بستن

جوانان و نوجوانان هلال‌احمر: دورخیز به صدر

هفت برکه (گریشنا): با پیروزی تیم‌های نوجوانان و جوانان هلال‌احمر در مسابقات استانی و کشوری، بزرگسالان هلال‌احمر نیز آماده آغاز لیگ برتر استان فارس می‌شوند.

پیروزی جوانان برابر صدرنشین

تیم فوتبال جوانان هلال‌احمر گراش در هفته چهارم لیگ دسته اول جوانان کشور در مقابل تیم بهمن شیراز به پیروزی رسید. با این برد هلال احمر ۷ امتیازی شد و پس از بهمن شیراز و شریف بتن نورآباد در مکان سوم جدول قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هلال‌احمر شهرستان گراش یکشنبه ۱۵ مهرماه از هفته چهارم لیگ دسته اول جوانان کشور تیم فوتبال هلال احمر گراش میزبان تیم صدرنشین گروه یعنی بهمن شیراز بود. گراشی‌ها که از سه بازی قبلی خود علی‌رغم بازی روان و قابل قبول صاحب یک برد، یک تساوی و یک شکست شده بودند برای جبران و رسیدن به بالای جدول نیاز مبرم به هر سه امتیاز این دیدار خانگی داشتند،در سوی مقابل نیز تیم بهمن شیراز که تیمی یکدست را روانه مسابقات نموده،و از همان اول جایگاه خود را در صدر جدول تصاحب کرده بود و با اندوخته ۹ امتیاز از سه برد متوالی به تنهایی درمکان اول جدول قرار داشت درصدد کسب امتیاز بود و نمی‌خواست دست خالی گراش را ترک کند.

هلال احمری‌ها در شروع بازی توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا این که در دقیقه ۲۴ مهدی خادمی، بازیکن خوش اخلاق و باآتیه هلال‌احمر گل اول را برای تیمش به ثمر رساند تا یک بر صفر جلو بیفتند. در ادامه بازی پا‌یاپای دنبال می‌شد ولی حرکت‌های هماهنگ و پاس‌های متعدد بازیکنان هلال احمر تماشاگران و حاضرین در ورزشگاه را به وجد می‌آورد.

نیمه اول هلال‌احمر فرصت‌های متعددی را یکی پس از دیگری از دست دادند و با همان یک گل به رختکن رفتند. با شروع نیمه دوم بازهم هلال‌احمر توسط ابراهیم کامیاب بازیکن تکنیکی و خلاق خود به گل دوم دست یافت تا خیالشان از این برد خانگی راحت شود.

اما این پایان کار نبود و شیرازی‌ها که چیزی را برای از دست دادن نداشتند به بازی مستقیم روی آوردند و در دقیقه ۷۵ با فرار در عمق محمد آل خمیس یکی از گل‌ها را پاسخ دادند و در نهایت بازی با همان نتیجه دو بر یک به نفع هلال‌احمر گراش به پایان رسید تا نوار پیروزی‌های متوالی بهمن شیراز بریده شود.

در هفته پنجم هلال‌احمر یکشنبه ۲۲ مهرماه  در ورزشگاه شهید دستغیب به مصاف فجر سپاسی می‌رود.حضور بخشایش‌پور، امام جمعه شهرستان و هیات همراه در جمع ورزشکاران نیز از نکات این بازی به شمار می‌رفت.

برای تیم فوتبال جوانان هلال احمر در این بازی امیر اکبری،محمدامین شهاب‌پور،محمدعلی کرباسی، مهدی خادمی (۵۲سید یحیی مجلسی)،محسن محمدی،مصطفی مرادی،رضا خدمتی(۶۴هادی حسن‌زاده)،ابراهیم کامیاب،امیرحسین مظلومی،عباس اسماعیلی و صادق صداقت به میدان رفتند.
محمد جواد آذربادگان، ابوالحسن غلامی، مصطفی کارگشا، حسین گنجی و هاشم محمودی کادر فنی و فرسوده مدیر عامل این تیم‌ بودند.

ابوالحسن غلامی، سرمربی هلال‌احمر پس از پایان این بازی گفت:«خدا را شکر توانستیم یک بار دیگر توانایی خودمان را به رُخ حریفان بکشیم در مقابل تیمی پیروز شدیم که صدرنشین گروه بود و از بازیکنان قدرتی بهره می‌برد به شاگردانم افتخار می‌کنم و در روزی که محکوم به بردن بودیم تلاش بازیکنان و مدد خداوند سبب شد این امر محقق شود. از مسولین و هواداران که ما را همراهی نمودند نیز کمال تشکر دارم و امیداورم امسال بتوانیم به هدفمان که همان رسیدن به لیگ برتر است برسیم.»

نوجوانان هلال‌احمر در یک قدمی صدر

در هفته دوم لیگ برتر نوجوانان فارس، هلال احمر در خنج به یک برد پر گل دست یافت.

نوجوانان هلال‌احمر در خنج با نتیجه چهار بر صفر تیم جنوب خنج را شکست دادند. هلال‌احمر هفته اول نیز استقلال لطیفی را شکست داده بود. با این دو برد هلال‌احمر بعد از سرباز کارون به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار دارد.

نوجوانان هلال‌احمر این هفته استراحت خواهند کرد.

بزرگسالان آماده برای آغاز رقابت

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فارس قرار بود از جمعه ۱۳ مهرماه آغاز شود اما به دلیل فوت داور مروردشتی این مسابقات یک هفته به تاخیر افتاد.

هفته‌ی اول لیگ برتر بزرگسالان استان فارس، جمعه بیستم مهر ماه برگزار خواهد شد. در این رقابت‌ها شش تیم از شیراز و شش تیم از شهرستان‌های فارس حضور دارند. تیم بزرگسالان هلال‌احمر گراش در هفته‌ اول ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهدا به مصاف تیم امید بتن نورآباد خواهد رفت.

در دیگر بازی‌های هفته اول بنتو اسیر مهر با کاروتی شیراز، عقاب شیراز با آتیه‌سازان کوار، لیدوما نورآباد با پارسه شیراز، سپاهان مرودشت با زاگرس شیراز، الیاد شیراز با ایمان سبز شیراز  رقابت خواهند کرد.

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top