بستن

دانلود پرونده دانشگاه‌ها در افسانه نهم

نهمین شماره افسانه ویژه گراش امروز ۲۷ مهر در گراش توزیع شد و می‌توانید از گریشنا دانلود کنید. (+)

روی جلد این شماره عکسی از محمد جهاندیده با تیتر «اگر یک روز زلزله آمد» آمده است. بخش اصلی به مصاحبه با روسای دانشگاه‌ها اختصاص دارد. دکتر مقتدری رییس دانشکده پیام‌نور اوز از جذابیت این دانشگاه برای افراد بومی می‌گوید. در این شماره آمار دانشجویان گراشی پیام نور اوز هم منتشر شده است. مهدی شیرشمسی معقتد است از این بعد دانشگاه‌ها به دنبال دانشجو می‌روند اما مهدی محسن‌زاده می‌گوید به دلیل روزانه بودن دانشکده علوم پزشکی، این دانشکده هنوز بیش از نیاز دانشجو دارد ولی اعضای هیات علمی تمایلی برای حضور در گراش ندارند.

در هفته نیروی انتظامی محمد خواجه‌پور با فرمانده انتظامی شهرستان گراش مصاحبه کرده است. در خبرهای حوادث درگذشت مادری در حین زایمان و خبری از فعالیت‌های آتش‌نشانی را می‌خوانید. مصاحبه با زنی ۱۰۶ ساله و مرور مطبوعات به همراه ستون زیر پوست شهر ستونی‌های ثابت این شماره هستند.

در صفحه شما اعضای هیات امنا مسجد صاحب‌الزمانی از جعفرپور نماینده مردم خواسته‌اند که مشکل محدوده شهرستان گراش به سمت لار را حل کند. عزیز نوبهار نیز  معضل «کودک همسری» و ازدواج در سنین پایین را بررسی کرده است.

این شماره افسانه در هشت صفحه با چهار صفحه رنگی منتشر شده است. شماره بعد نشریه در هفته دوم آبان‌ماه منتشر می‌شود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. سلام. بیش از هر چیز دو موضوع در این شماره جلب توجه می کرد: اول، صفحه آرایی جدید و البته زیبایی که مخاطب را ترغیب به مطالعه تمام ستون ها و باکس ها می کرد و دوم ۸ صفحه ای شدن افسانه. جالب این بود که علیرغم کاهش ۴ صفحه ای اما چینش و تقسیم مطالب طوری بود که همین ۸ صفحه نیز طیف های متفاوت مخاطب را راضی نگه می دارد. این که قرار است این ۸صفحه را هر دو هفته یکبار ببینیم و بخوانیم مایه خوشحالی ست. باشد تداوم و سربلندی و استقلال همچون گذشته نشریه ی نشریه نویسان مستقل گراش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top