بستن

دو مدال ره‌آورد پاورلیفتگ گراش در مسابقات باشگاه‌های استان

هفت برکه (گریشنا): یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مقام چهارم سهم تیم گراش در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های استان فارس بود.

به گزارش روابط عمومی هیات بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان گراش جمعه، هیجدهم آبان مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ با استقبال بیش از ۱۲۰ مدعی قهرمانی استان فارس در مجموعه ورزشی ایثار شیراز برگزار شد. این رقابت‌ها در چهار رده نوجوانان،جوانان،بزرگسالان و پیشکسوتان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

تیم گراش با چهار ورزشکار در این رقابت‌ها حضور داشت که حاصل تلاش آن‌ها یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مقام چهارمی بود.

در این رقابت محمد شیروان در دسته ۶۷.۵ کیلوگرم نوجوانان، مقام دوم، ابراهیم امین‌زاده در دسته ۷۵ کیلوگرم نوجوانان مقام اول، علی‌رضا کرباسی در دسته ۸۲.۵ کیلوگرم بزرگسالان مقام چهارم و محمد‌رضا کریمی در دسته‌ی ۹۰ کیلوگرم نوجوانان مقام چهارم را به دست آوردند.

علی اکبر سالاری و مصطفی نادرزاده مربی‌گری و سرپرستی این تیم را بر عهده داشتند. سالاری همچنین به عنوان داور در این دوره از مسابقات حضور داشت.

مصطفی دانشور، ریس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام با بیان این که مسابقات قوی‌ترین مردان قهرمان جنوب کشور در سال ۹۷ در گراش برگزار می‌شود و این مسابقات قبل از این هم از سوی هیات شهرستان گراش ارائه شده و ورزشکاران می‌توانند با برنامه‌ریزی و آمادگی بیشتری در این رقابت‌ها حضور یابند، گفت:«ارائه تقویم منظم آموزشی و رقابتی از سوی هیات شهرستان گراش گام موثری در جهت توانمد‌سازی هرچه بهتر ورزشکاران و مربیان خواهد بود، کما این که کیفیت برگزاری مسابقات نیز رو به بهبود خواهد رفت و به همین منظور از کلیه حامیان مالی و اسپانسر‌های ورزشی دعوت می‌کنیم تا در برگزاری هرچه بهتر مسابقات در کنار هیات گراش گام موثری در جهت رشد هرچه بهتر ورزش بدن‌سازی و قوی‌ترین مردان شهرستان گراش برداریم.»

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top