بستن

پیروزی در برابر همسایه : هلال احمر گراش ۳- شمس اوز ۰

هفت‌برکه: با پیروزی برابر شمس اوز نوجوانان هلال‌احمر گراش نخستین پیروزی خود در لیگ برتر استان را به دست آورند. 

 به گزارش گراش‌نیوز پنجشنبه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲، از سری مسابقات لیگ برتر جوانان استان فارس تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش با سه گل در نیمه دوم شمس اوز را در ورزشگاه شهدای گراش شکست داد.

 در این دیدار محمد مهدی ملایی دقیقه ۶۸، سید ایمان احمدی زاده دقیقه ۸۰ و مهدی شبان دقیقه ۹۰ برای هلال احمر گل زنی کردند.

بازی در نیمه اول پایاپای دنبال شد و دو تیم بازی دلچسبی به نمایش نگذاشتند و این امر باعث شد توپی از خط دروازه ها عبور نکند بازی در نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا دو تیم چشم به نیمه دوم داشته باشند.

 در نیمه دوم از همان ابتدا دو تیم حملاتی را بر روی دوازه ی همدیگر تدارک دیدند. این در حالی بود که کفه ترازو به نفع تیم میزبان سنگینی بیشتری می‌کرد و مهاجمان این تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش مضاعفی از خود نشان می‌دادند تا اینکه در دقیقه ۶۸ پاس زیبای مرتضی زرع ، فرار محمد مهدی ملایی بازیکن چپ پای هلال احمر را به همراه داشت تا با یک سرتوپ و ضربه دیدنی توپ را به تور دروازه ی اوزی ها بچسپاند با این گل فشار از روی تیم هلال احمر برداشته شد و انها بازی روانتری از خود به نمایش گذاشتند.

در ادامه بازی هلال احمر توسط سید ایمان احمدی زاده و مهدی شبان به دو گل دیگر رسید تا هلال احمری‌ها باخت هفته قبل برابر قشقایی را فراموش کنند.

سرخپوشان گراش با ترکیب علی جهاندیده، حمید رضا واحدی، سید محمد موسوی، محمد مهدی ملایی،(حسین محمود زاده ۸۱) فرحان آبچر(سید ایمان احمدی زاده ۷۵)، حسینعلی بیداد(احمد رضا فرامرزی۹۰)، ایلیا هادی پور، ابوالفضل بیداد، محمد مژده(مهرشاد عبدالهی ۹۰)، مهدی شبان و مرتضی ذرع پا به این میدان گذاشتند.

حسین زنگی نژاد این بازی را قضاوت کرد و مجتبی جهاندیده، حسن راستگو هر سه از داراب و محمد صحرا گرد از گراش او را در امر داوری یاری دادند. عبدالرضا حسین پور ناظر داوری و حجت حیدری به عنوان نماینده هیات فوتبال استان این بازی را برگزار کردند

هلال احمر گراش در هفته سوم با قشقایی شیراز بازی می‌کند.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top