بستن

نمایشگاه بزرگ کتاب در کانون حضرت معصومه(س)

هفت‌برکه – گریشنا: نمایشگاه کتابی با پنج هزار عنوان کتاب در کانون فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) برپا شد.

به گزارش هفت‌برکه، این نمایشگاه از بیست و چهارم آذرماه به صورت رسمی با حضور فرودی، فرماندار شهرستان؛ رضایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان؛ مسئولین و کادر مدیریتی کانون حضرت معصومه(س)، مربیان و مدیران برخی از مدارس و دانش‌آموزان افتتاح شد. علاقه‌مندان به کتاب تا دهم دی‌ماه فرصت دارند از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب از این نمایشگاه بازدید و کتاب مورد نظر خود را خرید کنند.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش با همکاری اداره آموزش و پرورش و کانون فرهنگی و تربیتی حضرت معصومه(س) مسئولیت برگزاری این نمایشگاه را برعهده دارند.

در این نمایشگاه پنج هزار عنوان کتاب در زمینه‌‌های تاریخ، روانشناسی، رمان، ادبیات، آشپزی، پزشکی، بازاریابی، مذهبی، کودک و نوجوان و … در دسترس علاقه‌مندان به کتاب قرار دارد. برای خرید از این نمایشگاه ۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

معصومه بهمنی، مدیر کانون حضرت معصومه(س)، با اشاره به استقبال بیشتر بازدید‌کنندگان از این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه کتابی که سال قبل برپا شد، گفت: «این نمایشگاه به درخواست آموزش و پرورش و کانون حضرت معصومه(س) گراش و با مجوز اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، امسال زودتر از پارسال در آذرماه افتتاح شد. این نمایشگاه در اسفندماه سال گذشته در همین مکان فعلی، یعنی سالن اسدنژاد کانون، برگزار شد که به دلیل نزدیکی به ایام عید و تعطیلی مدارس، استقبال مدارس کم‌تر بود.»

او در ادامه افزود: «امسال با هدف ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در بین دانش‌آموزان، با نامه‌نگاری به مدارس و هماهنگی با مدیران مدارس موفق شدیم این نمایشگاه را در سه ماهه اول سال تحصیلی برگزار کنیم با امید به این که در فرصت باقی‌مانده، مدارس و عموم مردم استقبال بهتری از این نمایشگاه داشته باشند. این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های کتاب سطح شهرستان در دو سال اخیر است.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top