هفت برکه (گریشنا): این هفته با سه پیروزی در سه رده سنی تیم‌های باشگاه هلال‌احمر امیدوارنه به ادامه فصل فوتبالی خود نگاه می‌کنند.

تیم نوجوانان هلال احمر گراش در مسابقات لیگ برتر استان با پیروزی در مقابل تیم شاهد فیروزآباد به مرحله نیمه نهایی راه یافت. در هفته سیزدهم لیگ دسته اول جوانان کشور تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش،حریف شیرازی خود را با یک گل شکست دهد و در بخش بزرگسالان نیز هلال احمر با یک گل مقابل زاگرس شیراز به برتری رسید.

گزارش این ۳ بازی را به قلم روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر بخوانید.

صعود نوجوانان هلال‌احمر به نیمه نهایی

helal ahmar

تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش توانست با نتیجه ۴ بر یک میزبان خود شاهد فیروزآباد را شکست دهد.

از هفته آخر مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس هلال احمر می‌بایست جمعه ۲۳ آذرماه در فیروزآباد به مصاف شاهد این شهر می‌رفت.

گراشی‌ها که برای صعود به دور بعد نیاز به ۳ امتیاز این بازی داشتند خیلی زود و توسط سعید ملایی به گل اول دست یافت تا با خیالی آسوده‌تر بازی را ادامه دهد. صادق صداقت، بازیکن گلزن هلال احمر دو بار دیگر دروازه تیم میزبان را گشود تا شکست تیم فیروزآباد سنگین‌تر شود.

در ادامه فیروزآبادی‌ها یک گل را پاسخ دادند و در اواخر بازی محمد رسول صدیقی گل چهارم گراشی‌ها را به ثمر رساند تا در پایان بازی با نتیجه ۴ بر یک به نفع هلال احمر گراش به پایان رسد.

با این برد هلال احمر به عنوان تیم دوم پس از چمران لارستان به مرحله بعد صعود کرد و در دیدار نیمه‌نهایی می‌بایست در یک تک بازی در کازرون به مصاف سرباز کازرون برود.

برای تیم فوتبال هلال احمر در این بازی علی محمد روستا،حمیدرضا پاک‌سرشت،محمدامین عالی‌زاده، علیرضا حسن‌نژاد، مرتضی باقری، سلمان ظریف، محمدرسول صدیقی، سعید ملایی،حسین شیرشمسی،صادق صداقت به مربی‌گری مهدی براهیمی، محمد نجفی و به سرپرستی هاشم محمودی به میدان رفتند.

تیم جوانان هلال‌احمر ۱۸ امتیازی شد

helal ahmar3

تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش با ارائه یک بازی منطقی توانست حریف شیرازی خود را با یک گل شکست دهد.

از هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جوانان کشور هلال احمر ۲۲ آذرماه در شیراز به مصاف تیم قدرتمند بهمن رفت. تیم گراش که در بازی رفت نیز بهمن را شکست داده بود امیدوار بود با پیروزی در این دیدار به ناکامی‌های چند هفته قبل پایان دهد و شرایط خود را در جدول بهبود بخشد.

هلال احمر در این دیدار با ترکیب علی جعفری،عباس اسماعیلی،محسن محمدی، محمدعلی کرباسی،منصور سروش،امیرحسین مظلومی‌پور، مصطفی مرادی،رضاخدمتی (۸۲هادی حسن زاده)،حامد غفاری (۷۳ یحیی مجلسی)،ابراهیم کامیاب و صادق صداقت به مربی‌گری ابوالحسن غلامی و سیدعلی مجلسی و مدیریت حاج قاسم فرسوده پا به این مسابقه گذاشتند.

گراشی‌ها بازی را خوب شروع کردند و از همان ابتدا برتری خود را بر حریف دیکته کردند تا این که در دقیقه ۲۰ توسط ابراهیم کامیاب بازیکن کلیدی و خَلاق خود به گل برتری دست یافتند. پس از این گل دو تیم حملاتی بر روی دروازه همدیگر خلق نمودند ولی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به نفع هلال احمر گراش به پایان رسد.

