سال ۹۲ به اینطرف باشند.ضمنا,چشمهای نافذِ حافظان حقوق مردم گراش,بصورت نامحسوس,همیشه عملکردِ مسئولان را رصد میکند و خواب از چشمِ طمع ورزان به حقوق مردم میربایند.مردم خوب و اصیل گراش منتظر خبرهای خوب دیگر باشند,چرا که این اصیل زادگان لایق بهترینها هستند,مخصوصا بهترین خدمات از سویِ خادمین شان در تک تکِ ادارات و ارگانها.
    به امیدِ احقاق همه ی حقوق شهروندی با بالا رفتن آگاهی و اطلاعات شهروندان از حقوق قانونی خود.
    شعار ما,
    “هر شهروند یک مطالبه گر و بازرس.”

    اگر مردم همگی به قانون آشنایی داشته باشند,نه مسئولی میتواند,مطالبه ای غیرقانونی کند و نه شهروندی به خود اجازه خواهد داد,قانون را دور بزند و راهی بجز مسیر قانونی در انجام اموراتِ خود طی کند.

    گمشده ی امروزِ جامعه,قانون است.
    به امیدِ جامعه ای قانونمند و شهروندی قانون گرا.

    والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top