بستن

قهرمانی خلیج فارس با یک بازگشت رویایی

هفت‌برکه: نونهالان خلیج فارس با برتری برابر هلال‌احمر در بازی آخر قهرمان مسابقات مینی فوتبال زیر ۱۴ سال شهرستان گراش شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه ستاره‌آبی مسابقات مینی فوتبال زیر ۱۴ سال گراش با حضور شش تیم هلال احمر، شهدا، ذوالفقار ، ستاره آبی ، خلیج فارس و اتحاد به صورت دوره‌ای در زمین چمن مصنوعی پارک نارنج برگزار شد. 

شب پایانی این بازی‌ها چهارشنبه اول آذر با حضور پرشور نونهالان و خانوادهای آنها و در حضور چند تن از پیشکسوتان و مسئولین هیات فوتبال و هیات ورزشهای همگانی برگزار شد.

در بازی اول تیم ستاره آبی توانست با نتیجه ۷ بر ۱ تیم اتحاد را شکست دهد و به مقام سوم برسد و در بازی دوم که جدال بر سر مقام چهارم و‌ پنجم بود تیم شهدا موفق شد با نتیجه ۶ بر ۱ تیم ذوالفقار را شکست دهد.

روند بازی‌های به شکلی‌ بود که بازی هفته پایانی بین دو تیم ۱۲ امتیازی هلال‌احمر و خلیج فارس حکم فینال را داشت و هر دو تیم بازی زیبا و هیجان انگیزی را به نمایش گذاشتند. نیمه اول بدون گل به پایان رسید . در نیمه دوم ابتدا این هلال احمر بود که با یک گل جلو افتاد و سپس خلیج فارس در یک بازگشت رویایی بازی را سه بر یک به سود خود به پایان برساند و قهرمان شد.

این بازی‌ها به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی ستاره آبی و با حمایت هیات فوتبال و هیات ورزش‌های همگانی گراش برگزار شد. 

تیم‌‌های خلیج فارس، هلال‌احمر و ستاره‌آبی مقام اول را به دست آوردند و جام اخلاق به اتحاد رسد. 

در بخش فرد محمد کامیاب از هلال احمر آقای گل شد. جایزه بهترین بازیکن به امیرعلی محمدیان از خلیج فارس و جایزه بهترین دروازه بان به احمدرضا انصاری از خلیج فارس رسید.  حسین افروز از ذوالفقار نیز به عنوان پدیده مسابقات معرفی شد. 

1 نظر

  1. جالبه داور دیدار دو تیم هلال احمر و خلیج فارس جناب اقای محمد صادقی بازیکن سابق گراش جوان هم در عکس یادگاری حضور خندان دارند
    واقعا نظارتی بر این بازی ها است؟ داوری گراش داره به چه سمتی هدایت میشه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top