در نیمه دوم بهمنی‌ها به شدت دنبال گل تساوی بودند ولی دفاع منسجم هلال احمر مانع از فروپاشی دروازه‌شان شد تا در نهایت بازی با همان نتیجه یک بر صفر به نفع نماینده گراش به پایان رسد و برد شیرین خود را در مقابل اندک هواداران شیرازی حاضر در ورزشگاه جشن بگیرد.

هلال احمر با این برد ۱۸ امتیازی شد و همچنان در مکان هفتم جدول باقی ماند ولی با توجه به دو دیدار خانگی آینده مقابل فجر شهید سپاسی و پارس جنوبی جم آن‌ها امیدوار هستند با کسب ۶ امتیاز خود را به رده‌های بالای جدول برسانند. هلال احمر روز پنج‌شنبه ۲۹ آذر در گراش میزبان فجر شهید سپاسی است.

پیروزی بزرگسالان هلال احمر مقابل زاگرس شیراز

helal ahmar2

هلال احمر گراش در یک بازی نفس‌گیر با یک گل مقابل زاگرس شیراز به برتری رسید. از هفته دهم مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان هلال‌احمر گراش میزبان تیم زاگرس شیراز بود.

گراشی‌ها که فصل را خیلی بد شروع کردند با امتیازاتی که در چند هفته اخیر کسب کردند شرایطشان در جدول به گونه‌ای پیش می‌رود که در هر بازی بایستی به فکر کسب سه امتیاز باشند این امر باعث شده بود تیمی تهاجمی را روانه میدان کنند در سوی مقابل تیم زاگرس که از بازیکنان باتجربه و کادر فنی توانمندی بهره می‌برد حال و روز خوشی در جدول مسابقات ندارد و این امر سبب شده بود آن‌ها نیز همانند هلال احمر به دنبال پیروزی در این دیدار باشند.

بازی در نیمه اول پایاپای دنبال می‌شد و هر دو تیم حملاتی را بر روی دروازه یکدیگر خلق می‌کردند ولی دروازه‌بان‌ها با عکس العمل‌های تماشایی مانع از فروپاشی دروازه‌شان شدند تا نیمه اول دو تیم بدون گل به رختکن روند.

مصدومیت دو بازیکن هلال احمر سبب شد آن‌ها دو تعویض اجباری در ترکیب خود انجام دهند. عباس اسماعیلی جوان و مرتضی چوبین با تجربه به جای دو بازیکن تاثیرگذار هلال احمر یعنی غلامرضا جوکار و محسن محمدی که هر دو آن‌ها از مدافعان خوب و سرزن هستند و همچنین در پرتاب‌های بلند اوتی نیز تبحر خاصی دارند، وارد زمین شدند.

هلال احمری‌ها که بیشتر چشم به ضربات ایستگاهی داشتند در نیمه دوم خیلی زود توسط ابراهیم کامیاب با ضربه‌ای استادانه به گل رسیدند تا از حریف شیرازی خود پیش بیافتند. هر چند در ادامه زاگرسی‌ها حملات گسترده‌ای را بر روی دروازه گراش خلق کردند ولی گلر جوان و آماده هلال احمر به نام احمدرضا محمودی مانع از فروپاشی دروازه گراش شد تا در نهایت بازی با همان نتیجه یک بر صفر به نفع نماینده گراش به پایان رسد.

هلال احمر با این برد به میانه‌های جدول صعود کرد و برای رسیدن به تیم‌های بالای جدول باید چشم به مسابقات هفته‌های آتی داشته باشد.

نتایج دیگر

اتحاد نماینده فوتبال گراش در لیگ دسته اول استان این هفته بازی نداشت و شهدا نماینده فوتسال گراش در لیگ برتر استان در برابر تیم مدعی شهرداری مرودشت ۳-۱ در خانه شکست خورد