بستن

کیوان محسنی سریال اینترنتی می‌سازد

هفت‌برکه – گریشنا: پروژه‌ی جدید کیوان محسنی، فیلمساز شناخته‌شده گراشی، یک سریال اینترنتی است. این سریال با نام موقت «پنج‌خان»، شامل یازده اپیزود ۷ تا ده دقیقه‌ای است و محسنی آن را با سرمایه‌گذاری شرکت صبا ایده ‏و برای پخش در فیلیمو می‌سازد. فیلمبرداری در گراش شروع شده است، و اکنون در دبی ادامه دارد.

کیوان محسنی درباره این پروژه می‌گوید: «پنج‌خان یک تریلر اکشن ایرانی است، که در چشم‌اندازی بومی، تلاش یک خرده‌تبهکار شهرستانی را برای گرفتن انتقام خون رفیقش نشان می‌دهد. سه اپیزود از این سریال در دبی، و باقی اپیزودها در گراش، لار و خور می‌گذرد.»

محسنی که فیلم موفق «باگ» را در کارنامه دارد، درباره‌ی ژانر این سریال توضیح می‌دهد: «ما با ساختن فیلم باگ نشان دادیم که می‌توان از قابلیت‌های ژانر اکشن (فیلم حادثه‌ای) و تریلر (فیلم هیجانی) در قالب‌های کوتاه‌تر هم بهره برد، به طوری که هم تماشاگران بیشتری را جذب کند و هم منتقدان را راضی کند. این شد که پیشنهاد ساخت یک سریال اینترنتی اکشن برای شبکه‌ی فیلیمو به من داده شد، و من هم عاشق تجربه کردن قالب‌های جدید هستم. پس قبول کردم و طرح اولیه فیلمنامه سریال را ارائه دادم و خوشبختانه پذیرفته شد و عطا مجابی فیلمنامه را نوشت.»

کارگردان و تهیه‌کننده‌ی این سریال می‌گوید: «تاکنون یک اپیزود از پروژه در ایران فیلمبرداری شده است. گروه این هفته در دبی حضور دارد و بعد از ۱۲ روز برای ادامه کار به ایران برمی‌گردیم.» به گفته محسنی، برادران سعادت، مدیران گراشی رستوران کاسپین در دبی، یکی از اسپانسرهای این پروژه در دبی هستند.

در این سریال، صالح شهبازی و علی گراشی، دو بازیگر اصلی فیلم کوتاه «باگ» حضور دارند. برای اپیزودهای دبی نیز محسنی از حضور یک بازیگر اوکراینی به نام والریا تسویوک بهره می‌برد. محسنی درباره این بازیگر می‌گوید: «او مدل و بازیگر اهل مولداوی و بزرگ شده اوکراین است و در سال ۲۰۱۶ به عنوان بانوی شایسته مولداوی شناخته شد (+). والریا اکنون در چندین فیلم کوتاه، تئاتر و چند فیلم بالیوودی از جمله Dishoom 2015, Tiger Zinda Hai 2017 حضور داشته است. بازی در ده‌ها تیزر تبلیغاتی در کارنامه او دیده می‌شود از جمله تیزر Audi, IKEA, Emirates Airlines, Nokia و…»

محسنی می‌گوید بازیگرهای اپیزودهای تازه، بعدا به پروژه اضافه خواهند شد. او دو جلسه تست بازیگری نیز برای این سریال و یک فیلم کوتاه دیگر برگزار کرده بود. درباره‌ی نتیجه‌ی آن تست‌ها هم می‌گوید: «از این جلسات تست هم چند نفری را انتخاب کردیم. البته برای نقش‌های فرعی.» او عوامل دیگر پروژه را که تا امروز قطعی شده‌اند، اینطور معرفی می‌کند:

نام موقت پروژه: پنج‌خان

کارگردان: کیوان محسنی

نویسنده: عطا مجابی

موسیقی: بامداد افشار (سازنده موسیقی متن فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده)

مدیر فیلمبرداری: احسان فرنام

صدابردار: ساسان کاوه

تدوین: عماد خدابخش

عکاس: عدنان دلخسته و جواد آب‌افکن

دستیار فیلمبردار: کیوان فتحی

مدیر تولید دبی: سعید روانبخش

صدابردار دبی: عدنان دلخسته

جانشین تولید: جواد رادمرد

تهیه‌کنندگان: کیوان محسنی و پویان صدقی

بازیگران اصلی پنج اپیزود اول: صالح شهبازی، علی گراشی، والریا تسویوک، اکبر طاهریان، علی سعدی

تکمیل خبر: پخش این سریال با نام کاشوخین از سوم فروردین ۱۳۹۸ از فیلیمو آغاز شد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top