هفت برکه (گریشنا): به مناسبت هفته‌ی پژوهش از پژوهشگران جوان شهرستان تجلیل می‌شود.

قاسم فرسوده معاون فرماندار گراش با تبریک هفته پژوهش به جویندگان دانش گفت: «از ۲۴ تا ۳۰ آذرماه آیین‌های هفته پژوهش در سراسر کشور برگزار می‌شود. هدف این برنامه‌ها گسترش روحیه دانشجویی با هدف تولید علم است. مراسم هفته پژوهش در گراش چهارشنبه ۲۸ آذرماه از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۱ ادامه خواهد داشت.»

فرسوده در مورد مراسم این  هفته در گراش گفت: «حجت‌السلام بخشایش‌پور امام جمعه‌ی شهر و دکتر عبدالهی رییس دانشکده علوم پزشکی گراش از سخنرانان این مراسم خواهند بود. از برنامه‌های جانبی این روز برپایی نمایشگاه و فعالیت چند غرفه با هدف به نمایش گذاشتن آثار پژوهشگران جوان سطح شهرستان است. از همشهریان برای دیدن این نمایشگاه و مشاهده پیشرفت‌های پژوهشی جوانان دعوت می‌شود.مدیریت آموزش و پرورش، دانشکده‌ی علوم پزشکی و دانشگاه آزاد در این نمایشگاه غرفه دارند. علاقه‌مندان به کتاب هم در این روز می‌توانند از نمایشگاه کتابی که در راهرو دانشکده‌ی علوم پزشکی برپا است، دیدن کنند.»

فرسوده در مورد محل برگزاری این مراسم گفت: «دانشگاه‌های مادر در هر شهرستان میزبان و مسئول برگزاری مراسم هفته پژوهش هستند. به همین علت مراسم با شرکت تمامی نهادهای آموزشی و پژوهشی شهرستان و میزبانی دانشکده علوم پزشکی برگزار می‌شود.»

خبر تکمیلی: این همایش برای روز سه‌شنبه برنامه‌ریزی شده بود اما به دلیل قطع شدن برق برای انجام تعمیرات ایستگاه برق گراش این همایش به روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۹ صبح منتقل شد.

Farsoodeh