بستن

دختران مدرسه امام محمد باقر(ع)، قهرمان هندبال دانش‌آموزی

هفت‌برکه – گریشنا: دانش‌آموزان مدرسه امام محمد باقر (ع) مقام اول مسابقات هندبال بین مدارس متوسطه اول را به دست آوردند.

زهرا نظافت، مربی تیم المهدی(عج) هندبال بانوان و مسئول برگزاری مسابقات، درباره این دوره می‌گوید: «این اولین دوره‌ی مسابقات هندبال است که بین دختران دانش‌آموز مقطع متوسطه اول شهرستان گراش برگزار می‌شود.» مسابقات از شنبه تا دوشنبه، ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ در سالن مشتاقی واقع در بلوار شهید صیاد شیرازی برگزار شد.

در نتیجه‌ی مسابقات روز اول بین مدارس متوسطه اول، این نتایج به دست آمد: امام محمدباقر(ع) ۶ – فاطمه زهرا(س) ۲؛ امام حسن(ع) ۲ – نرجس خاتون(س) ۳؛ امام محمد باقر(ع) ۳ – نرجس خاتون(س) ۱.

در روز دوم مسابقات نیز این نتایج بین مدارس حاصل شد: نرجس خاتون(س) ۶ – فاطمه زهرا(س) ۲؛ امام حسن(ع) ۵ – فاطمه زهرا(س) ۶؛ امام محمد باقر(ع) ۷ – امام حسن(ع) ۶.

با این نتایج، دانش‌آموزان مدرسه امام محمد باقر(ع) بر سکوی اول این مسابقات ایستاند و مقام دوم به تیم مدرسه نرجس خاتون(س) رسید. تیم مدرسه فاطمه زهرا(س) و تیم مدرسه امام حسن(ع) به رده‌های سوم و چهارم رسیدند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات، مدال و لوح افتخار به این تیم‌ها اهدا شد. نظافت لازم می‌بیند از اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش و خانواده مرحومان حاج علی قربانی و هاشم زارع که برای برگزاری این مسابقات همکاری کرده‌اند تشکر کند. کادر داوری این مسابقات را ستاره پورندی و سعیده کشوری تشکیل داده بودند. مربیان چهار تیم حاضر را نیز خانم‌ها پهلوان‌نژاد و رازقی به عهده داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top