بستن

احسان جوکار به ریاست هیات فوتبال گراش انتخاب شد

هفت‌برکه – گریشنا: احسان جوکار با آرای نمایندگان تیم‌های فوتبال گراش به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات فوتبال شهرستان گراش انتخاب شد. او امروز پنجشنبه، ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷، جایگزین اسماعیل حسن‌نژاد می‌شود که بعد از ده سال ریاست هیات فوتبال، از این سمت استعفا کرده بود.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال، پس از موافقت رییس هیات فوتبال فارس با استعفای اسماعیل حسن‌نژاد، اداره ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات هیات فوتبال با اعضای شورای ورزش و سرپرستان تیم‌ها تشکیل جلسه داد. پس از بحث و تبادل نظر در این جلسه، مقرر شد که در زمان معین، کاندیداهای ریاست هیات نام‌نویسی کنند و با ارائه برنامه و چارت سازمانی، با رای‌گیری از اعضای هیات امنا و سرپرست تیم‌ها، رییس هیات فوتبال مشخص شود. اعضای هیات امنا در مجموع یک رای، نمایندگان تیم‌های فعال شهرستان یک رای، و فوتبال بانوان نیز در مجموع یک رای داشتند. خلیل اغواری و احسان جوکار دو نفری بودند که برای ریاست نامزدی خود را اعلام کردند.

امروز پنجشنبه، هفدهم اسفندماه ۱۳۹۷، انتخابات در اداره ورزش و جوانان برگزار شد. این جلسه با حضور ثابت، رییس اداره ورزش وجوانان؛ محمد چترآذر، میرزا اکبری و جواد دانشور، از اعضای هیات امنا؛ محمدجواد آذرآیین، نماینده تیم شاهین؛ سعید چترآبگون، نماینده تیم شهیدان حسن‌زاده؛ رضا آذرآیین، نماینده تیم انقلاب؛ علی غفاری، نماینده تیم گراش جوان؛ خلیل عظیمی، نماینده تیم شهدا؛ . محمدجواد آذربادگان، نماینده تیم هلال احمر؛ مهدی موغلی، نماینده تیم جوشن؛ مجید فتحی، نماینده تیم پرسپولیس نوین؛ اکبر خیلتاش، نماینده تیم ستاره آبی؛ حامد بابااحمدی، نماینده تیم اتحاد؛ هادی هادی‌پور، نماینده تیم استقلال؛ خانم پورشمسی، نماینده تیم فوتسال؛ و خلیل اغواری و احسان جوکار، دو نامزد ریاست برگزار شد.

در این جلسه، رییس اداره ورزش و جوانان ضمن خوش‌آمدگویی به نمایندگان تیم‌ها، درباره وظایف رییس جدید هیات فوتبال و ضرورت استمرار در برگزاری مسابقات در تمامی رده‌ها و برگزاری کلاس‌های داوری و مربی‌گری و اخلاق‌مداری در ورزش صحبت کرد. سپس مربیان نظرات و انتظاراتشان را در مورد رییس آینده هیات فوتبال مطرح کردند. چترآذر به نمایندگی از اعضای هیات فوتبال بر برگزاری منظم مسابقات، تشکیل کمیته‌های مختلف، و راهکارهای پیشرفت هر چه‌ بیشتر فوتبال شهرستان تاکید کرد. اکبری نیز در سخنانی کوتاه، حمایت خود را از هر دو کاندیدا اعلام و تاکید کرد که هیات امنا تمام تلاش خود را خواهد کرد تا فوتبال گراش به جایگاه اصلی خود برسد.

سپس دو کاندیدا ضمن معرفی خود در مدت زمان مشخص برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت خود را شرح دادند و چارت سازمانی خود را معرفی کردند. در نهایت، رای‌گیری انجام شد و در نتیجه آن، احسان جوکار با ۸ رای و خلیل اغواری ۴ رای کسب کرد و یک رای نیز ممتنع بود. بدین ترتیب، احسان جوکار با آرای نمایندگان تیم‌ها به مدت چهار سال به ریاست هیات فوتبال شهرستان گراش انتخاب شد.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

4 نظر

  1. باسلام میگم این اقای اکبری باز چی از جون فوتبال گراش میخواد مگه بازنشسته نشده بود؟بابابرین کنار تا جوونا بزان و یه نفسی چاق کنن

  2. این که هیچ تفاوتی با رییس قبلی نداره هدف ما تحول بنیادی و ساختاری و حضور یک مدیریت قوی در جهت تغییرات اساسی در فوتبال گراش بود که با این جابجایی عملا هیچ مشکلی حل نحواهد شد چون این ترکیب هم بصورت سنتی گذشته به مسیر خودش عمل می کند تنها وجه اشتراک این دو نفر دوستی صمیمانه با رییس هیات استان فارس است و بس

  3. معضل اصلی فوتبال گراش همین ریسس هیته که خودشون تیم دارن و دارن تیم دازی میکنن
    یه ادمی باید بیاد که بی طرف باشه و تیم هم نداشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top