بستن

تعویض در اداره راه و شهرسازی گراش: سلیمانی جانشین تنهایی‌پور شد

هفت برکه (گریشنا): مهندس رهام سلیمانی، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان: مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش ۱۴ آذرماه ۱۳۹۷ در محل فرمانداری گراش و با حضور مسئولین و جمعی از معتمدین برگزار شد.

در این مراسم با صدور حکمی از سوی مهندس باقری‌فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، رهام سلیمانی به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی گراش منصوب و از خدمات ارزنده و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مهندس محمدباقر تنهایی‌پور، رییس پیشین این اداره در طول دوره مسئولیت خود که منشا اقدامات مفید بوده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

رهام سلیمانی، سرپرست جدید اداره راه وشهرسازی گراش نیز در این مراسم، ضمن بیان خلاصه‌ای از سوابق مدیریتی خود، تلاش جهت ایجاد محیطی آرام و مناسب برای رسیدن به اهداف مورد نظر اداره کل را ضروری دانست و گفت:«تلاش خواهیم کرد در مدت حضور در این شهرستان با مشورت و مشارکت و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برآیند خوبی را به نمایش بگذاریم.»

رهام سلیمانی متولد ۱۳۴۹ در شهرستان رستم و در حال حاضر دانشجوی ارشد عمران گرایش مدیریت ساخت است. او پیش از این در کارنامه کاری خود ده سال ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های لارستان، خنج و مهر را تجربه کرده و هم اکنون به عنوان سرپرست در اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش منصوب شده است.

در پایان این مراسم، از سوی فرماندار شهرستان گراش لوح تقدیری به محمدباقر تنهایی‌پور اهدا و برای او در مسئولیت جدید در اداره کل راه و شهرسازی لارستان آرزوی موفقیت کردند. تنهایی‌پور بیش از دو سال مسئولیت اداره راه و شهرسازی گراش را بر عهده داشت.

مهندس رهام سلیمانی پس از مهندس سلمان مهرابی و مهندس محمدباقر تنهایی‌پور سومین رییس اداره راه و شهرسازی گراش از زمان تاسیس آن در سال ۱۳۸۹ است.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top