بستن

مسعود درویشی چهره شاخص تنیس روی میز فارس

هفت‌برکه: مسعود درویشی از چهره‌های درخشان و در حال رشد تنیس روی میز گراش است. او در حال حاضر با تیم هیات گراش در رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز حضو دارد و  هفته آینده در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان پسر کشور دعوت شده است.مسعود درویشی باید ۱۸ و ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۷ برای شرکت در این رقابت‌ها به تهران سفر کند. به این بهانه کارنامه ورزشی او را به قلم میرزا اکبری از پیش‌کسوتان ورزش گراش مرور می‌کنیم.

مسعود فرزند حسین درویشی چهره‌ی نام‌آشنای ورزش گراش است که از نوجوانی همزمان فعالیت خود را در دو رشته فوتبال و تنیس روی میز شروع کرد. حسین درویشی سالها در کنار چهره‌هایی چون مرتضی واحدی، قاسم امین، اکبر باقرزاده، مرتضی حسینی و قاسم جعفرزاده یکه‌تاز عرصه پینگ پنگ گراش بود و طی این سالها موفق به کسب عناوین بسیاری در سطح رقابت های قهرمانی منطقه و استان شد و آخرین مقام وی قهرمان سوم پیشکسوتان تنیس روی میز فارس بود ضمن این که مقام نایب قهرمانی و سوم مسابقات پدر و پسر استان را در کارنامه دارد.

مسعود از سن  پنج سالگی با تشویق والدین و زیر نظر پدر اصول اولیه این رشته را فرا گرفت و با حضور مکرر در رقابت‌های رده سنی قهرمانی استان و بهره گیری از دانش پدر و عبدالهادی موغلی مربی کاردان تنیس روی میز شهرستان و استان آب‌دیده شد. وی در سال ۸۹ موفق به کسب مقام نایب قهرمانی استان در رده نوجوانان شد و متعاقب آن نشان طلای رقابت‌های بزرگسالان فارس را به گردن اویخت تا با شانزده سال سن یک رکورد استثنایی در پینگ پنگ استان از خود به یادگار یگذارد.

قهرمانی مسابقات آموزشگاهی فارس با تیم گراش و اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور در همدان و اخذ دو مدال طلا و برنز به ترتیب در رده جوانان و بزرگسالان فارس ارشیو افتخارات ورزشی این خانواده را پررنگتر نمود . مقام سوم تیمی اموزشگاه‌های کشور و نایب قهرمانی تیمی خردسالان کشور هم در کارنامه او دیده می‌شود. ادامه همین روند می تواند آینده این جوان با آتیه گراشی را تضمین کند.

در حال حاضر رنکینگ جوانان کشور مسعود درویشی در رده ۲۹ و در رنکینگ بزرگسالان کشور در رده ۷۹ قرار دارد.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top