بستن

آینده‌های فوتسال گراش در سالن محبی پا به توپ شدند

هفت‌برکه – گریشنا: همزمان با برگزاری فینال فوتسال جوانان از برگزیدگان مسابقات فوتسال رده‌های پایه گراش تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال گراش مسابقات فوتسال رده های پایه شهرستان گراش به همت باشگاه فرهنگی ورزشی ستاره آبی و همکاری هیات فوتبال در سالن محبی برگزار شد . شنبه ۱۰ آذرماه در شب پایانی جوایز تیم‌ها و نفرات برتر اهدا شد.

این مسابقات در چهار رده خردسالان زیر ۱۲ سال .نونهالان زیر ۱۴ سال . نوجوانان زیر ۱۶ سال و جوانان زیر ۱۸ سال به صورت دوره‌ای برگزار شد.

رده خرسالان با حضور ۶ تیم برگزار شد که در پایان تیم فوتسال استقلال قهرمان شد. گراش‌جوان در جای دوم ایستاد و هلال احمر سوم شد. کاپ اخلاق این رده سنی به تیم شاهین اهدا شد. بهترین دروازبان امیرحسین جوکار از استقلال بود و جایزه آقای گل مسابقات مشترکا به مهدی خسروی از استقلال و احمد حسینا از گراش جوان رسید. محمد مهدی ملایی عنوان بهترین بازیکن مسابقات دررده خرسالان را از آن خود کرد.

رده نونهالان با حضور هشت تیم برگزار شد. در این رده گراش‌جوان قهرمان شد. ستاره آبی و اتحاد در رده‌های بعدی قرار گرفتند و ستاره آبی کاپ اخلاق را دریافت کرد. جایزه بهترین دروازبان به مسلم فیروزی از گراش جوان رسید. ابوالفضل راهپیما از ستاره آبی آقای گل مسابقات شد شد و احمدرضا احمدی از گراش جوان لوح بهترین بازیکن مسابقات رده نونهالان را دریافت کرد.

در رده نوجوانان که با حضور چهار تیم برگزار شد در این رده نیز گراش‌جوان قهرمان شد. تیم های شاهین و ستاره آبی در جای دوم و سوم ایستادند و کاپ اخلاق به تیم اتحاد رسید . جایزه بهترین دروازبان این دوره را مهدی شبان از ستاره آبی دریافت کرد . آقای گلی مسابقات به بهنام استوار از گراش جوان رسید و سعید ملایی از شاهین بهترین بازیکن رده نوجوانان لقب گرفت.

رده جوانان و بازیکنان زیر ۱۸ سال با حضور پنج تیم برگزار شد. تیم فوتسال جوانان اتحاد به مقام قهرمانی رسید . پرسپولیس نوین دوم شد و ستاره آبی در جای سوم ایستاد و کاپ اخلاق مسابقات به تیم شهدا رسید. آقای گل مسابقات اسدالله عالی پور از اتحاد بود و محمد حسن‌نژاد از اتحاد به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد..

در شب پایانی از اکبر خیل‌تاش مسول برگزاری مسابقات و مرتضی آشفته مسئول ارنج داوری مسابقات تقدیر شد. مرتضی آشفته، اسماعیل بلبلی، علی آشفته، حامد بابا احمدی، علیرضا ساکنی، محمد صحراگرد، جعفرسعیدی، محمدحسین جوشن، یاسر پورشمسی، حمیدگایانی داوری مسابقات چهار رده سنی را بر عهده داشتند که شب پایانی با اهدا لوح سپاس از آنان تقدیر شد.

فوتسال رده‌های سنی گراش

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top