بستن

روزهای پرکار برای سوادآموزی گراش

هفت‌برکه – گریشنا: از اصغر امیری، کارشناس سوادآموزی شهرستان گراش، در حضور مدیر کل طرح و برنامه و تامین منابع نهضت سوادآموزی کشور و معاون سوادآموزی استان تقدیر شد. همچنین در روزهای پایانی سال، آزمون پایانی دوره‌های سوادآموزی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی آموزش و پرورش، سه‌شنبه ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۷ مراسمی با حضور مدیرکل طرح و برنامه و تامین منابع سازمان نهضت سواد آموزی کشور و دکتر نوروزی، معاون سوادآموزی و کارشناسان سوادآموزی استان فارس در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش شیراز برگزار شد. طی این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی تلاشگرانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند از امیری، کارشناس سوادآموزی شهرستان گراش به دلیل عملکرد مثبت و ارزنده‌اش در طول سال و به ویژه فعالیت‌هایش در زمینه‌ی گرامیداشت هفته‌ی سوادآموزی تجلیل شد. برنامه‌ی گرامیداشت هفته‌ی سوادآموزی شهرستان گراش به عنوان نمونه‌ی برتر استان انتخاب و به سازمان نهضت سوادآموزی کشور ارسال شده است.

به گزارش اصغر امیری، کارشناس سوادآموزی شهرستان گراش، در روزهای پایانی سال امتحانات پایانی سوادآموزان در حوزه‌های امتحانی شهری و روستایی نیز در حال برگزاری است. امیری نحوه‌ی برگزاری امتحانات را اینگونه توضیح داد: «امتحانات سوادآموزان بعد از سپری کردن ۴ یا ۵ ماه آموزش در سه دوره‌ی سواد، تحکیم و انتقال برگزار می‌شود. به افرادی که در آزمون خود پذیرفته نشدند، فرصت دیگری داده می‌شود تا بتوانند نمره قبولی کسب کنند. اما در صورتی که سواد‌آموز در این فرصت جبرانی هم نتواند نمره قبولی بیاورد باید بار دیگر ثبت نام خود را انجام دهد و مجددا آموزش ببیند.»

او در ادامه می‌گوید:«در سال جاری ۲۵۰ نفر در بخش سواد‌آموزی ایرانی، ۶۵ نفر در بخش سوادآموزی اتباع، ۴۳ نفر در دوره انتقال و ۶۵ نفر نیز در دوره تحکیم آموزش و پرورش شهرستان گراش مشغول تحصیل هستند.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top