بستن

دوره‌ی ده تئوری، پیش‌نیاز مربی‌گری ورزشی، فردا برگزار می‌شود

هفت برکه (گریشنا): اولین دوره‌ی ده تئوری، پیش‌نیاز مربی‌گری تمامی رشته‌های ورزشی، در دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار هفت برکه، برای شرکت در این دوره تنها تا امروز فرصت دارید. ساعت ۸ صبح فردا، چهارشنبه، شانزدهم آبان‌ماه، شش کارشناس و متخصص به شرکت‌کنندگان در این دوره، آموزش می‌دهند و بعد از پایان دوره، افراد حاضر در دوره از اداره کل ورزش و جوانان استان، گواهی معتبر دریافت می‌کنند.

برای ثبت‌نام در این دوره در بخش آقایان، آقای فروزان به شماره‌ تماس ۰۹۱۷۷۸۲۴۰۴۹ و در بخش زنان، خانم نظامی به شماره تماس ۰۹۲۱۲۸۴۷۷۰۷ پاسخگوی شما خواهند بود. کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی، کپی برابر اصل آخرین مدرک تحصیلی و فیش واریزی به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از جمله مدارک لازم جهت شرکت در این دوره است.

اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، دانشگاه علوم پزشکی امام صادق (ع)، هیئت ورزش‌های همگانی، باشگاه ورزشی فروزان و کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان گراش در برگزاری این دوره با هم همکاری دارند.

کمیته آمادگی جسمانی شهرستان گراش لزوم حضور در این دوره را به ورزشکارانی که مشتاق و علاقه‌مند به گرفتن مدرک مربی‌گری هستند، این‌طور توضیح می‌دهد: «هر ورزشکار، در هر رشته ورزشی خود به دلیل علاقه به ورزش، ممکن است تصمیم به گرفتن مدرک مربی‌گری کند، اما، اولین شرط گرفتن کارت مربی‌گری، داشتن کارنامه ده تئوری است. به طوری که بدون آن، شرکت در کلاس مربی‌گری غیر ممکن است.»

این دروس دہ تئوری شامل؛ روانشناسی ورزش، مبانی تربیت بدنی،نقش مربی، برنامه‌ریزی و طراحی تمرین،آناتومی و فیزیولوژی، رشد و تکامل، تغذیه ورزشی، تجزیه و تحلیل مهارت، مبانی آمادگی جسمانی و ایمنی در ورزش می‌شود. در این دوره حسین ھمایون‌فر دکترای فیزیولوژی ورزشی، محسن افشار کارشناس ارشد مدیریت ورزشی، علی دانشور کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی،طیبه جعفریان کارشناس ارشد مدیریت ورزشی، سمیه پورشمسی کارشناس ارشد مدیریت ورزشی،سمیه نکیسا کارشناس ارشد مدیریت ورزشی به عنوان متخصص به شرکت‌کنندگان آموزش خواهند داد.

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top