بستن

دومین صندلی معاونت در فرمانداری گراش

هفت برکه (گریشنا): با تکمیل چارت سازمانی فرمانداری، علی زمانی به عنوان معاون عمرانی فرماندار گراش معرفی شد.

به گزارش هفت‌برکهؤ پیش از این قاسم فرسوده تنها معاون فرماندار در فرمانداری گراش بود. با اضافه شدن سمت جدید با عنوان معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، علی زمانی به عنوان دومین معاون فرماندار به ساختمان فرمانداری گراش وارد شد و از ۲۶ آبان ۱۳۹۷ کار خود را آغاز کرد.

علی زمانی ۵۰ سال سن دارد و متولد شهرستان دشستان استان بوشهر است. زمانی که پله‌پله مقام‌های مدیریتی را در وزارت کشور پیموده است، سابقه نزدیک به ده سال فرمانداری در سه شهرستان را در کارنامه دارد.

او پیش از این دهدار آب‌پخش بوشهر بوده است. بعد از آن به عنوان کارشناس امور اجتماعی فرمانداری شهرستان دشستان در بوشهر فعالیت داشته است. زمانی مدت دو سال تجربه‌ی بخشداری بخش امام حسن (بهرگان) شهرستان دیلم در استان بوشهر را هم تجربه کرده است و بعد از آن در قالب مامور به خدمت به مدت ۵ سال به عنوان مدیر کل، در اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه‌ی استان بوشهر مشغول به خدمت بوده است.

زمانی حضور در سمت فرمانداری را از پاییز ۱۳۸۶ در شهرستان جم استان بوشهر آغاز کرد و سه سال فرماندار این شهرستان بود. بعد از آن، آذرماه ۱۳۸۹ به فارس منتقل شد و پنج سال در شهرستان اقلید و دو سال در شهرستان خرم‌بید به عنوان فرماندار خدمت کرد. آخرین سمت او پیش از حضور در گراش، کارشناس مسئول امور سیاسی- امنیتی، اجتماعی فرمانداری شهرستان ارسنجان بوده است.

کاردانی کشوری مدنی از سازمان برنامه و بودجه، لیسانس الهیات و معارف اسلامی و فوق‌لیسانس زبان و ادبیات فارسی از جمله مدارک تحصیلی زمانی است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گراش پیرامون حوزه‌ی وظایف این سمت جدید می‌گوید: «این سمت به حوزه‌ی عمران، آبادانی و توسعه‌ی شهرستان مربوط می‌شود. نظارت و سرکشی به پروژه‌های عمرانی، پیگیری جذب اعتبارات عمرانی پروژه‌ها از وظایف این سمت محسوب می‌شود.»

او در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار گریشنا به صحبت‌هایش در مراسم معارفه‌ی خود اشاره و تاکید می‌کند: «قول مساعد می‌دهم که با همکاری دستگاه‌ها از تمام تجربیاتم در طول سال‌های خدمتم برای عمران، آبادانی و توسعه‌ی شهرستان گراش استفاده کنم.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. چون کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دارد حتما خوب سخنرانی می کنند و خوب حرف می‌زنند امیدوارم طبع شعرش هم مثل آقای فرماندار باشد. آرزوی موفقیت برای آقای زمانی دارم

  2. سلام ، با احترام ، و خسته نباشید ، کاربلدای ما مسئول نیستن ، مسئولان ما کاربلد نیستن ، اخه لیسانس الهیات و ادبیات رو چه به کار عمران اونم در سطح کلان چون فرمانداری شهرستان ، واقعا باید تاسف خورد ازین انتخابهای توصیه محور و گزینشی باب دل بعضی ها ، باید گریست ب حال این شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top