بستن

صدرنشینی نوجوانان هلال‌احمر با برد پرگل

هفت‌برکه: تیم فوتبال فوتبال نوجوانان هلال‌احمر با زدن ۷ گل به صدر جدول گروه دوم لیگ برتر نوجوانان فارس بازگشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر گراش در دومین بازی از دور برگشت مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس، هلال احمر گراش میزبان تیم جنوب خنج بود. گراشی ها که دو هفته قبل نتایج خوبی نگرفته بودند و با شکست از شهید چمران لار و شاهد فیروزآباد این بار برای جبران مافات تیمی هجومی را روانه میدان کرد.

این بازی پنجشنبه اول آذرماه ۱۳۹۷ در ورزشگاه شهدای گراش برگزار شد. هلال‌احمر خیلی زود و در دقیقه ۶ با پنالتی صادق صداقت به گل رسیدند. صداقت که از شم گلزی بالایی برخوردار است دقایقی بعد بازهم دروازه خنج را گشود تا دو بر صفر جلو بیافتند. نیمه اول با همان دو گل بنفع هلال احمر به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم حسین شیرشمسی اختلاف را به عدد ۳ رساند صداقت موتور گلزنی هلال احمر باز هم در دقایق ۵۴ و ۵۶ دو گل دیگر به ثمر رساند تا نتیجه ۵ بر صفر دنبال شود. محمد رسول صدیقی گل ششم هلال احمر را  به ثمر رساند. در ادامه با توجه به بازی جوانان در لیگ یک کشور مقابل مس رفسنجان مربیان هلال احمر مجبور شدند صداقت و محمد رسول صدیقی که در جوانان نیز بازی میکنند را تعویض کنند. در اواخر بازی هم حمیدرضا پاک‌سرشت با ضربه سر شیرجه‌ای گل هفتم را به ثمر رساند.

هلال احمر با این برد، با توجه به شکست شاهد فیروزآباد مقابل خلیج فارس شیراز در صدر جدول قرار گرفت. نوجوانان هلال‌احمر هفته بعد استراحت دارند و ممکن است دوباره صدر را از دست بدهند.

ابراهیمی سرمربی هلال احمر پس از پایان بازی گفت: «ضمن تبریک هفته وحدت خدا را شاکریم که برد پرگلی را رقم زدیم تا همچنان از مدعیان درجه یک باشیم. در دو هفته گذشته بدشانسی گریبانگیر ما شد و مصدومیت و محرومیت بازیکنان ۳ اخطاره که از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار ما بودند باعث گردید نتایج خوبی رقم نخورد.»

بازی تیم بزرگسالان هلال‌احمر در لیگ برتر فارس این هفته یکشنبه برگزار می‌شود.

در لیگ دسته اول فوتبال فارس، اتحاد نماینده فوتبال گراش روز پنجشنبه اول آذرماه ۱۳۹۷ در خنج برابر برکه خنج به تساوی ۲-۲ رسید.

3 نظر

  1. باسلام خدمت گریشنا و سردبیران این مجموعه پر مخاطب
    چرا مال تیم هلال احمر کلی مطالب جمع کردین
    ولی مال اتحاد فقط به نتیجه اشاره شده و در مورد بازی نکته ی درج نشده ضمن اینکه میشد از مربیان تیم اتحاد هم مصاحبه کرد
    از گریشنا عزیز توقع داریم که انصاف را رعایت فرمایند
    از اتحاد و تیم شهدا در لیگ فوتسال استان هم به اندازه تیم هلال احمر حمایت شود باتشکر از گریشنا عزیز

    1. خبر تیم هلال‌احمر از طریق روابط عمومی ارسال شده اما خبر تیم اتحاد به دست ما نرسیده و در صفحه اینستاگرام باشگاه هم درج نشده بود به خاطر همین به یک اشاره کوتاه اکتفا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top