بستن

استعدادهای فوتبال جنوب فارس زیر ذره‌بین

هفت‌برکه – گریشنا: فوتبال‌آموزان سه مدرسه‌ی فوتبال گراش در فستیوال استعدایابی قطب سوم استان فارس شرکت کردند.

به گزارش مجید افشار، ۱۴ دی‌ماه ۹۷، روستای فیشور اوز میزبان فستیوال استعدادیابی قطب سوم استان فارس بود. ۱۲ مدرسه فوتبال از شهرستان‌های گراش، لار، لامرد، مهر و اوز در قالب ۱۸ تیم و با حضور  ۲۵۰ بازیکن در دو گروه سنی زیر ۱۲ و زیر ۱۳ سال در این فستیوال با هم رقابت کردند. تیم‌های مدارس فوتبال هلال احمر، خلیج فارس و استقلال در هر دو رده سنی، سه تیمی بودند که به عنوان نماینده‌ی شهرستان گراش در این رفابت‌ها حضور داشتند.

این مسابقه در چهار زمین مجزا به صورت هم‌زمان برگزار شد. مربیان زیر نظر کمیته استعداد‌یابی استان، کار استعدادیابی از فوتبال‌آموزان را بر عهده داشتند. عبدالمهدی مهروری به عنوان سرپرست رقابت‌ها و نماینده هیات فوتبال فارس، و محسن افشار به عنوان استعدادیاب، دو گراشی بودند که در این فستیوال حضور داشتند. محمد صحراگرد، محمدحسین جوشن و یاسر پورشمسی نیز از داوران جوان شهرستان گراش این مسابقات را قضاوت کردند.

مسئولین فوتبال پایه استان، مربیان استعدادیاب، مدیران مدارس فوتبال، خیرین، معتمدین، پیشکسوتان ورزش منطقه و خانواده فوتبال‌آموزان شاهد هنرنمایی نونهالان خود در این فستیوال بودند. در مراسم اختتامیه نیز با اعطای گواهی‌نامه شرکت در فستیوال به نونهالان از آن‌ها تقدیر شد.

 

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top